Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On se tämäkin... Ittellä on mieli ku lehmän hermot tällä hetkellä, kovinkaan vähästä en ärsyynny. Mutta sit tuo mies! Tuntuu että sillä nämä minun raskaushormonit vaikuttaa :D Tosin sit ittelläkin alkaa ärsyttää ku toinen kireä ja ärsyyntyny joka ikisestä jutusta. Oon tänään saanu aloitetuksi kaappien siivouksen että saadaan tilaa tulokkaalle, niin miestä ärsyttää ku on roskiin meneviä tavaroita tiellä ja kaikki tuntuu olevan tiellä vaikka itte on pitkän aikaa puhunu sitä että pitäis kaapeista purkaa kaikki turha pois. Yritä tässä ny pysyä motivoituneena tekemään jotain :/

Saini täällä edelleen mies köllii. . Puintien kanssa ei vielä kiirettä, mut mitä syksyisemmäksi kelit muuttuu sitä vähemmän päivisin on aikaa puida. Kosteus on niin kovaa.

Voi miten ihana pinnis! !!

Aww miten ihana pinnis Faline!

Me oltiin tänäänkin pari tuntia päivystyksessä eikä edelleen tiedetä mikä pikku2:sta vaivaa, huomenna taas labraan verikokeisiin pojan kanssa.

Mukkis mahtavaa kun masennus on pysynyt pois ja toivottavasti pysyykin!

Neppsu ihana yllätys :)

Miekin haluisin jo kasata pinniksen mut tuo mies ei saa aikaseks kantaa sitä varastosta sisälle -.-

Nannuska, tais ottaa sit ihan pidemmän kaavan mukaan eilisillan ku edelleen makaa :O

Oijoi... Sain tyhjennettyä tuon lipaston josta tulee tulokkaan vaatekaappi :) No vielä on hommaa, mutta ehkä piakkoin pääsis kattelee noita pieniä vaatteita paikoilleen ja kattoo tartteeko jotain lisää :) Ja sit kun saa nämä tehtyä niin voi tehdä esikoiselle sen sängyn niin pääsee tyttö sopivampaan sänkyyn ja pinnis jää sit odottamaan tulokasta :)

Mir, voi että :( Toivottavasti nyt verikokeista jotain selviäis että mikä pientä vaivaa. Voimia!

Oletteko hankkineet haalarit vai vaunupussin? Vai molemmat? Kumpi on käytännöllisempi? Onko kokemuksia? :)

Fanine, aivan ihana!! Kade!

Nannuska, mulle 4 kertaa vuodessa tommoseen kuntoon taas tuntuu tosi usein tapahtuvalta... Kai se on sit mihin vertaa. Mä en jaksais. Kerran on mies oksentanu meidän yhdessäoloaikana ja silloinki siks, kun mä yllytin sitä ees välillä kunnolla ottaan :D

Mukkis, hauska toi, et toivot 60 m2 lisää tilaa ku meillä ei oo ylipäätään niin paljoo :)

Meilläkään tilaa taida olla ku joku 56m2 :) Lisätilakaan ei pahitteeksi ois :) Mutta kai sitä sovitaan tähän vielä edes jonkin aikaa.

Toi ois kyll hyvä idea jos itte järjestäis lähimmille ystäville vauvakutsut. Toisaalta pikkusisko meinasi, että hän järkkää jonkin tyyppiset polttarit mulle niin eiköhän nekin asian aja. Ja sit vielä tulee kuitenki kakkukahvit niin mihin väliin sitä järkkäis noi vauvakutsut edes :D

En mie malttanu pitää näppejä irti noista vauvan vaatteista :D En vielä pesuun laittanu, mutta sain katottua minkä kokoisia vaatteita on minkäkin verran. Hyvällä syyllä voi mennä huomenna kaverin tykö penkomaan vauvan vaatteita joita hän on heittämässä pois :) Teki mieli alkaa siirtelee noita huonekalujakin, mutta jos ny yrittäis malttaa mielensä ja odottais että mies siirtää ne, kun sain ne tyhjäksi sillä välin ku he on esikoisen kanssa ulkoleikeissä :)

Mites muilla viikonloppu sujunu?

mun kaksoissisko oli järkännyt babyshowerit lauantaina :) nää oli jo toiset vauvakutsut, kun esikoisestakin kaverit järkkäs :) pääsin jalkahoitoon ja syömään kaveriporukan kesken. Oli kyllä ihanaa :D Tuleva vauva sai myös lahjoja <3 Tänään juhlittiin siskon pojan 1-vuotissynttäreitä. Muuten menee kivasti, mutta esikoisella (2,5v) on kiva uhma meneillään....huhuijaa....

Kerran neljässä vuodessa - onneksi ei yhtään sen tiuhemmin.
Ja sanoin että saapi hyvitellä mua kyllä eli katotaan mitä se keksii ;-)

Toivoisin että mulle joku järkkäis vauvakutsut mutta ei taija kaverit hoksata semmosta. :(

Viikonloppu mennyt rauhallisissa merkeissä miehen kanssa. Jännittää hieman huominen ku on sokerirasitus eessä :s

Minäki haluaisin vauvakutsut, mut ei taida mullakaa kaverit hoksata moista.

Meillä on talvihaalarit vauvalle kun saatiin halvalla. Lisäks aattelin pärjätä vaunuissa vauvalla lampaantaljalla ja haalarilla tai äp-makuupussilla tai sit kaukalopussilla. Tilanteen mukaan. Sit mulla on noita fleece haalareita pari kpl. Joskus prismasta alennuksesta ostin sellasen yyber söpön vaaleensinisen paksumman puvun, jossa on pampulat hupussa ja jaloissa. <3 Haluaisin sen ottaa synnärille ja sit jos paljon alle vaatetta ja vielä kaukalopussi mukaan niin luulis pärjäävän. :) Niin unohtamatta tietenkään tumppuja ja myssyä ja töppösiä. :)

Mä muuten keksin laittaa halkojen väliin kauratyynyn yöks. Osan tuosta tyynysta saa jalkojen väliin ja osan massun alle. Hitto tuntuu hyvälle! :D

Meillä oli mukava sukulointiviikonloppu ja veljen häät. Sain nukuttua paremmin kuin odotin, onneksi otin omat tyynyt mukaan.

Äsken saatiin jännitystä sunnuntai-iltaan, kun sisälle tuli hiiri. Saatiin se kiinni kannelliseen muovilaatikkoon (mies sai uskomattomilla reflekseillä laatikon hiiren päälle ja sitten ujutettiin kansi alle) ja mies vei sen ulos, kun en halunnu, että sitä tapetaan, kun se oli niin tosi pieni. Kuvan räpsäisin laatikon läpi. Raukka päästi hätäkakat sinne laatikkoon :D

Takaisin