Huomaan kans ite, että mua ärsyttää ihan liikaa jos mies ottaa pari saunakaljaa, ei sillon ärsytä jos ei ole raskaana... Kai noi hormoonit aiheuttaa sen ja sit kaljan haju ällöttää...
Mulla ei vielä ole yhtään vauvanvaatteita, olihan niitä miljoona, mutta oon antanut kaikki pois, niinkuin aventin sähköisen rintapumpunkin... Kun sillon luulin, ettei vauvoja enää tulis Uudet vaunutkin olis kivat kun noi vanhat on jo niin kulahtaneet... Kun vaan olis rahaa reilusti niin hommaisin kyllä kaikkee ihanaa, viimestä kertaa tässä kuiteskin nyt raskaana ollaan ja vastasyntyneen saa syliin...
Mulla on nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä yhen talon suhteen, kun kylältä on vapautumassa vuokralle omakotitalo joka on ihanalla alueella, vuokra kohtuullinen ja 60 m2 enemmän tilaa. Taloa en ees viä ole nähnyt mutta me ollaan vasta kolmantena jonossa.. No asiat menee niinkuin on tarkoitus...
Eiks täällä muuten ala kohta rv 30 paukkua ekoilla? Itellä rv 25+3, hitaasti mutta varmasti (niin ja tajusin, että mulla on masennus pysyny viä täysin poissa JEE! Aikasemmissa on kyllä ollua aika pahana jo tässävaiheessa)