Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä tajusin nyt vasta että vois alkaa jo suunnitteleen tuota sairaalakassia ja vauvan vaatekertaa minkä ottaa mukaan :O eilen haettiin äippäpakkaus postista, kyllä nii paljo paree ottaa pakkauksena ku rahana.
Täällä alkanu lorahteleen pissiä alle aivastaessa tms. Ja valkovuodon määrä on nii runsasta :O häpyluu kipeenä ja kylkiä ja mahaa puristaa, istuminen on hankalaa ja jos joutuu lattialta jotai noukkii ni ei meinaa päästä enää ylhä. Jalat turpoilee koko ajan pahemmin, jne. Tunnehermoilut ja hormonit jyllää ja riehuu mutta ai että ku samalla on nii ihanaa, vielä tasan 13 viikkoa :) :) nii pitäs tyllerön pujahtaa maailmaan ja äitylin kainaloon <3

Nonni! Täällä siivottu vaihteeksi miehen oksuja. Oltiin siis vähän juhlimassa ja yllättäen mies ei osannut taasen ottaa sopivasti vaan vetäs ihan liikaa ja liian nopeasti.. Onneksi näin tapahtuu ehkä just kerran neljässä vuodessa ja onneksi oksu lensi eteisen laattalattialle. Nyt äijä saa mun puolesta nukkua tossa keittiön lattialla, laitoin sille ämpärin viereen. .
Vaikka tää onneksi onkin harvinaista settiä niin voi yök mikä homma.

Ei kyll yhtään mukavan kuuloista :( no aamulla luulis olon olevan suht kehno tuollaisen jälkeen.

Ihanat babyshowerit! Kyllä oon kade. Mulla ei oo oikeestaan ketään sellaista joka järjestäis mulle mitään vastaavaa. Ei ollut esikoisenkaan kohdalla. Höh.

Ittekin miehelle just jupisin kateellisena ku ei oo ketään kuka pitäis babyshowerit. Tai pari ehkä ois jotka voisikin mutta ku haluaisin että ne ois ittelle yllätys mutta miten saada tää tieto heille ku eivät varmaan hiffaa että tykkäisin sellaisista tai sit heitä ei kiinnosta, who knows :D esikoisen kohdalla silloisten kaverien piti pitää mutta eivät sit koskaan pitäneet

Voi kyll työkunto olla hiukan hakusessa :D oliko tarkoitus aloittaa ajoissa aamulla? Ja sitä ei varmaan kuitenkaan kannattais lykätä sitä puintia?

Eilen Kaunotar ja Hirviö -baletissa bebe sai kunnon kohtauksen, ja mylläsi pitkin poikin masua sellaisella voimalla ja vauhdilla! :smiley-bounce012 Lieneekö kovat äänet syynä? En tiedä sitten että onko tästä pikkunappulasta tulevalle mummolleen jatkossa balettikaveriksi...

Huomenna 25+0, huuh!!

Me ollaan järkkäämässä mun ystävä L:n kanssa vauvakutsuja meidän ystävälle T:lle, jolla laskettu aika marraskuun alussa ja toivon NIIN, että tämä ystävä L hoksais järkätä myös mulle tai sit hoksais sanoa mun parhaalle ystävälle P:lle, joka asuu 250 km päässä.

Heh, onneksi aamut on olleet aika sumuisia niin että pellolle ei taida päästä ennen puolta päivää, kunnes kosteus haihtunu. Jospa ehtii puintimies tokeentua siihen mennessä:)

Jospa se Nannuskan puintimies siiheksi tokenisi :) pidetään ainaki peukkuja :)

Musta on tullut tosi herkkä kiukkuuntumaan juomisesta nykyisin. Tulee sellanen turvaton olo, että mitäs jos tarvisinkin yhtäkkiä miestä vaikka viemään sairaalaan. Joo taksilla pääsee, mutta entäs se henkinen tuki. En huoli kännistä tai krapulaista tukijaa mihinkään. Ja sekin harmittaa jos tällaiset kauniit päivät menee hukkaan sängyn pohjalla krapulodessa.
Onneksi on korkki ollutkin kireellä, eikä sinänsä ole mitään ongelmaa sen kanssa. Nythän se onkin töissä ja meitsi ponkaisee metsälenkille vielä kun on lämmintä ja kuivaa mutta ekat ruskat jo koreilee.

Huomaan kans ite, että mua ärsyttää ihan liikaa jos mies ottaa pari saunakaljaa, ei sillon ärsytä jos ei ole raskaana... Kai noi hormoonit aiheuttaa sen ja sit kaljan haju ällöttää...

Mulla ei vielä ole yhtään vauvanvaatteita, olihan niitä miljoona, mutta oon antanut kaikki pois, niinkuin aventin sähköisen rintapumpunkin... Kun sillon luulin, ettei vauvoja enää tulis Uudet vaunutkin olis kivat kun noi vanhat on jo niin kulahtaneet... Kun vaan olis rahaa reilusti niin hommaisin kyllä kaikkee ihanaa, viimestä kertaa tässä kuiteskin nyt raskaana ollaan ja vastasyntyneen saa syliin...

Mulla on nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä yhen talon suhteen, kun kylältä on vapautumassa vuokralle omakotitalo joka on ihanalla alueella, vuokra kohtuullinen ja 60 m2 enemmän tilaa. Taloa en ees viä ole nähnyt mutta me ollaan vasta kolmantena jonossa.. No asiat menee niinkuin on tarkoitus...

Eiks täällä muuten ala kohta rv 30 paukkua ekoilla? Itellä rv 25+3, hitaasti mutta varmasti (niin ja tajusin, että mulla on masennus pysyny viä täysin poissa JEE! Aikasemmissa on kyllä ollua aika pahana jo tässävaiheessa)

Mulla näitten hormonien kanssa pistää ärsyttämään kaikki! :D Kiukuttelen vähän väliä jostain turhasta ja pienestä mikä pistää itkettämään sen jälkeen :/ Tänään lähti rv 26+0 kolme kuukautta ja viikko jälellä! Alkaa jo hiuka jänskättää :o pikkusella ollu kunnon bileet täs nyt viimisen tunnin ja alkaa olee jo aika tuskaisaa kun yltää kylkiluihin jo potkimaan :s

Täällä duha. Yö meni kyllä huonosti. Nyt hintsu parempi olo tukkosuuen kans.

Hui mikä yllätys Neppsulla! Mä en kyllä ehkä usko moisia kemuja saavani.

Mulla tänään 25+5 eli tasan sata päivää laskettuun aikaan!

Täällä ollaan taidettu masussa kääntyä ympäri ku ensimmäistä kertaa tuntuu liikkeet navan yläpuolellakin! Ei vielä eilen ollut mitään semmoista havaittavissa, vaan aina ihan alhaalla nivusissa tuntunut potkut. Itselläni on välillä ollut sellainen mielikuva tuntemusten perusteella, että vauva köllöttelisi siellä poikittain, mutta mitään selkeää käsitystä ei ole ollut. Onko teillä siellä selvillä miten päin milloinkin ollaan?

Onnea Metsäläiselle satasen rikkoutumisesta! Itsekään en usko, että babyshowereita mulle järjestettäisiin, sillä kaveriporukkani on aika hajanainen, eikä monet tunne toisiaan keskenään. Olen kuitenkin suunnitellut itse järjestäväni esimerkiksi jonkun brunssin tyylisen kotona sitten joskus synnytyksen jälkeen, jonne olisi kaikki lähimmät kaverit tervetulleita. Rakastan juhlien järkkäämistä ja vähän harmittaa kun pari viikkoa lasketun ajan jälkeen olevat kolmekymppiseni menevät mitä sivusuun, niin joku tommoinen ihana kiireetön hetki olisi kiva kavereiden kanssa sitten jakaa ja skoolata ne pyöreät vuodet siinä samalla :)

Tuning, tuning! 20€ toriostos on nyt tuunattu, kiitos ihanan aviomieheni ❤️ tuli kyllä ihan mieleinen ja värikin osui kerralla oikeaan!

Takaisin