Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille! :)

Kylläpä on hieno tv taso!! :) mäkin rakastan käsityöammatteja ja oon ehtiny tähän ikään mennessä opiskella aika monta ammattia itelleni. Oon käyny kauppiksen ja oon merkonomi, lisäks oon käyny kiinteistösihteerin tutkinnon ja sitkun en kestäny tota alaa, siis ei YHTÄÄN mun juttu niin opiskelin automaalariksi ja sillä tiellä ollaan. En niitä hommia kauaa valmistumisen jälkeen ehtinyt tehdä ku pääsinkin sattumien kautta asentajaksi ja tykkään kyllä tosi paljon mun työstä tällä hetkellä :)

Tsemppiä ultraan pauliina ja äyriäinen ja muut mikäli jollain muullakin oli tänään :)

TSC92 aivan ihana muksu teillä! Heti aamusta noi virkeänä ja sulosena :)

Äippä x3 toivotaan että nyt saatte nyytin syliin asti <3 kiitos linkistä! Tulee varmasti tarpeen! :)

Pauliina24 Toivon kovasti että kaikki olisi hyvin siellä! Onneksi ultra on huomenna niin saat selvyyden asiaan! Voimia <3

Johanna onneksi enää pari päivää ultraan! Tsemppiä ja voimia <3

Äyriäinen ultrakuulumisia odotellessa ;)

Tervetuloa kaikille uusille ja paljon vauvaliimaa mukaan!
Mitenkäs ne joilla oli vuotoja, onko jo loppuneet?
Ketkä kaikki jännittivät ultraansa tällä viikolla?
Täällä etova olo lähes 24/7, oksennus ei onneksi ole lentänyt, mutta ei kaukana ole, ja mitään ei tee mieli syödä.
Toivon sydämeni pohjasta että kaikki saisivat oman joululahjan terveenä syliin <3

Jollain oli täällä ollu himo niihin valmis lihapulliin :D niin en tiedä onko omani oire vai tottumattomuutta mutta eilen käytiin hesellä syömässä ja tänään söin saarioisten valmis lasagnea jotka molemmat maistu ihan joltain hirveeltä säilöntä aineelta. Ennen oon ollu varsinkin esikoisen aikaan hulluna hesen hamppareihin ja tuoki valmis lasagne on mennyt. Mutta nyt en oo aikoihin mitään valmista syönyt vaan tehty hampparitkin itse ni jo oli maku elämys... ei jäänyt himoa...

Vuotoa on edelleen, mutta on muuttanu vähän muotoaan. Pitää soittaa tänää nlaan uudemman kerran..

Musta tuntuu, että light limuista maistan vaan kaikki keinotekoiset makeutusaineet, yök. Ainoa juoma mikä maistuu on oikeastaan kylmä vesi. Ei tällaista viime raskaudessa ollut...

Pauliina24 toivotaan ettei se tarkoita mitään ja huomenna näkyy sitä mitä pitääkin! :) Samaa toivon myös kaikille muille ultraan meneville! :) Ja niille joilla on vuotoja ollut niin toivotaan niiden loppuvan.

Lucky, meillä koira on ollu aina tuollainen päänpitäjä :D ollaankon vitsailtu että onko pää liian painava kun ei jaksa kannatella :D ja meillä koira aika saman näköinen kuin teidän, mutta kymmenen kertaa isompi, sama väritys ainakin :)

Täällä vihloo, nippailee. Ei mitenkään kovasti. Tissit on suurinpiirtein joka toinen päivä kipeet ja joka toinen päivä ei. Räjähdin itte nauruun eilen saunaan mennessä kun katsoin peiliin. Nännit oli turvonnu ihan hirveesti

Ultraan ois vielä kaks viikkoa. Ajattelin tehdä tänään viikkonäytöllisen testin. Eiks sen pitäis näyttää 2-3 viikkoa kun nyt on ilmeisimmin 4+5 menossa?

Heippa!

Alunperin kävin täällä huutelee, mutta neuvolan arvion mukaan siirryin marraskuisiin. Tänään kuitenkin ultrattiin viikoiksi 7+0 eli LA 7.12. Siirryn siis takas tälle puolelle :D

Ite olin siis aika varma että ei ainakaan neuvolan laskuihin oon uskomista, mutta ihan näin alussa en odottanut olevan.. Noh, tästä jatketaan ja toivotaan että aika menis nopeesti "turvallisille"viikoille! Nytpähän tiietään ainakin varmaksi missä mennään :D

Mua vähän harmittaa etten aloittanut esikoisesta kirjottamaan päiväkirjaa raskausajalta niin en voi nytkään sit alottaa :D

Johanna, toivottavasti kaikki on hyvin <3

Äyriäisen ultrakuulumisia odotellessa! :)

hilda_m, ensimmäinen ultraääni kunnallisella on yleensä rv12. Varhaisultaan voi mennä halutessaan yksityiselle :) Tosin meillä täällä ultrataan aina ennen ensimmäistä neuvolaa.

Uusille tervetuloa!

Minä tein tänään digin kun viikkoja 5+4 mutta 2-3 näyttää vieläkin. En kyllä vielä huolestu kun hormoonithan voi nousta niin eri tahtiin. Ensi tiistainapa se sitten ultrassa selviää :) Flunssa jatkuu edelleen, kamala olo..

Wildside, mullakin torstaina ultra!! Jännittää... En ole ikinä varhaisultrassa käynyt jo ihan siksikin jänskättää. Ja tietty etua jo pelottaa mitä jos.... Mulla torstaina rv 6+2 eli siinä ja siinä näkyykö syke.

Huomiseen ultraan isot tsemit! Odotan kuulumisia!!!

Mites te, joilla la ihan jouluaaton molemmin puolin ootte asennoituneet?? Siis tuntuuko pahalta jos joulu menee synnärillä? Mie oon jouluihminen ja aluksi "kauhistelin", mutta nyt haaveilen perhehuoneesta ja ajatus erilaisesta joulusta ei tunnu ollenkaan hassulta :)

joulutonttu rv 5+6

Timbe Täällä se pieni vuoto loppui, mutta alkoi eilen uudelleen aamulla hulahti ja illalla. Päivällä ei mitää eikä yöllä. Tänään aamulla sama hulahdus. Kipuja ei oo. Mutta sen mukana on tullut todella vellova olo. Vähä vielä ku pahenee alkaa laatoitus hommat :( pitääkin ens viikolle yrittää varata se varhaisultra.

Meillä on muuten sillein et mulla itellä on synttärit 29.11, LA 7.12 ja miehen synttärit 14.12 :) Viikon välein kenties sit aina juhlitaan :D

Takaisin