Ihan hirveästi tsemppiä kaikille tupakoiville, itsekin tiedän, kuinka vaikeaa sen lopettaminen on! Kokeilin taannoin ihan kaikkea: laastareita, purkkaa, sähkötupakkaa, inhalaattoria, Stumppaa tähän -kirjaa, jopa itsesuggestiota. Fyysinen riippuvuuteni oli niin voimakasta, että mikään noista ei auttanut. Sitten työterveyslääkäri kirjoitti minulle Champix-reseptin ja sen koommin ei tupakkaa ole tullut poltettua. Siitä on kohta kaksi vuotta aikaa, joten riippuvuus on varmaan nyt selätetty. Olen NIIN iloinen, että onnistuin lopettaamaan tuolloin, sillä noita lääkkeitä ei kyllä saa syödä raskauden aikana. En usko, että mikään muu olisi onnistunut helpottamaan lopettamista samalla tavalla, joten olisin varmaan ihan tuskanhien kourissa täällä, jos joutuisin vielä tupakoinninkin tässä lopettamaan. Ihan älyttömästi voimahaleja ja tsemppejä kaikille, ei takuulla ole helppo tehtävä! Mutta te pystytte siihen, olen ihan varma siitä.
Toivottavasti nuo teidän vuodot ei ole mitään vaarallista! Taisin lukea jostakin, että jopa viidesosalla naisista esiintyy jonkinlaista verenvuotoa raskauden aikana, joten sikäli toivoa kyllä on paljonkin :)
Vaimomamma, mulla tuota pahoinvointia esiintyy yleensä vain päikkäreiltä herätessäni. Johtuu varmaan siitä, että silloin syömisväli on päässyt venähtämään melko pitkäksi. Ja mies on ihan superinnoissaan, hössöttää jo huomisesta varhaisultrasta. Toivon NIIIIIN kovasti, että siellä on pikkuisella kaikki hyvin :)
Äyriäinen 7+2