Vaimomamma täällä myös hullu askartelija! Mä oon kans askarrellu meiä koirasta valokuva albumiin kivemman pätkän ja sit tykkään leikata lehdistä hyviä ruoka ja leivonta ohjeita ja niistäki oon askarellu kansion :)
Utelit niistä pahoinvoinneista niin minulla ei ole vieläkään oikein mitään suurempia oireita :O tosin kuukautiset ovatkin vasta tänään kolme päivää myöhässä :'D eli varmaan juuri sopivasti viikonlopuksi pamahtaa kunnon pahoinvoinnit kun ollaan menossa miehen kanssa sukuloimaan, muuttoavuksi ja remonttiavuksi eri paikkakunnalle! Niin saas nähä jäähäänkö kiinni
meillä ois tarkoitus kertoa kaikille vasta kun on "turvallista" ja tehdä se pienien lahjojen muodossa, niin harmi jos yllätys menee pilalle :D
Mun mies on kyllä aivan haltioisaan se olikin nyt viikonloppuna jo mökillä kertonut kaikille kavereilleen, ja yöllä heräsin kun se silitti mun mahaa ja kuiskaili mahalle "pysy siellä tiukasti papu vielä jouluun asti. Isi rakastaa sua valtavasti". Esitin nukkuvaa kun oli niin herkkä hetki :) mun mies on siis ainakin ihan höpsähtänyt
Kävitkö muuten ar-ultrassa kuuntelemassa sydänäänet vai joko siellä ollaan niin pitkällä että neuvolassa onnistui?
Tiuh niin no onneks tykkään vähän löysemmistä yläosista, niin ehkä en jää kiinni ennen ku on "turvallinen" aika kertoa :)
Krissee eikä! Kätilö opinnot (tai terveydenhoitajan opinnot) siintää mullakin haaveissa! Onko opiskelu ja perheen yhteensovittaminen toiminut ihan hyvin? Mitenkä taloudellinen tilanne? Sori kun tämmösiä kyselen mutta kätilön ammatti on aina ollut haaveena mutta elämä on tähän asti vienyt täysin eri suuntaan.
TSC92 ihana siellä on yks yhtä höpsähtänyt mies kuin täälläkin :'D
Äyriäinen itsekkin olen harkinnut tuota varhaisultraa se vois olla aivan ihanaa! Onnelliset kun pääsette kuuntelemaan vauvvan sydänääniä
:)
Metsäläinen mullakin nännit vaan nöpöttää ja on niin herkät! Mieskin eilen koetti lämmitellä mua nännileikillä mut eihä siitä mittää meinannu tulla ku sattu niin pirusti nänneihin! :O
Mulla nyt ei vielä ole huonoa oloa ja jospa ei tuliskaan koska aina oon nauttinut aamulenkit tyhjällä mahalla ja tehnyt vielä lihaskuntoakin ja sitten vasta syönyt! Jospa minullekkaan ei tulisi aamupahoinvointia niin saan nauttia aamulla lenkistä ihan rauhassa :)
Äippä x3 wau! Mistäs sinä löysit semmosen jatkopalan?! Aivan pakko tilata semmoinen!!! :) ja ihana kun sielläkin mies noin sekasin onnesta :)
Wildside tosi upee!! Sä oot kyllä ammattis löytäny! :)
Ja nyt jos herättelis koirulin ja kävis aamukäppäilyt hoitamassa niin ehtis ihan ajoissa iltavuoroonkin :)
Oikein ihanaa maanantaina mammaset! :)