Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olkaa onnellisia niistä oireista :) Nimimerkillä ei mitään oireita :/ Ajattelin ens vkolla käydä ostaan testin ja kokeilla vieläkö plussaa näyttää. Vuotoa siis nyt kuudetta päivää...

Mammu83, mikä rv sulla on menossa? Ootko lääkäriin soittanu, ja onko vuoto niukkaa vai runsasta? :/

Rv on nyt 6+1 ja oon soitellu. Sanoivat, että ensi viikkoon loppuun odotetaan ennen kuin tehdään mitään, koska ei ole kipuja :)

Ei valitettavasti. Joten odottelen ens viikkoon :) Nii ja se vuoto on sekä että eli hyvin vaihtelevaa. Välillä tulee siteeseen asti vuotoa ja välillä ei tule ollenkaan. Ihmettelivät nlassa vaan että vihlasut tuntuvat molemmin eikä vaan toisella puolen. Mutta voihan tää olla kaikki ihan normaaliakin. Joten suht avoimin mielin (?) ensi viikkoon :)

Joulutonttu mä tein positiivisen raskaustestin viikolla 3+ aika aikasin siis... Muiden kanssa on ollu sellaisia hetkellisiä ällö kohtauksia mut nyt siis koko ajan kamala olo! Oksu ei tuu, muiden kanssa parikertaa piti käydä... Ensimmäisen kanssa väsytti kanssa, ja nyt taas väsyttää koko ajan! Muiden kanssa ei ole janottanut taikka nälättänyt :)
Toisaalta haluaisin käydä varhais ultrassa mut täällä sitä tarjoaa vaan yksityinen...

Mammu83, toivottavasti kaikki olis hyvin, tuntuu kurjalta sun puolesta :(

Äippä x3, varsinkin epäidenttisten kaksosten mahdollisuus periytyy, identtiset on lähinnä onnenpotku :) tai näin mä oon ymmärtäny. Mä tein ekan positiivisen 3+4 :)

Meillä on enää 11 päivää ekaan neuvolaan :eek: ihan vastahan (rv4+1) må sen varasin :woot:

Mammu83, tsemppiä!

Äipällekin tsemppiä jännäilyyn tuleeko sieltä 1 vai 2 :)

Ette ikinä usko mitä mun mies äsken tokas kun mä rupesin kiukuttelemaan kun hänen piti ruveta katsomaan nauhalta yhtä tylsää ohjelmaa :D

"No mene sinne joulukuun mammoihin sillä aikaa" :laughing001 ihana ihana mieheni :D se sattui yks päivä näkemään kun tänne jotain kirjotin ja jäi näköjään ryhmännimi mieleen.. heh.

Kyllä on ihanaa että on paljon oireita tietää minkätakia niitä on.
Mä oon ollut niin väsynyt että suunilleen nukun kaiken aikaa kun vaan voin xD
Ja sit tulee sitä heikotusta ja kuvotusta
Meidän koira on ihan hassu se pitää päätä koko ajan mun masun päällä.

Meillä suvussa ei ole ollut kuin 1 lapsi keralla masussa kaksoset ovat jännä juttu!

Tietääkö teistä jo moni minne sairaalaan aikoo mennä synnyttämään ?

Meillä lähin on Hyvinkää siellä tehdään kaikki ultrat myös (:
Ensi viikolla sitten varaamaan aikaa neuvolaan <3

Vaimomamma rv 5+2

huh, näitä juttuja on tullut aika paljon viimeseen päivään enkä muista enää mitä piti kirjoittaa ja kommentoida :D mutta onnittelut kaikille uusille <3 ja paljon onnea matkaan myös niille joilla vuotoja tai muuta pelon aiheuttajaa on, toivottavasti ovat harmittomia juttuja ja kaikki kääntyy hyväksi :)

Vaimomamma meidän koiruus on TOSI outo kun mä oon raskaana, se puolustaa mua siis aivan kaikelta, en voi käyttää sitä ulkona yksin ollenkaan kun se alkaa ärhentelemään muille koirille ja tummiin pukeuteneilta miehiltä:/ jos mies mukana ei mitään ongelmaa!muutoin tosi kiltti ja tottelevainen:) sisällä ollessa se roikkuu mun takana koko ajan, vessan ei saa mennä ilman sitä, nukkuukin sängyn vieressä:) tassujaan varoo kun sohvalla köllötellään ettei vahingossakaan koske mahaan, ja sit kun tulee synnärillä lähtö se vaan vinkuu mun vieressä kunnes olen poistunut paikalta:) meillä siis 5,5 v labbiksen ja saksanpaimenen sekoitus
Hölmö koira :)

Vaimomamma, millonkas sulla olisi laskettu aika? Minunkin pitäis Hyvinkäälle nääs suunnistaa... :)

*Muoks* ja Sarina kans Hyvinkäällä! Jaahas!

No jopas on hyvinkäällä! Jännää :) Mulla on näillä näkymin laskettu 5.12, mut voi muuttua päivällä parilla viel suuntaan tai toiseen kun ultrassa käyty :)

Takaisin