Metsäläinen
Piirimestaruustason postaaja
Keskenmenoista. Kun vuosi sitten sain ensimmäisen plussanni, ihmettelin vauvafoorumilla vellovaa keskenmenopelkoilua. Tuntui, että ei sellaista pahaa ainakaan MINULLE voi sattua. Ja sitten se sattui. Jälkeenpäin äitini kanssa keskusteltua selvinnyt, että hänelläkin on keskenmenoja ollut, mutta silti meitä sisaruksia on kolme. Tällä kertaa olen tässä suhteessa "viisaampi". Ehkä tieto ja oma kokemus lisäävät tavallaan tuskaa, mutta yhtä kaikki olen kyllä aivan intona tästä uudesta plussasta ja uudesta mahdollisuudesta. Nyt on vain iloittava ja ajateltava parasta ja hyväksyttävä se tosiasia, että sitten vasta ensimmäisen ultran jlkn voi pikkuhiljaa alkaa työntämään omia pelkojaan enempi ja enempi romukoppaan.
Tässä alkuraskauden epätietoisuudessa on myös se ärsyttävää, että kun uutista ei halua vielä koko maailmalle kuuluttaa, niin joutuu keksimään kaikenmaaliman verukkeita esim. juomattomuudelle. Meille on viikon päästä tulossa vkl-vieraita ja mietin jo nyt kuumeisesti, mitä heille sepustan. Kai valkoiset valheet on tässä kohtaa aivan sallittuja?!
Metsäläinen 4+3
Tässä alkuraskauden epätietoisuudessa on myös se ärsyttävää, että kun uutista ei halua vielä koko maailmalle kuuluttaa, niin joutuu keksimään kaikenmaaliman verukkeita esim. juomattomuudelle. Meille on viikon päästä tulossa vkl-vieraita ja mietin jo nyt kuumeisesti, mitä heille sepustan. Kai valkoiset valheet on tässä kohtaa aivan sallittuja?!
Metsäläinen 4+3