Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muakin tosiaan auttoivat. Nyt tässä raskaudessa ei ole tarvinnut vielä ottaa käyttöön, mut jos tarvii niin todellakin otan :) Apteekista saa ja maksaa muistaakseni parikymppiä yks pari :) En tarkkaa hintaa muista, pitäis kysyä ukolta kun on farmaseuttina apteekissa. :)

Mulle neuvolasta suositeltiin kans niitä rannekkeita kokeilemaan, mut en oo vielä hakenu vaikka tää olo on mitä on. Mä en jotenkin usko niihin ja niistä on niin ristiriitasta tietoa, joillain toimii ja joillain ei :)

Aivan järkyttävä turvotus. Maha on kuin olisi jo puolessa välissä. ..:D onko teillä jo tunnetta kumpi olisi tulossa. Täällä ehkä vähän tyttö olot ;)

Täällä ei yhtään oloa kumpaankaan suuntaan :)

onko kenelläkään muulla oireena saamattomuutta? Tulen kohta hulluksi kun viikkoon ei ole mikään kiinnostanut eikä innostanut enkä saa mitään aikaiseksi :(

Mul on kans tosi saamaton olo mut voi kyl johtuu tost pahoinvoinnistaki ettei mikää huvita. Energisempää kautta odotellessa :D

Juu, tää turvotus on ihan jäätävää.. Jouduin jo hylkämään farkut ja kaivamaan vähän joustavampaa hametta päälle kun alkoi alavatsaan painamaan niin pahasti päivän mittaan, ettei tiennyt miten päin olisi.. Miehelle sivulauseessa heitin, että jokohan kehtaisi kaivaa mammavaatteet varastosta ja vastaus oli äärimmäisen hämmästyksen kera, et ei kai nyt vielä vatsa voi kasvaa =D vähän jänskättää, että millainen tuosta masusta tulee jos nyt jo ahdistaa vaatteet, viimeksi sentään selvisin normivaatteilla sinne viikoille 11/ 12 suunnilleen...

Täälläkin saamattomuutta. Ei mikään jaksa kiinnostaa. Onneksi mies ollut isyyslomalla nyt kolme viikkoa niin ei oo tarvinnut yksin noita kahta hoitaa. Mut palaa kyl ens viikolla takas töihin niin pitäisi saada otettua niskasta ittee kiinni ja alettava tehdä jotain.

Täällä ilmottautuu myös yks saamaton tapaus :D On pitäny jo viikon ettiä uusia töitä mut ei oo saanu aikaseks ku väsyttää ja laiskottaa niin törkeesti. Ens viikolla on kyl pakko ottaa itteesä niskasta kiinni ku loppuu saikkuki jota työtapaturman takia sain. Jännittää sen äksidentinki takia uusiin hommiin ryhtyminen :confused: Mut se on pakko olla rohkee masuasukinki takia ku en haluu että siltä puuttuu sitte mitää rahatilanteen takia ainakaan

Oonko ainut, joka tuntee olonsa todella energiseksi? :D Ei väsytä ollenkaan. Käyn aamut koulussa noin klo 8-14 ja töissä 14-22 eikä yhtään väsytä. Päinvastoin, energiaa vaikka toisille jakaa. :) Pinna ei oo ollenkaan kireellä enkä oo kiukutellu miehelle. Iho on todella hyvässä kunnossa eikä oireita juuri turvotuksen lisäks ole. :o

Täällä minä viittelöin samaa wildside! Mulla oli kans tosi energinen olo, mitä laimentanu tosin tää oksentelu mut ei väsyttäs ollenkaan ja pomppaan aamuisin jo kukonlaulun aikaan hereille mitä ei yleensä tapahdu :D ja mulla kans iho tosi hyvässä kunnossa, on tosin yleensäkin mut mieskin yks päivä oikeen totes et se hehkuu :D mulla ei oo tota turvotustakaan kyllä kokoaikaa, riippuu vähän mitä on syöny ja toi oksentaminen hämää nyt niin paljon kun on muutenki sit tyhjä vatsa.

Täällä etova olo tekee sellaiseksi ettei kiinnosta tehdä mitään, ja kaikesta hengästyy. Nuutunut olo, mutta silti ei saa yöllä unta kun saa rampata pissalla ja on huono olo :D mutta en valita, olen niiiiin onnellinen tästä vihdoinkin toteutuneesta unelmasta <3 mutta ensi yöksi laitan pahoinvointirannekkeen, kävin hakemassa sellaisen, katsotaan tehoaako :)

Ja mulla on kasvot täynnä finnejä, vaikka yleensä on tosi hyvä iho :D

Kiitos, en voisi olla onnellisempi tällä hetkellä! :happy093Fiilis on aika lähelle tää. Sit taas toisinaan oon aivan kuoleman väsyny. Ekan neuvolan varasin eilen: mitä siellä tulee tapahtumaan?

Haluatteko muut kuulla lisää minusta? :)

Krissse rv 5+1

Takaisin