Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
suvii-i: Olen testannut myös rfsu:n digillä ja sekin näytti negaa. Oudolta kuulostaa minustakin. Toivottavasti ensi viikolla ultratessa löytyisi jotakin. : )

mammu83: Tein ensimmäisen testin pitkäperjantaina eli taisi olla rv 4+5, jos oikein laskin.

Aamulla pyyhkäistessä jäi vähän verta paperiin :o Tiedän, että voi olla normaalia, mutta viimeinen keskenmeno alkoi samalla lailla. En tiedä miten päin olis, kun jännittää ja pelottaa, mitä tulevan pitää.

Suvii-i: kyllä keskeytyneessäkkin keskenmenossakkin voi hormoonit nousta ihan normaalisti. Nimimerkillä kokemusta on. Sen takiahan mulla ei edellistä keskenmenoa heti huomattukkaan ja toitotettiin et kaikki on hyvin kun luottivat vain hcg veriarvoihin. Mulla siis nousi hcg vaikka oli mennyt kesken jo aika päiviä sitten.

Että ei ne aina nuokaan hcg:t kerro kaikkea. Nii ja tosiaan mitään vuotoohan ei mulla ollu vaikka kesken oli menny. Lääkätkin kun toitotti kaiken olevan kunnossa, niin en ite vain millään sitä uskonu, muuten ei mitään oireita keskenmenosta.

Juu tiedän kyllä että hormooni voi silti myös nousta vaikka onkin keskeytynyt. Vastasin lähinnä siihen kun joku kirjoitti että yleensä verta vaaditaan siihen että hormooni laskee/ei nouse ettei aina näin ole :)

Nellie, eikö sulle neuvolasta ehdotettu verestä hcg arvon mittausta kun testit näyttää negaa?

Ei ehdotettu hcg:n mittausta verestä, sanoi vain että voidaan ultrata. Ehkä parempikin niin, ainakin näkee sitten onko siellä mitään.

Ikävää kun joillain on huonoja uutisia :( Nellie toivottavasti masussasi on asukki :)

Voi kyllä on kamala olo :( Eilen alkoi hammasta särkeä, että itkinkin jopa. (hormonit vaikutti myös :D) Kurkku ja pääkin kipeänä. Sain sitten aamulla akuutin ajan hammaslääkäriin, eikä mitään reikää löytynyt. Särkee edelleen. Kurkussa hoitaja ei nähnyt mitään, mutta otti kuitenkin nieluviljelyn. Taitaa olla jotain virusperäistä koska crp oli vain 20. Kuumetta oli 37,6. Panadolia joutuu ottamaan vaikken haluaisi tietenkään ottaa mitään ylimääräisiä lääkkeitä. :/
Että semmosta tällä hetkellä. Sairaslomaa sain sitte loppuviikon, noh viikonloppu olis ollu vapaa muutenkin. :)

Herne 7+1

Heippa kaikille!
Ajattelin uskaltautua tänne vihdoinkin(olen siis teidän kaikki viestit lukenut ja seuraillut teidän juttuja pitkän aikaa).
Meillä puolitoista vuotta yrittämistä takana ja reilu puoli vuotta sitten aloitettiin clomifem lääkitys, ja nyt taukokierrosta saimme plussan :) mutkia on ollut matkassa paljon ja toivon että kaikki menisi nyt hyvin.
Tänään käyty ar-ultrassa, tyyppi vastasi hienosti viikkoja 6+4 ja sydän siellä pompotteli <3 la 6.12. Tsemppiä kaikille!

Paljon onnea timbe! :) en muista olinko sua jo onnitellutkin. Kyllä kaikki menee varmasti oikein hyvin <3

Mä en malttaisi odotella ens viikon perjantaina ja sitä uutta ultraa. Toivottavasti siellä näkyis sit jo pikkuinen matkustaja ja syke kun viimeks ei näkynyt oikein mitään.

Täällä muutenkin pitkästä aikaa ollut vähän parempi päivä, en oo oksentanut KUN 2 kertaa :hungover:

Onnea Timbe plussasta! Ja tsemppiä myös sinne suuntaan, toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :)

Pikaisia paranemisia sulle Ninni22! Monet ovat valitelleet kurkkukipua, liekö sitä enemmänkin liikenteessä. :S Vilijonkk4, toivotaan että olisi vaan jotain harmitonta vuotoa, eikä keskenmenosta kyse. Ihanaa kun nellie pääset sinne ultraan. Toivottavasti siellä on joku mukana. :)

Aikasempaan aiheeseen, nää ensimmäiset viikot on kyllä pahimmat, itseä myös huolettaa ja päässä pyörii et "mitäs jos..". Esikoista odottaessa en muista kauhesti nauttineeni, kun olin ihan varma, että ainakaan elävää vauvaa emme syliin saa. Kaikki meni (ja on mennyt) kuiteskin hienosti, ja nyt päätin että tästä raskaudesta ainakin nautin pe*kele. :p
Sen verta vielä itsestäni kirjoitan, että viimeinkin pientä pahoinvoinninpoikasta on ilmestynyt kuvioihin, jee! :grin

Oikein ihanaa päivää kaikille!

url]
url]

Hei Ystävät! Sain juuri 1,5h pidätyksellä kuvan osoittaman hailakan plussan! KP 30/28 (dpo 16). Laskettu aika 23.12.! Tarinani on sellainen, että joulukuussa 2012 jätin pillerit pois 4/14 eli vuosi sitten sain elämäni ensimmäisen plussan. Se paljastui vkolla 11 tuulimunaksi. Nyt lähden kuitenkin hyvillä mielin, toiveikkaana, iloisena, onnellisena, kiitollisena :) liikenteeseen. Toivon, että tuo hailakkuus tes
0
tissä vahventuu. Täytän aivan näinä päivinä itse 35v.

http://aijaa.com/ZC6Tpp

tuossa linkki kun en näköjänsä osannutkaan liittää kuvaa... :)

Siis apuva miten paljon jo täällä osallisia ja keskustelua ollut. Minä en oo vielä tehnyt testiä, mutta on paljon raskauden oireita. Laskettu aika olis 26.12 paikkeilla. Nyt jänskään, että kuin käy.. Meillä esikoinen 2,5v (tyttö) huutaa, vieressä, että pitää leikkiä hänen kanssaa Barbeilla, joten en vissiin ehtinytkään sit enempää kirjoitella tähän saumaan
Toivottavasti pääsee mukaan vielä, kun ei oikein oo aiemminkaan voinut tulla, kun ei oo yhtään tiietty, et tärppääkö, vaikka ei kai tuo nytkään mitään varmaa ole.. Mutta kun on noita oireitä ja tää tunne

Timbe onnea ja tervetuloa !

Mulla kans kaverit ja perhe on kyselly et miten en oo tehny kun vaa yhen testin ! Täytyishän sitä ainakin kaks varmuuden vuoksi :grin Kyllä luulen et tää menkattomuus ja oireilu riittää mulle todisteeksi (ja tietenkin se yksi plussatesti):rolleyes:

Skippi 5+6

Muutama viesti vielä niin pääsen minäkin joulukuun salaiseen ryhmään höpöttelemään ! :wink

Hei.
Uskaltauduin viimein tänne kurkkimaan ja vähän kyselemään neuvoja kun ensimmäistä kertaa raskaana ja ihan pihalla kaikesta. Laskettuaika olisi 2.12 ja nyt rv 7+1 ja eka neuvolakin vasta 2 viikon päästä. Voisiko joku kertoa, että mitä kaikkea siellä ekassa neuvolakäynnissä tehdään? Ja milloin ultraa ja sydänääniä?

Eka ultra on rv 12 nt-ultra ellei ole riskiraskaus, silloin saa kunnan puolesta varhaisraskauden ultran. Muuhun en osaakkaan vastata, mutta joku viisaampi osaa :)

Takaisin