Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamulla heti kun heräsin tein. En oo juonut ennen sitä. Eilen join kyllä ihan hulluna vettä voiko se tänää vielä vaikuttaa?

Qaarina, toivottavasti kyse ois laimeasta pissasta! Tee uusi huomenna aamulla niin ettet juo illalla?

Sitä niin toivoo kaikkien saavan sen pienen nyytin syliinsä :Heartred

Omaa napaa; täällä mieliala seilaa ja pahoinvointi vaivaa jos ei tyyliin vähän väliä syö. Liikaa jos syö niin siitäkin tulee paha olo :grin aamuisin yleensä oon ihan virkku mut päivää kohden väsy alkaa painaa ja työpäivän päätteeksi oisin 100% valmis nukahtamaan seisaalleen. Ja työhousut on alkanu ahistaan! Miten niin pikku turvotusta? o_O

Babybear 7+2

Mun mielestä ohjeessa oli, että neljä tuntia juomatta vähintään riittää. En usko, että edellusenä päivänä juotu vesi enää paljoo ainakaan vaikuttaa.
Ite oon nimittäin joskus tehny kyl testin silleen et oon pidättäny 4 tuntia vähintään yöllä, mut oon silti juonu sen verran et suu kostuu. Silti näyttäny testi oikeinn
Mut elä vielä huolestu, voihan se hcg tosiaan nousta hitaammin sulla :)

Mielenkiintonen sivu.. Ehkä ei pitäisi vaan testata enää sen ekan plussan jälkeen. Säästyis turhilta huolilta. Ja oon ymmärtäny, että sitä verta kait pitäis vuotaa ennenku alkaa viiva/viikot laskee. Jos ei mitään vuotoja ole, niin tuskin mitään hätääkään :)

minä en oo testannu nyt noiden parin viivatestin jälkeen ollenkaan, vaikka välillä mietinkin et pitäskö joku viikkonäytöllinen vielä ostaa mutta toisaalta, kunhan nyt tänään saan tuonne neuvolaan soiteltua ni kattoo sit millon sitä aikaa saa..

Ite olen tehny vain yhden testin kuukautisten 4 pvn myöhässä olon jälkeen ja se oli mulle ihan riittävä :) Tosin, kyllä olen itsekkin välillä miettiny olisko vielä 1 pitäny tehdä, kun on vähän tuota vuotoa. Mutta jos nyt vain kiltisti odottelen mitä tapahtuu :)
Tänään ajattelin soitella nlaan tänään tuosta vuodosta. Katsotaan mitä sanovat :)

Eihän se hormooni kuitenkaan keskeytyneessäkään nouse eli ei sitä verta aina tarvita siihen että joku on huonosti? Toivotaan että Qaarinalla kaikki kunnossa! <3 Eihän nuo testit tosiaan kaikkea kerro ja voivat näyttää ihan väärinkin, mutta joskus näyttäävät ikävä kyllä myös aika hyvin jos hormooni ei nousekkaan niinkun pitää :/

Mä näin viime yönä unta että ultrassa oli kaikki hyvin! Toivottavasti se oli joku enneuni :) Vielä 1,5 viikkoa äääh!

Täällä 5+0 tänään

Toivottavasti kaikkilla on kaikki hyvin, ihan liikaa jo huonoja uutisia!:( nyt vois kaikilla olla vain iloista vauvan odotusta!!! Jotenkin aina unohtaa miten stressaavaa tää eka 3 kk on! Aika kultaa muistot!:) innolla odottaen ekaa ultraa ja vauvan potkuja! Paljon neliapiloita kaikille:)

Clearbluen testi näyttää edelleen negaa, mutta päätin nyt olla uskomatta sitä, kun on niin vahva olo raskaudesta. Pahoinvoinnista ja muista oireista olen kuitenkin kärsinyt nyt sen reilut neljä viikkoa, joten olen aika huolissani, jos tämä ei johdu raskaudesta.

Hetki sitten soitin neuvolaan ja sain ajan viikon päähän, viikoille 7+4. Lupasi, että voitaisiin silloin jo yrittää katsoa ultralla, jos näkyisi jotakin.

Pienen paikkakunnan "etu": neuvolatätinä on kaverini äiti. : D

Äippä x3, en itsekkään muistanut kuinka "stressaavaa" nämä ekat viikot voi olla. Sitä vaan muistaa ne ekat nla käynnit ja ekat ultrat, mutta nää on jääny iham unohdulsiin :D

Itse soitin nlaan vuodosta ja sanoivat, että todennäköisesti elimistö yrittää tehdä vielä kuukautisia vaikka ei pysty. Rusehtava veri on kuulemma kuivahtanutta verta mitä elimistö todennäköisesti "puskee" pihalle. Käskivät ottaa ensi viikon lopulla yhteyttä uudestaan jos vuoto ei ole loppunut.

Nellie, ootko testannut jollain muulla testillä mitä ne näyttää? Musta kuulostaa aika oudolta että ensin saat siihen kuitenkin raskaana ja sit tuleekin negaa jos raskaus jatkuu? :o Mutta toivottavasti masussa pieni on mukana joka tapauksessa :)

toivottavasti Nellien viimeisin testi oli jotenkin viallinen,ja siks näytti noin ,pidetään peukut pystyssä,että kaikki ois hyvin :)
ittellä on ollut eilisestä asti ylämaha oudosti kippeenä...mistäköhän tää johtuu? :/

Mulla siis aikasemmin ollu aivan järkky närästys alusta loppuun ja tuntu että koko rinta ja toin kylkiluiden väli rintalastassa napaan ihan tulessa! Toivottavasti tän kaa ei kyseistä ongelmaa ilmene!:/ nyt rv 6+3 menossa ja alamaha tosi raskaan oloinen, koko päivän riehan jälkeen pientä nippailua! Nippailut vissiin kuuluu asiaan:) pitää käydä ostaa uusia tukivöitä jos se auttais nippailuihin :)

Neuvolaan soitettu. Ei ole mitään hätää testiin ei kuulemma voi luottaa. Pientä vuotoa voi olla ja se on täysin normaalia. Kuulemma tosi monella onkin sitä. Se voi jatkua jopa koko raskauden. Jos muuttu menkka tyypiseksi tai jos on kovia kipuja saa olla huolissaan. Eli nyt otan iisisti.

Takaisin