Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikaisesti vaan omanapailen. Täällä hirveä flussa päällä ja voimat ihan loppu. Jotenkin töissä jaksanut. Alkuraskaus vienyt kaikki voimat muutenkin niin voisin vaan nukkua, nukkua ja vielä kerran nukkua :grin

Positiivisin mielin kuitenkin, flunssasta huolimatta, jatketaan eteenpäin ja odotetaan ultraa :) Johon siis 9 päivää! Jännää.

Tsemppiä kaikille :hug013

IkuinenUnelma, itselläni on nyt kanssa vuotoa, minkä huomaa vaan paperista wc käynnillä. Ja alamaha kipuja on. Nyt kun lueskelin nuita netti tekstejä aiheesta niin muistin, että oli ensimmäisen kanssa ihan samoja oireita, kun ne jutut näytti niin tutulta :D

Mutta pointti oli se, mikä nlassakin sanottiin, että se on joillain ihan normaalia alkuraskaudesta. Voi olla jonnekkin jääny vuotoja jotka tulee nyt pois tai ne on vain kohdun "kasvu kipuja" niin sanotusti. Syitä on monia :) Että toivotaan yhessä, että ne on vaan näitä syitä :)

Ilmottaudun vihdoin joukkoon! (Monta kertaa jo käynyt lukemassa, mutta en ole vielä uskaltautunut kirjoittamaan :D )
Olen 22-vuotias ja hämeestä (: esikoisen la 5.12 ja innolla odotetaan ensimäistä neuvolaa 27.4! Onko muilla pahoinvointia? Itsellä jo ties kuinka mones pv kun halailen pönttöä ja meinaa epätoivo iskeä... Noh kaipa se kertoo että pikkuisella kaikki hyvin <3

Vielä ei täällä pahoinvointia oo mut viikkojaki vasta 4+1 tänään. Kerkeehän tuo vielä tulla.
Millä rv:llä teillä muilla se pahoinvointi on alkanu? Millon osaan suurinpiirtein odottaa :D

Tervetuloa Salla ja kaikki muutkin vasta plussanneet, meitähän alkaa olla täällä jo hyvä porukka! Mitä enemmän, sitä kivempaa vai miten se meni :) Mulla oli pahoinvointia viikolla 5+, mutta nyt oireet ovat lieventyneet huomattavasti. Kannoin eilen raskasta sohvaa ensin yhdestä asunnosta pois ja toisesta sisään, mutta edes se ei aiheuttanut mitään ihmeellisiä olotiloja. Tissit kuitenkin kasvavat siihen malliin, että jotakin tässä kehossa tapahtuu :D

Onko täällä muuten muita kasvissyöjiä? Itse olen lakto-ovo-vegetaristi ja ihan ensi töikseni selvitinkin aika tarkkaan, riittääkö ruokailuni tarjoamaan tarpeeksi ravinteita kasvavalle alkiolle. Kuulemma ihan hyvältä kuulostaa, joten näillä mennään toistaiseksi :)

Kävin tänään ultrassa, vuotoa ei enää ole, tulee vaan paperiin pyyhkiessä, kipuakaan ei enää tunnu. Raskauspussi näkyi ja lainaan nyt lääkärin sanoja "jotain epämääräistä raskauspussin sisällä, ei pitäisi olla raskaus." Hcg arvot katotaan taas verestä, viime tiistaina oli 600, perjantaina 742... Pitäs mennä syömättä ja juomatta, kun lääkäri suunnitteli kaavintaa, mutta en anna tehä, haluan odottaa pari viikkoa. Muuten tuntuu, että oisin tehnyt abortin.

Kiitos kaikille, olette niin ihania. ❤️

Uusille plussaajille tervetuloa ja valtavasti onnea. :)

Viipsukka voi miten ikävä juttu! :( Hirveesti voimia ja toivottavasti parin viikon päästä olisi hyviä uutisia. <3

Kiitos kaikille, olette niin ihania. ❤️

Uusille plussaajille tervetuloa ja valtavasti onnea. :)

Viipsukka voi miten ikävä juttu! :( Hirveesti voimia ja toivottavasti parin viikon päästä olisi hyviä uutisia. <3

No huomenna selviää lisää. Toiveet ei oo korkeella, mutta kuopuksen kohdalla oli veristä vuotoa koko alkuraskauden ajan. Kakkosen varhaisultrassa oli viikot 6+3 ja näkyi vaan raskauspussi. Sen takia mä en halua sitä kaavintaa. Kiitos kaikille voimista ja tsempeistä. ❤

Tervetuloa kaikille uusille!! :) hirmuisesti täällä teitä tullut.

Joku ihmetteli aikaista plussaa, mäkin sain jo 3+3 suunnilleen :)

Esmalle hirveästi onnea!! :) kylläpä pisti hymyilyttämään <3

Täällä on niin hirveät pahoinvoinnit että epätoivo iskee. Mikään ei pysy sisällä ja vessanpöntön luota ei voi kauas lähteä. Mulla menosss nyt suunnilleen 6+2, ja tuossa viimeviikonlopun hujakoilla tää alkoi :/ vaikka kuinka hyvän syyn takia tässä kärsii niin onhan tää aivan karseeta. Vielä esikoinen tulosss... no päivä kerrallaan eteenpäin. Eiköhän tästäkin selvitä.

Voimia Viipsukalle!

Tupla onnittelut Esmalle! :)

Minulla alkoi pahoinvointi 5+2. Tää on ihan hassua, kun heti jos ei okseta tai rinnat ole arat niin pelko hiipii ja sitten kun oksettaa niin itku meinaa siitäkin päästä :D Toivon kuitenkin, että tämän viikon selviän töissä ilman oksenteluja (töitä on vaan silloin kun tarvitaan jossain sijaista) :)

Takaisin