Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka. Mulla on eka ultra varmasti sitten kun on se nt/np-ultra viikolla 12. En aio mennä varhaisultraan, ellei huomenna neuvola täti varaa aikaa siihen, mulla on riskiraskaus.

Mikäs se semmonen pahoinvointi ranneke on? En oo kuullukkaan :)

Voi eikä Viipsukka :sad015 valtavasti halauksia!

Mammu83, ar-ultra on omakustanteinen ja siellä käydään aikalailla rv6-7. Sit se np- ultra on täällä n. rv 11-13 ja rakenneultra siellä 18-21 viikoilla :)

No nii, eli samoilla siis mennään :)

Ninni22, ne rannekkeet on tarkoitettu alkujen aluks matkapahoinvoinnin estoon. Ne painaa ranteen sisäpuolella olevaa akupunktiopistettä.

Moikka

Ekan kerran kirjauduin tänään tällaiselle foorumille. Meillä syntyi esikoinen joulukuussa 2014, mutta kuoli kohtuun rv 33. Melko raskasta on ollut, mutta n. Viikko sitten selvisi että olenkin jo uudestaan raskaana. Näillä näkymin LA olisi 11.12. Toiveikkain, pelonsekaisin tuntein tässä nyt sitten odotellaan miten tämän raskauden kanssa käy. Kaikkeni teen että pienellä olisi kaikki hyvin. Yritän iloita uudesta raskaudestani, mutta lopullisesti annan siihen itselleni luvan vasta kun terve pienokaisemme on elossa sylissäni. Osanotot myös täällä kaikille keskenmenneille pienille.

Moikka! Täältä liittyisi joukkoonne 24-vuotias Vantaalla asusteleva toista lastaan odottava! :) Ennestään meillä on avopuolisoni kanssa 2/2014 syntynyt tyttönen. Tätä toista on yritetty viime joulun jälkeen ja nyt eilen rv 4+2 sain plussan testiin <3 En malta odottaa ekaa ultraa <3 Tänään voisin soitella ekaa neuvola-aikaa :) ♡

voi Viipsukka <3

Peu:lle valtavasti onnea uuteen raskauteen ja toivotaan nyt,että mitään nuin järkyttävää ei kenellekään tapahtuisi!

onnittelut samassa uusille plussanneille :)

Tervetuloa uusille :) Peu olen pahoillani menetyksestäsi, en voi edes kuvitella kuinka pahalta tuo on tuntunut. Onnea tähän raskauteen todella paljon <3

Itselläni täällä hormoonit jyllää, itkin äsken kun lastenohjelmassa koira sai kodin :D Jännä tunne kun ei vaan voi pidätellä, itku tulee jos tulee :D

Heippa, varovasti kurkistelen minäkin tänne joulukuisiin... viikonloppuna tein positiivisen testin ja laskurin mukaan laskettu aika olisi 13.12 eli kasassa viikkoja 5+2...

Esikoisneiti syntyi loppiaisena 2012 ja viime syksynä ruvettiin varovaisesti puhumaan toisesta, ettei oma ikä tule vastaan (itse olen 32v, eikä tästä enää nuorruta). Päätimme, että lupa annetaan nyt keväällä kun palasin osittaiselta hoitovapaalta taas täyteen työviikkoon ( saapi sitten vähän isommat rahat mammalomalla). Tämä tärppäsi nyt kerrasta ja ollaan miehen kanssa vähän hämmentyneitä (varauduin pitkäänkin yrittämiseen) eikä oikein tahdo ymmärtää, että joku tuolla masussa saattaisi asustaa.. Jännityksellä odotellaan viikko kerrallaan...

Heippa ihanaiset!♥ Ja uusille plussaajille isot onnittelut. :)

Täällä oltu niin sekavissa tunnelmissa, etten ole ehtinyt foorumille kirjautua ja kertoa kuulumisia. Ette usko mitä kävi!! :) :)
Minun verenvuodon syy selvisi ja arvatkaa mitä! Tänne ei tullut pelätty keskenmeno vaan ihana yllätys!! Mä odotan kaksosia, joiden LA onkin 12.11.2015. Eli kyllä, mulla oli myös yhdet valemenkat välissä.

Olisi ihana pysyä teidän kanssa täällä, mutta kun tuo LA aikaistui noinkin paljon niin taidan siirtyä tuonne marraskuisiin jossain vaiheessa. :) Niin epätodellinen olo vieläkin, varsinkaan kun meidän suvusta ei löydy kaksosia eikä tätä osattu yhtään odottaa. Pelottaa vaan monikkoraskaus, mutta toivottavasti kaikki menee hyvin. <3

Tämäkin lähtee nyt varovaisen onnellisena mukaan tähän porukkaan :)

Laskurista saadun tiedon mukaan laskettu aika olisi 10.12 ja ensimmäistä lasta odotellaan! - ja jo oli aikakin sillä ikääkin on jo kertyny 34 vuotta. Meidän reitti meni hedelmöityshoitojen läpi ja päädyttiin viimein keinohedelmöitykseen. Ensimmäisestä kerrasta nyt saatu plussa ja ensimmäiseen ultraan ti 21.4. Peukut pystyyn ja tsemppiä kaikille joululahjaa odottaville :thumright

Takaisin