Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Esma ihanaa ja uskomatonta! <3 minulla on identtiset kaksospikkuveljet :)

Onnea tuplasti! :)

Kovasti onnea kaikille uusille plussista, sekä isot onnittelut Esmalle ja perheelle! <3

Heipähei!
Varovasti ilmottaudun joukkoon :) Minulla on kaksi lasta ja haaveilu kolmannesta alkoi joulukuun tienoilla joten ehkäisy (yasmin) jäi pois silloin. Vasta maaliskuussa tuli ne 'kunnon' luomumenkat, kunnon kipujen kanssa.

Mutta nyt on ihmettely suuri kun eilen testiin tuli selkeä puolivahva viiva. Viikkoja olisi 3+2. Mietinkin tässä, että miten ihmeessä voi jo nyt tulla noin vahva tulos ja vielä päivä pissasta :D
Toivotaan, että kaveri pysyy matkassa :)

Kaikille muille plussanneille onnea ja voimia plussaa yrittäville :):Heartred

Vau Esma, onnea! Aivan ihana onnellinen loppu tällä jutulla <3 Ja vielä tuplat, hurjasti tsemppiä sinne! :)

Täällä iski jo epätoivo ja lohduton olo aamulla, kun tuli verta paperiin vessakäynnillä :( Vuotoa sen jälkeen parilla vessakäynnillä ja sit nukuin 3h päikkärit ja nyt ei ole sen jälkeen yhtään vuotanut. Maha oli melko kipeä aamusta, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä kipua. En ole uskaltanut tehdä tänään muuta kun huilata. Pelkään niin paljon, että meille ei suoda vieläkään tätä onnea :/ Torstaina olis lääkäri aika ja ultra toivottavasti. Hitto, kun aika matelee..

Saako sellasta muovirasiaan suojakaasuun säilöttyä loimu/savulohta syödä? Se ei siis ole vakuumipakattua eikä raakaa lohta. Se on kypsennettyä. Tekis mieli lohisalaattia.

IkuinenUnelma: toivottavasti se ei ollut mitään vakavaa.

Mulla taas on vähän niin päin että jos kesken menee niin mulla ei edes ala vuotaa. Edelliinenki oli niin tiukassa että alko jo kuivumaan kasaan ennenku irtos. Hitonmoiset kivut oli lääkkeellisessä tyhjennyksessä ku yritti vaan irrottaa.. Lääkäri sano mulle sillon vielä kun ultralka kahto ettei sillä oo mitään aikomustakaan tulla ulos. Yhessäkään ei oo ollu vuotoo ja kaikki huomattu keskenmenneiks vasta monen viikon päästä.. Ite en usko siis että jos itelläni kesken menee niin tuskin alkaa vuotaakkaan..

Oli nyt vähän tämmönen oma juttu mut...
Paljon vauvvalimaa mukaan ikuinenunelma sulle :)
Pysy vauvveli mukana <3 T: tuntematon täti :D

Takaisin