Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
en oo käyny lekurilla, kun oon tuolta hoitojen myötä raskautunu, niin eivät pidä kiirettä ultraamisen kanssa.. vielä pitäisi viikko oottaa ultraan.. toiv selvitään sinne saakka :sad001

antaavat vain ohjeen, että jos pysyy niukkana ja ei tuu hyytymii niin pitäs olla rauhallisin mielin..
joo helpommin sanottu ku tehty..

6+2 menossa

Oi onnea sylikinkku

terese I feel you. Tänään kun soitin neuvolaan ja kerroin että on ollut pientä vuotoa eivät olleet yhtään huolissaan. Kuulema ihan normaalia ja pitäs ottaa rennosti vaan. Kait tää helpottaa sitten kun näkee ultrassa että tyypi on oikeassa paikassa ja voi hyvin.

Tänään tuli myös täällä hyvin pientä vuotoa, mutta tais olla "oma vika". Normi kävely matka 10 km ja vähän liian nopea tahti. Tiedän, että tahtia olis hidastettava... :/ mutta helpommin sanottu kun tehty :/

En kyllä yhtään muista oliko esikoisen kohdalla tällästä.

Oi ihanaa sylikinkku :happy: tuo ensimmäinen ultra on niiiiiiin jännittävä ja kaikki se stressi purkaantuu kun kaikki on hyvin!

millos muilla on ekat ultrat?

Heips!
Nyt vasta uskaltaudun mukaan tähän ryhmään vaikka olen aiemmin jo kerran käynyt täällä lueskelemassa. :)
Elikkä toista lasta odotellaan, yritystä ollut jo 1,5 vuotta ja lääkkeillä jouduttiin vähän avustamaan että tärppäsi. Esikoinen on syntynyt 11/2012.
Jotenkin tässä raskaudessa ollut hirveä stressi että meneekö kaikki hyvin. Onneksi on perjantaina varhaisultra niin toivottavasti saa mielenrauhan :)
Viikkoja on nyt 6+6, eli LA on 1.12.

Täälläkin tuli eilen vähän verta limojen mukana.. Kauhea paniikki iski, kunnes luin sitten netistä, että ihan normaalia ja nyt täälläkin muilla samanlailla :p Tietty jos vielö jatkuu niin soittelen neuvolaan, mut nyt se meni vaan niin nopsasti ohi...

Skippi 5+3 (laitoin väärin aiemmin)​

Onko teillä ultrat ihan "normi" aikataulussa? Kun muistelin, että ultra oli mulla viimeks rv 12 noin.

Voi minäkin haluuuuun jo ultraan, vielä pitkä taival edessä ennen np- ultraa, :/ en malta odottaa :)

mulla 20.4.. eli sillon 7+2.. en tiiä miten sitä ite jaksais ootella tonne 12 viikolle asti, vaatii malttia :joyful:

Voi viipsukka! :sad010

Mä itken vaan täällä, kauhea kipu vasemmalla puolella, missä myooma on, toinen keskenmeno kuukauden sisään. :(

Takaisin