Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no niimpä tietysti, kelalla on kyllä aina joku kikka nuihin etuihin :/

joo en tarkoittanut "että nyt kaikki palkkatyöhön sieltä" :D itellä on vaan tuo yksi ja tuntu jo kyllä ihan täyspäivä työltä :D ja jos vaan on mahdollista niin toisen kanssa jatkan vähän sitä äippävapaata :)

minä oon 25 ja mies 26 tosin loppuvuodesta otan miehen kiinni, eli samana vuonna ollaan synnytty :p

On kyllä jännä, ettei työpaikkalääkäri voi saikkua kirjottaa. Itse soittaisin neuvolaan juurikin tuon ymmärryksen takia. :)
Meillä mies 25, kohta 26.
Tänä aamuna on tullu kauheita kuumia aaltoja, ihan järkyttävä kuuma välillä ja sit illasta hytisyttää eikä kaks peittookaan auta. Pitää mennä suihkuun että lämpiää.
Oonko ainut, joka nauttii näistä oireista täysillä? :D Mulla edellisissä keskenmenneissä raskauksissa loppu kaikki oireet ja niistä tiesin, ettei kaikki ole hyvin. Nyt sitä jotenki on vastaanottavaisempi oireiden suhteen ja nautin siitä kun turvottaa esim hitsisti. :D Ehkä oon vähån masokisti :D

Täällä nautitaan oiresta kans täysillä, onneks ei mitään pahojaoloja, niistä vois olla vaikeampi nauttia :p

On kyllä jännä, ettei työpaikkalääkäri voi saikkua kirjottaa. Itse soittaisin neuvolaan juurikin tuon ymmärryksen takia. :)
Meillä mies 25, kohta 26.
Tänä aamuna on tullu kauheita kuumia aaltoja, ihan järkyttävä kuuma välillä ja sit illasta hytisyttää eikä kaks peittookaan auta. Pitää mennä suihkuun että lämpiää.
Oonko ainut, joka nauttii näistä oireista täysillä? :D Mulla edellisissä keskenmenneissä raskauksissa loppu kaikki oireet ja niistä tiesin, ettei kaikki ole hyvin. Nyt sitä jotenki on vastaanottavaisempi oireiden suhteen ja nautin siitä kun turvottaa esim hitsisti. :D Ehkä oon vähån masokisti :D
Mulla kans sama homma, että "nautin" oireista :D Siis kun yhdessä välissä olin oireeton ja pelkäsin pahinta. Nyt on aika paha olo, kylmä ja väsy, mutta ei se haittaa :D

Mä vähä epäilen pahinta. Noh. Katsotaan. Nyt on takamus hellänä liiallisen istuntojen seurauksena. Johtuukohan raskaudesta.mene ja tiedä. Viime yö oli katkonaista. En tajua.Nyt nukuin tossa 45 min.

On vähän hassua kun on pahaolo niin toivoo että loppuis jo, mutta kun on parempi olo niin huolestuu/panikoi:) kumma juttu:)

Mä oon 21 ja asutaan pohjois-karjalassa :) Tällä hetkellä oon kotona pojan kanssa mutta loppukuusta palailen töihin. Esikoisen aikaan olin sairaslomalla jo jostain puolesta välistä asti, nyt toivon selviäväni vähän pidempään töissä :)

Mustakin on ihana huomata että voi pahoin! On ainakin merkki edes jostain :)

tänään 4+4

Oon kyllä samaa mieltä, nytkun näitä oireita vihdoin tuli että parempi tämäkin kun ei mitään niinkun alussa oli. Itsehän mä tätä oon lähestulkoon rukoillut ni ei pitäs valittaa (vaikka ihan hirveetä onkin :rolleyes::grin). Tätä lisää vielä se stressi kun tietää mikä kiire siellä töissä on ja itse ei voi olla auttamassa.

Täällä ehkäpä 6+1 tänään.

Oivoi, saa joku muu laittaa kotikaljat työpaikkalla tarjolle, tuli sellainen yök-kohtaus, että kyyneleet silmissä sitä juomaa pistin kannuun.

Ja nuorimmainen on niin kovassa yskässä, että me vissiin jäädään huomenna kotiin. Ei oo tänään jaksanut edes leikkiä. :sad001 Terveyskeskuksesta eivät saikkua ala antaa, kun lapsi on niin virkee. Joo, tulis tänne kahtoo, että onko virkee. Mulla on nuo muksut sellaisia, että vaikka kuinka kipeitä ovat, niin nää vaan leikkii lääkärillä.

Moi taas kaikille ja tervetuloa kaikille uusille! :greet025
Oon tällä lueskellu sivussa teidän tarinoita.. ja ei oo nyt itte jaksanu kauheesti kirjotella..

Täällä kuuluu monella olevan raskausoireita, niin on mullaki huonoa oloa aamuisin :) tätä raskautta vaan varjostaa verenvuoto, jota on tullu jo toistamiseen.. ei pysty heittäytymään tähän täysillä :(

Mukavaa kevät päivää kaikille mammoille :cool14

Kyllä se pahaolo kerkiää vielä tulla (toivottavasti?!) :D Voi oletko terese käyny lääkärissä tuon verenvuodon takia?

Terese mulla oli kanssa alkuraskaudessa meidän nuorimmaisen kanssa verenvuotoa ja olin ihan varma että kesken menee, mutta tossahan touhuaa iloinen ja erittäin virkeä 1,3 v likka,:) mulla se johtu emätintukehduksesta, et jos et ole käyny lääkärissä niin mars lekurille ;) jaksamista ja iloa odotukseesi :)

Hei kaikille tänne Joulukuisiin! Kirjaanpa itseni mukaan. :) Eli tänään tuli tehtyä selkeetä selkeempi plussatesti. Tulos tuli vähän yllätyksenä, vaikka aavistus raskaudesta on kyllä ollut jo viime viikon maanantaista jolloin oireita alkoi ilmaantua.

Itse olen 23-vuotias ja mieheni täyttää pian 25. Asumme Helsingissä. Meillä on ennestään 3,5-vuotias tyttö. Takana on useita keskenmenoja, sekä ennen esikoista ja tämän jälkeen. Olen ollut ilman ehkäisyä synnytyksestä asti, ja kaksi kertaa ollut raskaana -> päättynyt keskenmenoon viimeistään rv 6+. Tuolloin plussat ovat pysyneet hailukoina ja oireet olleet myös tosi vaimeita. Nyt oireet selkeitä ja plussa heti vahva, eli toiveet korkealla. :) Tätä raskautta ei ole sen kummemmin suunniteltu, tulee jos on tullakseen meiningillä oltu.

Eli nyt rv. 4+4 ja LA olis 17.12 jos Vaun laskuria on uskominen. :smiley-angelic003

Minäkin katoin kiinalaisesta kalenterista ja poika tuli sieltä :) Tänään myös alkoi pahoinvointi :/ Onneks ei oksannus sentään tullut ainoastaan vaan yökötti. Kävin ostamassa rannekkeetkin jospa niistä olisi tälläkin kerralla jotain apua :) Onko teistä kukaan käyttänyt pahoinvointi rannekkeita? Onko ollut apua?

Niin ja Wildside_ minäkin oon kuopiosta ja täytän tällä viikolla 27 :)

tiuh minä käytin edellisessä keskenmenneessä ja auttoi kyllä paljon, aion käyttää myös tässä kunhan pahoinvointi alkaa. Mulla vasta rv 4+0 tänään. :) Oi kiva kun on muitakin kuopiolaisia. En viännä savvoo ihan yksinään :D

Takaisin