Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
toivottavasti nellien testi vain viallinen! :/

ja onnea uusille plussanneille :)

Vielä yksi kriteeri puuttuu, että pääsisin tuohon suljettuun keskustelu juttuun vai mikä olikaan :D 23.4 tulee kuukausi liittymisestäni tänne. :) Tulkaa sitten muutkin kun kriteerit täyttyy ;)

Mä en aijo siihen suljettuun tulla, koska kriteereinä siin on et väh.10viestii kuukaudessa,niin en viitsi ite tulla. Voi tulla kirjoitettuu se 10tai sit ei.

Mä rupesin yks päivä itkemään kun katoin poikaa syömässä :D Se muputtaa sitä ruokaa aina niin sulosesti! Nytkin melkein kyyneleet tulee silmiin kun edes ajattelee :D

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta! :)

Täällä kans saattaa itkettää joku ihan älytön ohjelma ja mies pyörittelee silmiään vieressä, voi raukka parka mitä joutuu kestämään :grin

Kiitos tsempeistä kaikille :) Toivon todella, että me kaikki saisimme vaavit syliin asti :)
Kiva, että täällä on muitaki jotka tykkää salaatista ja hedelmistä. En ole asian kanssa siis yksin :D mulla myös jos liian tuhtia syö niin ällöttämään ruppee ja turvottaa.

Itsekkään tuskin tulen suljettuun, koska en usko että kirjottelen tänne niin paljoo joka kuukaus. Kirjotan fiiliksen mukaan

Täällä kans pillitän mitä pienimmistä asioista, jollekin sanoille tai ohjelmille tai jos luen lehdestä jotain iloista tai surullista :laughing021

Ja tää aamu alko taas oksentamisella. Kauhea nälkä herätessä, kädet oikein tärisi mut mitään ei tehnyt mieli. Puolväkisin sit aattelin et nuudelia tekee eniten mieli ja parin haarukallisen jälkeen sain juosta vessaan, jos olisin kävelly ei olis ehtiny pönttöön asti. Hyh, tätäkö tää nyt sit on. Melkein ku olis darra 24/7.

Joo, äitin puolelta ne kaksoset periytyy... Mä oon oottanut esikoisen aikaan kaksosia ja kuopuksen kohdalla myös. Toinen tullut kesken.

Voi Viipsukka, surullista :(

Mulla on nyt ihan koko ajan nälkä. Siis tuntuu että suu sais käyä jatkuvasti. Yöllä heräsin tosi voimakkaaseen pahoinvointiin, mutta oksentaa ei oo tarvinnu vaikka lähellä on käyny :D

Olen myös ymmärtänyt, että kaksoset periytyy äidin puolelta. Kysymyksessä on munasolun jakautuminen tai että niitä irtoaa kaksi. Siittiö ei siis vaikuta siihen tuleeko kaksoset. Mutta, esim mun isä on kaksonen niin ilmeisesti voi olla että sieltä geeneistä tulisi mulle taipumusta kaksosiin. Puolestaan oman miehen suvun kaksoset eivät "auta asiassa" yhtään. Mutta kuten jo todettiin niin onhan kaksosiin mahdollisuus ilman periytyvyyttäkin. Mielenkiintoista nähdä sattuuko joulumammoihin kaksosia :)

Onnea kaikille plussista! :Heartred

Toivottavasti nellien tilanne selkeytyy kun saat tehdyksi uuden testin!

Äippä x3, ooh chilinhimo :grin Muistan samaa esikoisen ajalta, oikein odotan koska joku himotus taas alkaa. Itsekkin odotan kovasti että saisin tietää kaiken olevan kunnossa (ja pääsisin kertomaan läheisille). Onneksi on tää foorumi, ihanaa kun edes jossain voi hehkuttaa raskautta. :grin

sylikinkku, toivottavasti kaikki on ultrassa kuten pitääkin. :) Ruoka kylä maistuu täälläkin, saalaatti, rejuusto ja kurkku pääosin.

Salli onko sinun esikoinen tyttö vai poika? Meillä kun on jo 3 tyttöä niin pieni haave olisi että jos nyt pikku poika tulis:) vaikka ei prinsessoista mitään vikaa ole :) tyttöjen kanssa oli vaan kaikki hedelmät ja vihannekset tosi haluttuja varsinkin napakat tomaatit nyt vois vaan rouskuteltavaa chilejä ja kylmää vettä päälle, niin on mulla toi vesi himppakin aika kova noh vessassakin saa juosta siis 5 min väliä

Itse olen aina ollut kova juomaan vettä. Nyt ei tavallinen vesi mene, onneksi on sodastream :) Ekassa raskaudessa himoitsin appelsiinejä, saatoin syödä niitä 6-8 päivässä :D

Appelsiinit on nyt ihan taivaallisia jos ne on kylmiä! Miestä huvittaa tää mun terveellisyys, sano että kyllähä babybearista tulee tolla menolla babybunny :D

Äippä x3, katsoinkin että sulle on siunaantunut monta tyttöä :) Meillä on esikoinen poika, muistan että odotusaikaan söin monta kertaa viikossa pihviä, chiliä ja parsakaalta. Hedelmät ja vihannekset eivät olleet kauheen suosittuja silloin. Samoin makeat, suklaat ja karkit olivat pannassa. :grin Onko sulla ollut kovia pahoinvointeja tytöistä?

^Toi sodastream on muuten hyvä! Miks se vesi maistuukin niin paljon paremmalta hapoilla. :grin

Itsellä esikoinen tyttö ja pahoinvointi alkuraskaudesta oli jotain ihan hirveetä. Ihan sama mitä suuhun laitto oksensin pihalle. Ja sit kokonaan oksentaminen loppu viimeisen kolmanneksen alkupuolella. Toivotaan, että nyt olis vähän parempi olo raskauden ajan :)

Mammu83, hurjaa noin kova pahoinvointi. Et kuitenkaan joutunut tippaan tai muuta? Toivottavasti tosiaan tää kerta menee helpommin! Mulla ei pojan odotuksesta tullut kuin kuvotusta, oksentaa en tainnut kun kerran.
Onko sulla muuten minkä ikäinen tyttö? :)

Takaisin