Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta ja onnea plussista! :) olettehan muutkin tulossa tuonne salaiseen ryhmään ettei tarvitse siellä yksin kirjotella :)

Sarina, tulossa ollaan, kunhan vaatimukset on täytetty! :D Mä liityin foorumille vasta viime viikolla, joten pari viikkoa pitää vielä odotella ryhmään pääsyä...

Mulla puuttuu myös viestejä. Tuonne joulukuisten listaankin liittyisin mieluummin vasta varhaisultran jälkeen.

Mä pääsisin jo salaiseen mutta josatain syystä pyynnöstä huolimatta ei ole lisätty.. Pitää laittaa tänään uudelleen viestiä kunhan pääsen koneelle :)

Siis ihan järkyttävää tämä väsymys! Pakko kai taas ruveta päikkäreille, eilenkin nukuin 2h pojan kanssa ja silti illalla piti päästä jo 21.30 nukkumaan. Mua ihan kauhistuttaa ajatus että 2vk päästä alkaa työt, miten te työssä käyvät muka jaksatte? :D

Ainiin ja tänään oli aamulla etovaa oloa! Yleensä ollut vaan illalla hetkittäin, mutta nyt meinasin koiraa käyttäessä oksentaa. Outoa sinällään koska missään muussa raskaudessa ei ole ollut minkäänlaista pahoinvointia, mutta toisaalta ihana että on oireita :)

4+2

Tullaan yksityiseen kunhan joutaa :D

Suvii-i, kyllä töissä jaksaa yllättävän hyvin :)

Kiitos onnitteluista, ja onnea teillekkin Äippä x3 ja sylikinkku! Totta on, että pikkuihme olisi mitä ihanin lahja! Äippä x3, muita raskausoireita ei oikeastaan ole vielä ollut, paitsi pienoista vatsan nippailua, ja aivan järjetön nälkä. Tuliko sulla aikaisin jo oireita? Aika kyllä menee niin hitaasti, odotan tosissaan ensimmäistä neuvolaa (jota en kyllä uskaltanut vielä varata) ja ultraa. :grin Mites muut, oletteko jo varanneet aikoja neuvolaan?

Itellä on nla vasta toukokuussa. Noin rv 8 eiks se oo eka nla. Ultra aikaa itsekkin täällä odotellessa. Aika tosin annetaan vasta nlasta eli menee toukokuun loppu puolelle uskoisin :/ Aiotteko te lähteä mukaan siihen seulontaan? Ite olin ekassa raskaudessa mukana ja ajattelin nytkin lähtee :)

Itsellä ei oireita pahemmin vielä ole, väsyttää paljon ja alamaha kipuilee välillä. Pahimmat huonotolot on onneks vielä pysyneet pois. Käytin ekassa raskaudessa niitä rannekkeita, mitkä estää matkapahoinvointeja ja ne autto jonkin verran :)

Taidan joutua poistumaan täältä. Viikko sitten tein positiivisen testin, tänään negatiivisen. Oireita on edelleen, mutta... Äh, en tiedä.

Taidan joutua poistumaan täältä. Viikko sitten tein positiivisen testin, tänään negatiivisen. Oireita on edelleen, mutta... Äh, en tiedä.
Jospa se oli viallinen testi? Sinuna tekisin uuden. Oliko viikko sitten tekemäsi positiivinen kuitenkin ihan selkeä ja vahva?

Takaisin