Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka kaikki. Haluaisin esittäytyä vähän ja kertoo itsestäni, niin uskaltaa paremmin hypätä juttuihin mukaan Itse sain tietää raskaus uutisen ihan tällä viikolla, mutta epäilin sitä viime viikolla jo, kun olin niin hajamielinen Laittelin maitopurkkia astiakaappiin jne. Toinen raskaus minulla, esikoinen on vuoden vanha. Päätettiin miehen kanssa yrittää toista ja jätettiin viime kuussa ehkäsy pois. Ekan kanssa yritystä 5 kk, niin eihän me arveltu sen nytkään napsahtavan kerrasta. Joten pienoinen shokki oli kun kaksi viivaa ilmestyi tikkuun Ensimmäisen kanssa oli "vaikeahko" raskaus, tai miten sen haluaa ottaa. Aamupahoinvoinnit oli koko päivän kestäviä pahoinvointeja ja ne helpottivat vasta noin rv 33. En tosiaan syöny lihaakaan koko raskausaikana, koska se teki entistä pahemman huononolon. Minulla on myös selkärankareuma, joka paheni raskausaikana, mutta kaikesta selvittiin. Ja esikoinen tuli tosiaan kiireisellä sektiolla 5 pv:n käynnistelyjen jälkeen. Minulla tuli raskausmyrkytyksen oireet loppuaikana ja olin 2 vkoa sairaalassa. Tiedetään ainakin mitä odottaa Mutta toivotaan, että menee paremmin tällä kertaa Mutta silti tämän "vuodatuksen" jälkeen voin sanoa, että oli ihana raskaus, ihana synnytys ja päivääkään en vaihtais pois

Mammu 83 mulla ollut kans raskausmyrkytys ja ekassa olin muutaman pv sairaalassa.ennen käynnistystä.tokassa viikon.

Mulle tuli yhtä äkkiä semmonen tunne että tämä raskaus tulee menemään hyvin ja saadaan vauva joulukuussa! Jotenkin ihan silleen kolahti ja tuli niin turvallinen olo tämän suhteen.:love7 Aijemmin kirjoitinkin miten en oo uskaltanut edes ajatella olevani raskaana kuin tämän pienen hetken taas niin tämä tunne tuli ihan puskista. Ehkä mä alan nyt nauttia! :happy:

4+0

Tänään kävin ar ultrassa, omien laskujen mukaan piti olla 6+0, mutta pikkunen vastasikin 6+4 :) kaikki oli hyvin ja syke näkyi
Missä hhank kävit, siis jos haluat kertoa? Sä asut Vaasassa kans? :) Ja mitä se maksoi? Haluaisin kans.

Joo sis ultra sen takia koska mulla on todella epäsäänöllinen kierto ja jos kp:sta lasketaan nii nyt olis 8+
Mutta kun ovis oli siin kp29-35 nii ei voi määrätä tarkka rv
Ja itse olen sitä mieltä ett rv 6 nyt
Eli ke. nähdään oliko äidin vaisto oikeassa
Ja jos muuten joku halu nii kai se on mentävä yksityiselle ja netistä voi pikkase kilpailuttaa hinnat

Missä hhank kävit, siis jos haluat kertoa? Sä asut Vaasassa kans? :) Ja mitä se maksoi? Haluaisin kans.

Ihan keskussairaalas ku meni toistuvien keskenmenojen piikkiin eli ei maksanut. Jos Vaasas haluu jonnekki niin Gynekologiasema Lilja esim on hyvä :) ja maksaa vissiin 100 e (145-kelakorvaus) :)

Ihan keskussairaalas ku meni toistuvien keskenmenojen piikkiin eli ei maksanut. Jos Vaasas haluu jonnekki niin Gynekologiasema Lilja esim on hyvä :) ja maksaa vissiin 100 e (145-kelakorvaus) :)
Juu hyvä että pääsit sinne ultraan :) Pitää miettiä tuota Liljaa jos menis sinne. :)

Ihana ajatus miten kertoa tulokkaasta! :) mun yöunista ei tuu kohta mitään. Joa ei pissata ni sit tissit herättää aina kylkeä kääntäessä :D

Kiva idea kertoa toi kakku. Täällä alkoi aamu kunnon paniikissa. Mulla tuli meinaan vähän ruskeaa vuotoa pyyhittäessä. Mahaa jomotti kans oikein urakalla. Sitt muistin että tiistaina kävi sama ja vähä rauhoituin. En kyllä taida vielä neuvolaa uskaltaa varata josko ensi viikolla. Ehkä.

Takaisin