Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hauska huomata tämmöisiä pieniä yhtäläisyyksiä toisten kanssa :) Meillä kanssa esikoinen syntynyt maaliskuussa, tosin vuonna 2014 ja tulee isosiskoksi joulukuussa :)

Stressaavaa kun mies iloitsee.minä en. Tää oireettomuus on outoa. Vain ne menkkamaiset kivut silloin tällöin päivää ..

mammu83 meillä on saman ikäiset esikoiset! :)

kertokaahan sitten mitä siellä ultrassa oikein tapahtuu, itteäni kiinnostaa kovin mutta olen päättänyt odottaa sinne nt-ultraan nyt kuitenkin..

onnittelut uusille plussanneille <3

Mulla katotaan, että raskaus kehittyy, kun keskenmeno oli neljä viikkoa sitten. Ja seurataan muutenkin aika tiiviisti tuon myooman takia. Eli vähintään kerran kuukaudessa käyn ultrassa, kun pitää seurata kohdun kasvua. Vaarana on repeytyminen.
Yleensä alkuraskauden ultrassa katsotaan, että raskaus on oikeassa paikassa ja kesto.

Me käyään kattomassa, että eihän oo tuulimuna, onko tyyppi oikeassa paikassa ja sykkiihän sydän jo varmasti riittävän tehokkaasti :)

hyvä viipsukka että tilannetta seurataan tarkkaan!

kyllähän se raskaus varmasti tulee todellisemmaksi kun tuossa varhaisessa käy :)

Hei vaan kaikki! Täällä olisi yksi itsenäisyyspäivän vauvan odottelija, rv 5+5 menossa LA 7.12 ( vaikka tuskin sinne asti menee ;)) pikku 4 odotellaan! Me niin toivotaan että kaikki menee hyvin! Takana yksi keskenmeno ja keskeytys :( ! Niin ja 3 ihanaa tyttöä ( 4-v, 2-v ja 1-v)

Heippa kaikki! Tulin tänne hieman kurkkimaan, toivottavasti vaan en liian aikaisin. :) Tein positiivisen testin muutama pvä sitten, rv 3+5, ja nyt kovasti hermoilen jatkuuko raskaus, sillä samana yönä jouduin päivystysleikkaukseen munasarjakystan takia. LA olisi 19.12, jos kaikki sujuu hyvin. Ja tosiaan, 10/13 syntynyt esikoinen on myös menossa mukana. :)

Paljon onnea kaikille plussanneille!

Paljon onnea plussaamisesta Salli! Mikä olisi parempi joulu lahja kuin pieni tuhisija olisi niin ihanaa jos vaan voisi pikakelata tämän alkuraskauden ohi suoraan ekaan ultraan että näkisi palleron ja tietäisi että kaikki hyvin! Onko sinulla jo oireita? Itsellä pientä pahaaoloa ja rinnat TOSI kipeet ja pientä mahan nippailua! Onnea odotukseen! ❤️

Takaisin