Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla alavatsa juilinnat vaihtu pahoinvointiin. On se kumma ku oli pitenpäin vaan ni silti aina pelottaa et onko menny kesken :/ pelotti ku juili ja nyt pelottaa ku ei juili.. Noh eipä sille mitään voi jos kesken menee et ei auta ku odotella et pääsee joskus ultraan..

Tänään rv 5+3

Juu ne repäisykivut on aikaa herkkua.. Meinasin nähdä tähdet kun kurkistin ottamaa puhelin. Mut onneksi ne kuuluu tähän tarinaan :)

Täällä alkoi eilen alaselkäkivut ja tänään verinen vuoto. kesken taitaa mennä taas :( Tänään olis kai 5+3

Noppanoora, mennään ihan samoilla päivillä ja sama laskettu :p mullakaan ei oikeen mitään oireita, tosin eka neuvola vasta 4.5..

Biara, voi ei, toivotaan että väärä hälytys ! Voimia !

Kerroin eilen muuten siskolle (joka siis 2-3 kk edellä raskaudessa) ja alun järkytyksen jälkeen otti asian hyvin vastaan :grin Ihmetteli kovasti, että meilläkin yritys ollu käynnissä :wink kiva kyllä, kun pääs jollekkin kertomaan ! Nyt jaksaa pidellä taas salaisuutena hetken ennenku vanhemmille ilmoittaa :p:p

Skippi 4+6

Toivottavasti ei enteile mitään pahaa Biara! Tsemppiä!

Mites muuten teillä on kokenusta särkylääkkeistä raskauden aikana? Mä en oo vielä edes ehtinyt lääkäriltä kysyä miten mun migreenilääkkeiden laita on raskauden aikana, käytössä tällä hetkellä Sumatriptan Sandoz 100mg tarvittaessa. Eilen oli helkkarinmoinen päänsärky ja panadol ei auttanut yhtään. Sitä uskalsin ottaa parikin kappaletta. Jatkoa ajatellen taitaa sekin olla yhtä tyhjän kanssa kun eipä se tunnu tepsivän. Eilen alko myös oksentelu, heti aamusta ja kesti iltapäivään asti. Huh, nyt jo!

Huomenna ultraan, jännittää!!!

Sarina, mua jännittää sun puolesta :woot: joudun ite odottaan kaksi piinallista viikkoa vielä!

Biara, voi ei. Toivottavasti olisi harmitonta vuotelua :sad001

Parina päivänä nyt ollut huonoa oloa jos kerkeää tulla nälkä. Pitäis olla koko ajan kylläinen ettei tulis paha olo. Ja tänään tullut 5-6 kertaa tosi kipeitä nivus/alamaha pistoskipuja ja lähtee melkeen heti pois. :/ Mitähän mahtaa olla.. Rv 6+1 :) Neuvola ens tiistaina ja mies tulee mukaan :)

Onpas moni menossa varhaisultraan! :O :) Ite en mene ku en tiedä mistä sen varaisin jne...

Biara, toivon hirveästi että ei ole keskenmeno kyseessä. <3

Biara, toivottavasti oia täysin harmitonta! Kovasti voimia <3

Sarina, kannattaa soittaa neuvolaan ja kertoa migreenistä. Saat oikeat lääkkeet. Parasetamoolia saa käyttää.

Ninni22, ne on kasvukipuja mun ymmärtääkseni :)

Biara toivottavasti vuoto on harmitonta. voimia!:Heartred

Täällä on kyllä nopiaa toimintaa, eilen lähti lähete keskussairaalaan ja tänään soittivat, että pääsenkö huomenna käymään, kun haluavat tarkistaa tilanteen. Mikäs siinä, ultraan mennään toistamiseen tällä viikolla, vaikka siellä ei mitään vielä näy, kun on niin alussa.

Viipsukka 4+0

Tänään oli eka neuvola ❤️ onneksi on mukava täti ja saati monta naurua aikaiseksi
Ja viikon päästä varhais ultrakin nii saadaan tietää kuinka "vanha" vaavi on ❤️

Tänään oli eka neuvola ❤️ onneksi on mukava täti ja saati monta naurua aikaiseksi
Ja viikon päästä varhais ultrakin nii saadaan tietää kuinka "vanha" vaavi on ❤️
Marabella, saitko varhaisultraan ajan pyytämällä vai onko se normaali käytäntö siellä päin?
Vai varasitko sen itse jostain yksityiseltä? :)

Aattelin vaan ku mullakin on eka neuvola tiistaina, niin jos siellä saa pyytää sitä varhaisultraa niin olis tosi kiva..
Tosin mulla on tosi tarkkaa varmasti se, että Herne on rv 6+1 tänään. :)

Mä oon ymmärtäny, ettei kunnalliselta saa ar-ultraa vaan varhaisultran rv10-12 ja rakenneultra rv 18-20 tai jotain. Ellei sit kyseessä oo riskiraskaus.
Mutta tämä on vain minun käsitykseni :)

Täällä päin maksaa 60e se ar-ultra. Ei sinällään paha hinta mielenrauhasta. :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin