Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kamala väsymys. Mut muita ruoka-aine inhokkeja ei oo. Kahvin juonnin lopetin esikoisen raskauden aikana jo, ja en oo sen jälkeen kahvia juonut. Yritin kyl esikoisen syntymän jälkeen,mut se maistu kamalalta. Ja siis esikoinen syntynyt 08/12 ja lopetin juomisen 12/11.

Kahvi ei maistu vaikka muuten menee pari pannullista :D tekee mieli ja tulee keitettyy, mutta se on sellasta pakkopullaa :D itsellä oli ekassa raskaudessa ongelmia kaiken rasvaisen syömisen kanssa ja painoaki tuli sitten varmaan saman verran mitä herkkuja söin :D öö.. 35 elokiloa.. ;)

mutta nyt ainaki tässä vaiheessa tuntuu et ihan perusruokaa tekee mieli.. ja kylmiä juomia ja jogurtteja..

Tänään pärähti ihan puskista kaksi viiva testiin. Taustalla selittämätöntä lapsettomuutta ja nyt oltiin jo heitetty toiveet omasta kankulan kaivoon. Itse asiassa adoptio kuviot oli jo menneillään eli adoptioneuvonta lupaa vaille valmis. Oltaisiin siis jääty odotelemaan koska saadaan lapsi. Nyt on hieman puulla päähän lyöty olo :D

Qaarina, ihan super paljon onnea plussasta! :) Monestihan se sitten tärppää kun asian suhteen luovuttaa..

Kyl mä ainakin värjäsin ja tervet mukulat on :) mut silloin herkästi voi tulla allergiareaktio eli jos sitä ei halu nii kampaamo on sit paras paikka :)

Tuohan jakaa kauheasti mielipiteitä, siis hiustenvärjäys. Mulla nyt ei oo kokemusta kun esikoista odotan mut aijon kyllä värjätä hiukset varmasti ainakin pariin kertaan odotusaikana. Mustat hiukset kun on niin se vaalea juurikasvu ei oo järin kaunista katseltavaa. Olkoon omahyväistä kenen mielestä tahansa, mut on niitä pahempiakin paheita kuin tämä!

No sen verran mä meinaan olla yli "suojeleva" etten värjää tän kriittisen 12 viikon aikana vaikkakin jo nyt kauhee juurikasvu. Ehkä mä selviin toukokuun loppuun :confused:

Painin myös tämän hiusväri ongelman kanssa. Olisi juhlat tulossa ja aika ikävä tyvikasvu. Taidan nyt kuitenkin jättää tässä alussa väliin. Viime raskaudessa otin vaan kerran raidat, koska olin suunnitellut raskautta pitempään ja alkanut värjätä hiuksia lähelle omaa sävyä. Nyt on varmaan pelastettava tukka jossain vaiheessa, mutta harkitsen silti vaan raitoja. Olen vähän fanaattinen, mutta vain omalla kohdallani.

Onnea Qaarina ja sullekki tarrasukkia ja vauvaliimaa! :)

Teitä varmaan alkaa ärsyttää tuo mun tapa toivottaa porukka tervetulleeks joukkoon :D mä en oo aatellu ees koko värjäyshommaa o_O

Onnea kaikille uusille plussanneille! Ihan huippua, että väki täällä vain lisääntyy :)

Minäkin olen miettinyt hiustenvärjäysasiaa, vaikka en kestoväreillä ole värjännytkään pitkiin aikoihin. Luin kuitenkin jostakin jotakin hyvin epämääräistä ei-tieteellistä juttua siitä, että suoravärit voisivat olla jopa haitallisempia... Noh, en tiedä. Olen punapää, joten voisin vaihtaa kasviväreihin (hennaan) raskauden ajaksi. On tämä melkoista pähkäilyä! :D

Ja sylikinkku, minusta tarrasukat ja vauvaliima ovat mitä suloisimpia käsitteitä, joten jatka vaan! :D

Pakko värjätä hiukset parin viikon sisään. Tai ei oikeastaan värjätä vaan tehdä värinpoisto. Näytelmän takia kirkkaansinisestä tukastani pitäisi saada jäänsininen. Mietin, että varmaan kesäksi yritän saada mahdollisimman lähelle omaa väriäni, ettei sitten tarvitsisi enää olla värjäilemässä.

Tervetuloa uusille! Kiva kun lisää porukkaa ilmottautuu linjoille :)

Täällä kans mies nauraa, että etkai vaan taas notku foorumilla.... Eeen tietenkään :grin

Mulla taas noita menkkajomotuksia eli kasvukipuja. Ja tänään on ollu pää kirjaimellisesti p*rkleen kipeä eikä mulla auta parasetamoli eli panadol tms mihinkään. Ärsyttää! :mad:

Mutta nii. Tänään 6+2, enää 4 päivää ultraan :)

Takaisin