Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä kaikille erinäisten vaikeuksien ja sairauksien kanssa kamppaileville. Oli taas muutama päivä vilahtanut viime käynnistä niin johan tänne oli tullut pitkästi juttua :)

Meillä on sairastettu flunssaa tässä viimeiset pari viikkoa. Ensin joulukuinen, parin pvn päästä vauva, siitä parin pvn päästä mies ja minä viimeisenä lähemmäs viikon jo. Sitkeä tauti ja lopussa ihan hirveä yskä. Kurkku ei ole muuten ollut kipeä mutta pelkästään tosta yskästä nyt meinaa kipeytyä. Nukkumaan mennessä se kuiva louskutus on ollut ihan hirveetä. Eilen keksin täyttää vesipullon lämpimällä vedellä ja laitoin sen leuan alle kaulalle ja se auttoi, yskä loppui lähes kokonaan :wideyed::grin

Minä jo niin kovasti odotan kevättä. Nyrpii ihan hirveesti pukea kaksi lasta ja itsensä viiteen vaatekerrokseen ennenkuin voi edes nenää laittaa ovenrakoon. Olisi ihana kun riittäisi kevyt ulkohaalari ja pääsis vaan lähtemään eikä valmistautua ensin puolta tuntia. Tosin nyt on kiva kun vauvaa voi vetää pulkassa eikä tarvii vaunuja. Joulukuinenkin mahtuu kyytiin jos ei jaksakaan kävellä.

Hirveästi ei olla kylläkään ulkoiltu tämän sairastamisen takia. Eilen vähän käytiin ja heti oma olo tuntui paljon pahemmalta joten touhuillaan nyt sitten ainakin tänään sisällä. Kun ei olisi tuota pakkasta niin ei ottaisi niin henkeenkään jne.

Mulla oli teille joku kysymyskin taas mutta unohdin sen jo :hilarious: palaan siis asiaan ehkä myöhemmin

Eilen olin neuvolassa ja neuvolatäti sanoi että sikiön sydänäänet epätasaiset. Kyllä tuli itku :( menin sitten päivystykseen nkl ja siellä ultrattii ja kuunneltiin sydäntä ja kaikki oli hyvin onneksi. Mutta kyllä taas pelästyin.. ja hyvää naistenpäivää ihanat!

Eilen olin neuvolassa ja neuvolatäti sanoi että sikiön sydänäänet epätasaiset. Kyllä tuli itku :( menin sitten päivystykseen nkl ja siellä ultrattii ja kuunneltiin sydäntä ja kaikki oli hyvin onneksi. Mutta kyllä taas pelästyin.. ja hyvää naistenpäivää ihanat!

Hui kamalaa:o onneksi kuitenkin väärä hälytys!

Te jotka otitte vesirokkorokotteen, tuliko teidö. Taaperoille jotn jälkioireita? Meidän neiti sai sen keskiviikkona ja nyt 2 pvää ollu ripuli ja äsken mittasin 39,4c :/

Te jotka otitte vesirokkorokotteen, tuliko teidö. Taaperoille jotn jälkioireita? Meidän neiti sai sen keskiviikkona ja nyt 2 pvää ollu ripuli ja äsken mittasin 39,4c :/

Ei tullut yhtään mitään, kellekään! Pikaista paranemista <3

Voi Jemina pikaista paranemista <3 Nythän on kaikkea mahdollista liikenteessä myös. Oliko terkkarin kanssa puhetta millaisia jälkioireita voi tulla?
Me ei vielä otettu rokotetta.

Voi pientä :( toivotaan että tauti menee nopsaan ohi! Voimia sinne koko perheelle <3 vatsataudit on pebasta...:(

Hirmuisesti paljon tsemppiä Jemina <3 Toivottavasti menee nopsaan ohi eikä tartuta teitä muita.

Takaisin