Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Warheart toivon kovasti voimia ja parempia yöunia ja terveyttä sekä selvyyttä allergioihin, kuulostaa tosi rankalle <3

Jemina teille voimia remppa-aikaan <3

Metsäläinen tsemppiä tulosten odotteluun <3 Hyvä tietenkin kun tutkitaan tarkasti

Meillä oli miehen sisko miehineen kylässä meksikosta, aika meni siivillä. Ihanaa oli että pojatkin sai tutustua tätiinsä <3 Haikea tunnelma kun tänään palasivat kotiin :(

Mir mitäs mieltä sukulaiset oli Suomen talvesta? :D harmillista kun teidänkin puolikas (?) suku asuu niin kovin kaukana :( muistelenko kuinka pahasti väärin että oliko se sun mies Meksikosta kotoisin? Joskus kauan sitten muistelisin olleen siitä jotain juttua...

Kaikille vastoinkäymisien kanssa taisteleville kovasti tsemppiä myös täältä.

Meillä myös koira, Ranskanbulldoggi. Tosi ihana ja hellyttävä ja kiltti eikä edes vaadi yhtään mitään. Silti tuntuu että lasten ja koiran kanssa on vähän hankalaa ja ajateltiin myös ettei tämän koiran jälkeen tule koiria ennen kun lapset on isoja.

Hampaat pestiin ennen 30min ruokailun jälkeen. Nyt ollaan menty helpoimman kautta ja pestään ne heti. Jotenkin siitä potee huonoa omaa tuntoa kun tietää että pitäis odotella, mut ehkä sekin rytmi muuttuu kunhan tässä taas saa kaikki tasottumaan. Nyt meillä kyllä mies hoitaa kaikki iltahommat ja lapset muutenkin töistä tullessaan. No kohta se silläkin helpottaa :wink

Nyt tosiaan menossa rv 32+1 ja oon ihan kypsä tähän oloon jo. Vielä kun muutaman viikon jaksais niin saisivat sitten syntyä. Viime ultrassa A-vauva 1.8kg ja B-vauva 1.5kg ja kaikki pitäis olla ihan hyvin siellä. Onneksi :Heartred

T87 siellähän alkaa olla vauvat ihan kivan kokoisia:) onko sulle lääkärit sanonut että käynnistetäänkö synnytystä vai annetaanko mennä niinpitkälle kun on mennäkseen?
Voimia sinne vauvojen kasvatukseen, maali häämöttää jo:)

Neurologi soittikin jo eilen ja sanoi ettei seljäytimestäkään löytynyt selittävää tekijää tai selvää viitettä cp:hen. Hyvä ettei mitään löytynyt! Nyt vaan fysioterapiaa jatketaan ja käytetään nukkuessa kipsijalkaa. Se kipsijalka on muuten auttanut tosi paljon siihen jalan lihasjöykkyyteen. Kooltaan poika on aika heppoinen. 88cm ja 11kg.

Kaikille mukavaa pakkaspäivää murukoittemme kanssa! Toivottavasti ollaan kaikki kutakuinkin terveenä, ettei pöpötaudit kiusaa.

Metsäläinen hyvä että ei mitään löytynyt :)
Niinkai tota pitäis hetken kuluttua jalkaantua pihalle... Katotaan vielä aamun piirrettyjä, Sanni ja Siiri touhuaa tossa keskenään ja mä tankkaan vielä kahvia:)

Jemina joo. En muista enää viikkoja, joskus rakenneultran aikaan tai ennemmin? suosittelen!! Mitä aiemmin, sen parempi, jos kasvaa liian isoksi, ei saa enää kunnon kuvaa.

Jemina, me käytiin joulukuisesta, olikohan viikkoja joku 24, mutta lääkäri sanoi että joskus rv 27 olis ollu paljon selkeämpi kuva jo kasvoista yms.

Äippä, lääkärit on puhunut että viikolla 36 käynnistetään kun on se yhteinen istukka ja lisäksi mulla on insuliinihoitonen raskausdiabetes niin senkin takia.

Jemina, muistelisin myös että kahdessa aikaisemmassa raskaudessa ollaan käyty joskus viikolla 21-24. En oo ihan varma. Tässä raskaudessa ei olla käyty. Mun muistaakseni se oli just parasta käydä rakenneultran aikoihin.
(Muoks) piti tarkistaa, niin esikoisesta käytiin 22+1 ja toisesta 21+2 :happy:

Metsäläinen kiva kun sait vastaukset nopeasti ja uutiset oli hyviä!

Äippä ihan oikein muistit mies on Meksikosta ja hänen suku asuu siellä. Itse ollaan isompien poikien kanssa kerran päästy käymään siellä ja nyt nuorin sisko tuli ensimmäistä kertaa käymään täällä. Oli kyllä ihana katsoa miten pojat otti ne vastaan. Kaikki pojat on tosi hiljaisia eikä puhu vieraiden kanssa, mutta heti alkoi juttu luistaa tätinsä ja hänen miehen kanssa, toki ollaan skypetetty heidän kanssa.

Warheart mä toivotan kovasti tsemppiä ja jaksamista sinne!

Metsäläinen mahtavaa että uutiset oli hyviä. :happy:

Jemina me käytiin joulukuisesta 3D/4D-ultrassa rv 24+, kuopuksesta rv 26+. Ja tosi selkeän kuvan sai esikoisestakin vaikka vähän aikaisemmin käytiin. Ja jos muistan oikein ne suositusviikot tohon ultraan on rv 22-28.

Jemina, jännällä odotetaan sun ultra uutisia;) mulla ois vielä pirun pitkä viikko edessä enneku pääsen ultraan:p

No joo. Soitin ja kysyin ni sano että jos nimenomaan kasvoja haluan nähdä niin kannattaa noin rv26-28 mennä. Päätin sitten niin :D ostettiin jo kuopukselle pinnasänky. Ja nyt oon kytänny unipesiä. Kävin myös esikoisen vaatteita läpi mitä poika voisi sitten käyttää ja järkytyin kun kokoa 50-56 on toistakymmentä,ja vielä käyttämättömiäki :o eli alkuvaatteet on pojalle valmiina ainakin

Tuossa ultrassa taitaa aikaisemmilla viikoilla nähdä mahd. epänormaaliudet paremmin, jos erit. rakenneultra kiinnostaa. Kasvojen ja olemuksen näkeminen sitten vähän eri asia ja kiva plussa :)

Takaisin