Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ei tullu vesirokkorokotteesta mitään.

Täällä on mies ollu kohta viikon kipee, sunnuntaina minä ja pojat tultiin kipeiks. Miehellä oli melkein 40 astetta kuumetta, eilen toukokuisella oli 39 astetta ja oli niin huonossa kunnossa, ei syöny eikä juonut mitään ja nukahteli vähän väliä kun oli niin voimaton ja veltto. :sad001 Vein pojan illalla lääkäriin ja jouduttiin jäämään sit osastolle yöks. Mulle nous kuume lääkäriä odotellessa, kaikki ollaan kipeinä enempi vähempi. Niin väsyny ja karmee olo, mut kyllä tää tästä joskus helpottaa. :sorry:

Paranemisia sairastaville.
Äippä, ihana pieni. Paljon onnea!

Meille varattiin kahden viikon päähän käynnistys, onneksi. Sillon viikot 36+0. Nyt vauvoilla painot 2.2kg ja 2kg. Nyt ehkä jaksaa jotenkin päin nää viimiset pari viikkoa.

Nyt apuja omaan oloon.. lapsi tervehty tosta norosta mut itel nyt neljättä pvää eikä tunnu helpottavan :/ oksu ei kyl onneks oo tänään lentänyt mut maha sekasi edellee. Kaikki tulee ulos.. onko vinkkejä? Alan olee tosi loppu :(

Jemina, mulla oli joulukuussa vatsatauti ja sitä ’iloa’ kesti noin 1,5 viikkoa, vatsa ihan sekaisin eikä melkein mikään pysyny sisällä. Eipä oo mitään vinkkiä antaa, mulla vaan auttoi aika. :sad001 Ihan sama mitä söin niin ulos tuli samantien, pikkuhiljaa se alko siitä sit helpottamaan. Pikaista paranemista!

Jemina jos sulla on niin tai pysyy edes jotain sisällä niin maitohappobakteerit autto mulla... imin gefilus tabletteja... niin ja teet vaikka itse ripuli juomaa, appelsiinimehuun mineraali suolaa tms ja tee lusikallisia naamariin... voimia kamalasti!

Jemina, jos oot päässyt jo vähän kuivuun, niin ihan tiputuskin joskus tarpeen. Kotikonstit: maitohappobakteerit, suolaiset nesteet, apteekin suolovalmisteet. Ei makeata.

Takaisin