Me oltiin vaan kotona, vähän spesiaalimpaa sapuskaa ja pienin valvotti melkein tämän vuoden puolelle ihan intopinkeenä jostain syystä :D Mies oli valvonut kahteen asti, oli käynyt puolen yön aikaan ulkona katsomassa kun vuosi vaihtui :)
Voimia kaikille jotka sairastaa. Tuntuu olevan joka puolella liikkeellä.
Meillä puolestaan joulukuinen työnsi jonkun muovijutun nenäänsä eikä saatu sitä pois niin isi lähti viemään päivystykseen. Eipä ne siellä kerenny onneks olemaan kun puolituntia kun se tuli rään mukana pois. Mikä ihme se on kun nenään tai korvaan täytyy työntää tavaroita? Kyllä pelotti ettei vaan joudu keuhkoon. Sitten kun meillä otetaan 2x Xylitolpastillia ruoan jälkeen niin hitsi toinen on suussa ja toinen nenässä
Rupean antamaan yhden kerrallaan
Äippä, meillä miehen kanssa myös vuosipäivä uudenvuodenaattona. Onnea teille!
Meille tuli 16vuotta täyteen ja en osaa sanoin kuvailla miten onnellinen olen kun mulla on niin ihana mies. Näistähän kannattaa pitää kiinni ja kyllähän sitä itsekkin on jotakin oikein tehnyt kun mies vielä vierellä.
Naureskelin että nyt oon ollut miehen kanssa yli puolet elämästäni kun oon nyt 30v
En vaihtaisi mihinkään
Ja hyvää tätä uutta vuotta ihan jokaiselle!
T87 onnea teillekin:) mäkin ollut koko aikuis iän miehen kaa, tavattiin kun olin 20 ( ja se 22)... pitää kyllä olla onnellinen että noinkin nuorena löytänyt sen oikean on tähän tietysti liittynyt niitä kasvukipuja aikuisuuteen mutta yhdessä ollaan pysytty, hyvässä ja pahassa... 10 vuotta takana ja monta vielä edessä
Kiitti äippä! Joo kyl mä vähän nyt kallistun niihin.. pitöis vaan ostaa vauvakoppa ja seisomalauta sit niihin! Hyvä kun niistä saa myös yhdelle vain rattaat ja mitäs tässä. Nyt rv 15 ja oksu lentää edelleen päivittäin.. tosi tylsää! Ja aivan järkky väsymys!
Jemina voimia sinne oksun ja väsyn kaa! Toivotaan että alkais kohtapuoleen jo hellittää...
joo ja vielä noista rattaista kulkee missä ja millaisessa vaan säässä! Koettu on... toi lauta on vaan vähän haaste lumessa mutta tuskin mikään muukaan lauta irtolumessa likkuu kun niiden pyörät on kovin pienet (buggy boardissa vissiin isoimmat mitä löytyy)...
Meillä ainakin on phil&tedsit ja oon tykänny tosi paljon. Jos paljon laittaa taakse painoa niin toki kippaa, mutta ei muuten, ainakaan tuo antiikin aikanen malli mikä meillä on.