Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on ollut ennenkin puhetta mutta en silloin kiinnittäny huomiota kun ei ollut ajankohtaista. Mutta hyvät sisarrattaat? Suosituksia :). Ja mikä oli se saksalainen nettisivu mistä sai tilattua halvemmalla? Kiitos mammat!

Mir paranemista esikoiselle! Mahtavaa että isäs pääsi sairaalasta pois, hänelle toipumista...
Jemina meillä on mountain buggy duet rattaat, hintasat mut hyvät:)
Mä oon tilannut Saksasta windeln.de kaupasta ;)

Meillä on emmaljungan double vikingit, oon tykänny tosi paljon, mitään pahaa sanottavaa ei ole :)

e53c9cc99a8041c478b32ad94a209010
nipt tulokset tuli. Terve vauva ja pojalta vaikuttaa iiiiik

Onnea Jemina <3

Meillä nyt keskimmäinenkin kuumeessa, saa nähdä kiertääkö kaikki.

Olin satavarma että olisi tyttö. Vähän toivoinkin :D

Mä ollu muutaman kerran sata varma että poika mutta ei se äidin vaisto aina oikeassa ookkaan;)

Mir Voih pikkuisia:( pikaista paranemista ja toivotaan että ei kaikki oo koht kipeenä!

Me juhlittiin eilen joulukuisen 2v synttäreitä kun silloin pari viikkoa sitte piti perua vatsataudin takia. Kivaa oli ja kaikki läheiset pääs paikalle. :happy:

Me lähettiin uutta vuotta viettämää miehen porukoille, saunotaan, syödään, ammutaan raketteja ja ollaan vaan. :) Mitäs muut mammat meinaa tehdä?

Etukäteen hyvää uutta vuotta kaiklle, kiitos tästä(kin) vuodesta! Teidän vertaistuki on tärkeää. :Heartred

Me mennään kattomaan kunnan järjestämään ilotulitusta klo 18. Syödään, saunotaan ja katellaan leffoja :)
Tänään tuli täyteen 10 vuotta yhteistä taivalta miehen kaa... tuntuu ikuisuudelta! 10 vuotta, 5 lasta, 1 koira ja asuntolaina, ja edelleen rakastuneita ja toisistaan hullaantuneita <3
Hyvää vuoden vaihdetta kaikille, ollaanhan mekin toisiamme tuettu jo yli 2,5 vuotta:o ens vuonna lisää höpinää tötteröön;) kiitos kuluneesta vuodesta mahtavat joulu muorit<3

Me oltiin tänään päivystyksessä. Esikoisella on virusperäinen flunssa, ei muuta kun nestettä särkylääkettä ja lepoa. Joulukuisella korvatulehdus, onkin ihan reppana pikkuinen <3

Eli meidän vuosi vaihtuu kotosalla vällyjen alla suklaata syöden :) Meillä kyllä näkyy ikkunasta hyvin ilotulitukset, joten voidaan niitä illan mittaan ihastella.

Mahtavaa tulevaa vuotta kaikille!!

Takaisin