Ennen lapsia ei ollut vastuussa muusta kuun itsestään, ei haitannut toheltaa menemään, nykyään varmaan se vastuu kolkuttelee ja meno rauhoittunut :D Mulla aina ollut melko helppoa valita vaatteet ja kengät, mutta käytänkin pääasiassa mustia pillifarkkuja ja siihen vaan joku siistimpi toppi/kauluspaita. Jalassa talvisin turvalliset maiharit ja takkina perseen yli yltävä untuvatakki(musta, naiselliseen muotoon leikattu, karvahuppu), että ei mua ainakaan palele. Kesäisin sitten korkkarit jalassa hieman välillä jännittää, kun korot semmosia 15cm, mut kesälläkin saatan päätyä tylsästi tennareihin jos tarkoitus paljon kävellä.
Pitkän tauon jälkeen kannattaa varmaan melko varovaiseen tahtiin maistella, syödä tukevasti alle ja juoda myös vettä. Saattaahan se helpommin lähteä lapasesta jos ”vanhoin ottein” lähtee ryypiskelemään
Mua ärsyttää olla nainen kun tavaroista joutuu aina huolehtimaan enemmän kuin miehenä :D Monesti oon ratkaissut ongelman niin, että puhelimen laitan taskuun, avaimet mulla on avainketjussa, ajokortti ja rahat/pankkikortti miehen lompakossa. Nykyään kyllä puhelimessa sellainen kuori, että siihen saa kortit näppärästi. Sanoisin siis, että pieni laukku mukaan tavaroille ja pitää sen visusti olan yli vedettynä mukana koko illan niin ei kamat huku :)
Hauskaa iltaa! Kyllä se tuulettuminen tekee varmasti hyvää :)
Pitkän tauon jälkeen kannattaa varmaan melko varovaiseen tahtiin maistella, syödä tukevasti alle ja juoda myös vettä. Saattaahan se helpommin lähteä lapasesta jos ”vanhoin ottein” lähtee ryypiskelemään
Mua ärsyttää olla nainen kun tavaroista joutuu aina huolehtimaan enemmän kuin miehenä :D Monesti oon ratkaissut ongelman niin, että puhelimen laitan taskuun, avaimet mulla on avainketjussa, ajokortti ja rahat/pankkikortti miehen lompakossa. Nykyään kyllä puhelimessa sellainen kuori, että siihen saa kortit näppärästi. Sanoisin siis, että pieni laukku mukaan tavaroille ja pitää sen visusti olan yli vedettynä mukana koko illan niin ei kamat huku :)
Hauskaa iltaa! Kyllä se tuulettuminen tekee varmasti hyvää :)