Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Jemina! Nyt toivotetaan vaan pikkuiselle viihtyisiä oloja yksiössään! Tsemppiä raastaviin alkuviikkoihin!

Jemina, tulihan ne oireet sit sinnekin:D
Varsinaista vinkkiä mulla ei oo muuta kun et mulla autto kun söi koko ajan jotain pientä, pähkinöitä, hedelmiä tms ja kun tulee se vaihe et mikään ei ota pysyäkseen sisällä niin sit smoothieta naamariin... helppo syyä ja helppo oksentaa:p mut sitruksia ei kandee siinä kohtaa syyä missään muodossa, ne maistuu kamalalle takasin tullessa o.O

Mä oonki nyt kaks pvää syöny satsumia :D. En tosin oo vielä oksentanu.. kakonut vaan ja koko ajan.

Multa kans ääni smoothieille! Jäisiä marjoja, turkkilaista jukurttia ja kermaa. Helppo saada alas ja helppo oksentaa, sisältää hyvin energiaa :)

Jee Äippä, onnea pottailuun! :) Meillä on vasta lähiaikoina suostuttu menemään potalle ilman vaippaa ja suostuttu istumaan hyvän tovin kirjan parissa. Vielä ei oo onnistunu tulemaan mitää pottaan, mut josko kohta sattumalta tulis niin se innostais vain jatkamaan pottaharjotuksia. :)

Jee äippä! :)

Meillähän tuli se mystinen stoppi hyvän alun jälkeen kuukausia sitten. Ei mitään käsitystä mistä johtui mutta ei aluksi voinut edes mainita pottaa.

Pikkuhiljaa alkoi itsestään istua housut jalassa potalla ja alettiin kysyä haluaako käydä ja jossain vaiheessa välillä halusi satunnaisesti. Nyt yllättäen kun olin synnytysreissulla alkoi enemmän haluta potalle ja n puolet kerroista jotain sinne tulee. Itellä vaan ei oikein ole voimavaroja juoksuttaa lasta potalle jatkuvasti joten ehkä tämä herkkyyskausi jää käyttämättä..

Tekee vielä sitä että tekee pienet pissit, pestään potta ja kädet ja istuu uudestaan potalle. Taas tulee vähän ja sama homma. Ja saattaa tehdä putkeen vielä kolmannetkin lirut. Välillä taas pissii ihan kunnon pissejä. En ymmärrä mikä juttu tuossa ja miten päästä eroon.

Nuppu, meillä kans ollu samaa pikkuliruttelua. Liitän sen pidättämisen/pissaamisen harjoitteluun jotenkin. Oli niin tyytyväinen kun sai taas uudestaan pienen lirun :) tosin nyt taas menny monta päivää potatta :/

Joo se jäi siihen yhteen pisuun sit:( blääh! Noh eipä noi siskotkaan oo ollu kuivia kun "vasta" 2,5 -3v välillä o.O
2viikoa ja sit meidän peikko tyttö on jo 2vuotta, aika juoksee ja lapset kasvaa liian nopeasti:p

Takaisin