Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sattuu oikeaan puoleen ja just vasta huomasin täm verenvuodon :( selittäis kyllä ettei ole raskausoireita jos ei ollut kunnolla esim kiinnittynyt..

Voih Jemina, hali<3 voimia sinne suuresti! Onko sun mies kotona et ei pääsisit kainaloon paijattavaksi? Kyl noi keskenmenot ottaa vaan niin koville:,(

On mies onneksi kotona.. kyllä säikähdin kun näin sen veren! Mutta tosiaan se selittää miks mulla ei ole ollut mitään oireita..

Epäilemättä säikäyttää:( nyt vaan kupponen teetä ja miehen kainaloon, jospa tulis parempi olo... voimia sinne molemmille<3

Jemina, voimia <3 kannattaa silti se raskaustesti näyte käydä antamassa. Eihän sekään ole poissuljettua että kohdussa olisi hematooma joka vuotaa, tai kaksoisraskaus josta toinen vuotaa pois, mahdollisuuksia on monia :/ tee nyt vielä muutamia testejä, keskenmenon yleensä kyllä huomaa siitä että viivat alkaa haalistumaan.

Kiitos tsempeistä! Menen joo tiistaina antamaan näytteen anyway.. nyt tulee ruskeaa vuotoa ja vähän särkee masuun. Mä niin toivoisin että vauva olisi elossa mutta jokin kumma vaisto sanoo että ei ole :(

Voimia Jemina <3 Mulla tästä joulukuisesta oli koviakin vatsakipuja ja vuotoa, ja olin varma että meni kesken, voi siis olla "normaalia". Toivotaan kovasti <3

Mir77missä vaiheessa raskautta sulla oli? Ihmettelen vain kun tosiaan eilen tuli kunnolla verta ja yöllä ja tänään ei oikeastaan mitään.. vähän ruskeeta töhnää vaan.. luulisin että keskenmenossa vuotais kunnolla ja parikin vkoa . Kai mä yritän elätellä toiveita

Kyllä keskenmeno vuotaa ihan kunnolla pois. Keskeytynyt keskenmeno taas voi jäädä vuotamatta. Alkuraskaudessa vuodot on melko yleisiä. Mulla oli joulukuisesta vuotoja alussa ja kovia kipuja, kävin päivystyksessä kun epäilin kohdunulkoista raskautta, mutta kaikki oli hyvin. Tästä maaliskuisesta mulla tuli menkat, oli kovia kipuja alussa ja vuotoakin, mutta kaikki hyvin.

Joo sama täällä, keskenmenoissa vuotanut kyl ihan kunnolla ja koskenut mahaan/selkään... siiristä holohteli kunnolla vertakin pariin otteeseen... viikkoja en muista mut oli kyl ennen ekaa ultraa...niin ja tosiaan jokaisessa raskaudessa vuotanut enempi vähempi ihan alussa!

Joo alkuraskaudessa jollain viikolla 5-6. Mulla kans keskenmeno vuoto on ollu runsasta ja kivuliasta ja vuotoa hyytymien kera, ja vuotanu ainakin reilun viikon.

Tänään ei ole tullut mitään vuotoja... Onko teillä joka raskaudesta tullut tissit kipeiks? Tai joku ollut muuten vaan oireeton raskaus? Mulla esikoista ootellessa oli niin kipeät tissit et huhu ja nyt siis ei mitään...

Mulla tisu kivut alkanut vasta kun maitoo alko tulla rv 30+ kunnon raskaus oireetkin alkanut vasta joskus rv 7+... esikosta oireet alko kyllä aikasemmin ja rankkana, väsymys oli jotain järkkyä, samoin paha olo joka alko jotain rv 4, just ennen ku menkkojen olis pitänyt alkaa... mun veljen vaimokkeen raskaus oli täysin oireeton jos menkkojen puuttumista ja mahan kasvua ei lasketa;) terve vuosikas heillä kotona piristämässä päivää:) raskaudet kun osaa olla ihan täysin erinlaisia jopa samalla odottajalla...
Ootko tehnyt vuodon jälkeen testiä? Että kun mä niin toivon että siellä baby olis masussa ja hyvin voivana<3

Mulla ollut tissikivutkin erilaisia kahdessa raskaudessa. Esikoisesta oli törkeän kipeät nimenomaan nännit ja tässä raskaudessa tissit oli raskauden alkupuolella kipeät muuten. Ei ihan alussa kylläkään. Tsemppiä! Toivotaan, että siellä kumminkin olisi pieni matkalainen kasvamassa <3

Tänään tein testin ja kaks vahvaa viivaa.. mutta ei ole ollut kohtu särkyä tms. Ja ei tuu enää ruskeaa töhnää.. voi mä niin toivoisin että olisi vauva!! Mitä enemmä puhun teidänkaa :D

Takaisin