Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä esikoista yritettiin 1,5vuotta. Tätä toista "yritettiin" puoli vuotta. Tuulimunaraskaus ja keskenmenoja on ollu ennen esikoista ja näiden välissä.
Onnea myöhässä warheart!

Meillähän joulukuinen ja tää masuasukki on saaneet alkunsa kuivista kierroista ku just sen yhden ainoan kerran seksiä harrastettiin. Joulukuinen tärppäs kolmas tai neljäs kierto ja tää masuasukki tais olla kolmas kierto jos ny oikein muistan.

Onnea warheartille myöhästyneesti!

Onnea Jeminalle! Pikaista tärppionnea <3

Onnea Jemina ja Warheart!

Meillä raskautumiseen meni esikoisen aikaan 5 kiertoa ja nyt 7. Oletetun ovulaation aikaan pari viikkoa yritettiin ahkerammin, vähintään joka toinen päivä, muuten harvakseltaan.

tuntuu niin ahdistavalta, et pitäis alkaa "yrittään" :( Ehkä pitäis nyt vaan keskittyä siihen, että olisi monta kertaa viikossa semmoinen olo ja energia ja aikaa, että tulisi ihan muuten vaan omasta ilosta oltua silleen.

No joo, niinhän sitä sanotaan, että ei se yrittämällä tule... Mut vaikeaa se voi olla stressaamattakin aiheesta. Jos sitä ihan vaan yrittää lähteä siitä, että nauttii toisesta :)

Onko teillä mitään maata mitä vois suositella lähteä perhe lomalle? Syyskuussa? Eli ei mitään kaameeta hellettä ja suht lyhyt lento aika. Ja missä pääsis rattailla kulkemaan.. eli hyvä maasto?

Espanja tai muu Etelä-Eurooppa? Barcelona vaikka? Kroatian Split (ei Dubrovnik, se on täynnä rappuja)? Rooma? Dublin? Berliini? Pariisi?

No kroatian splittii on yks suuri vaihtoehto.. mut lennot on niin kalliita vielä ainaki[emoji48] ja jotenkaa ei houkuta noi maat missä terroristit tällä hetkellä sekoilee koko ajan.. :/

Taitaa olla noi Euroopan isoimmat kaupungit aikalailla terrorismin kannalta aika kyseenalaistaa, siis mikäli haluaa niin ajatella... itse kun en anna (anteeksi kuvaus) hihhuli joukon pelotella! Ok kyllähän sitä kannattaa ympäristöään seurata vähän tarkemmin jos esim Lontooseen tms menee mut pelolle ei kannata mun mielestä antaa valtaa,esim auton alle voi jäädä kauppa reissulla ja moni on kotiinsa kuollut...
Niin ja sit kohteista, mä oon itse työntakia reissannu aikapaljon tonne Saksan suuntaan ja esim Lübeck on aivan älyttömän kaunis kaupunki, Berliinissä on sit kans kivasti kaikenlaista nähtävää myös teidän pikkuselle esim eläintarha ja puistoja, pikkasen matkaa Berliinin ulkopuolella on tropical islands, sisällä oleva sademetsä hiekkarantoineen ;) Saksa muutenkin kiva maa, kaikille jotain ja mikä parasta hintataso on himpun verran edullisempi kun Suomessa:) suosittelen!

Oi ihanaa. Eilen meille saapui purija ja tänään raapija :( menetin hermonikin tänään siihen raapimiseen ja nyt harmittaa :( :( millähän sitä sais tuota omaa oloa helpotettua etten repisi pelihousuja vaan jaksaisin olla parempi äiti :(

Nuppu, tiedän tunteen... olisko sulla mahdollisuutta ottaa pientä etäisyyttä perheeseen? Esim lenkin muodossa? Itsellä tosiaan lenkkeily/salitreeni/luonto antaa voimaa jaksaa näiden muksujen uhma ikää... osaa muuten aika "kivasti" rassata mun hermoja noiden tappelu, vikinä, kitinä ja joka asiassa vastaan vääntäminen... voimia! Kyllä sä hyvä äiti oot vaikka välillä maltin menetätkin:) ihmisiä me äiditkin ollaan;)
Mir onnea miehelle opiskelu paikasta:)
Ihanaa, mun veli ja sen avovaimo kävi tänään kylässä. Olipa ihanaa nähdä sitä kun ainakin tietää että se on turvassa! Se siis rauhanturvaajana libanonissa... tytöt ihan fiiliksissä kun enonsa kävi leikittämässä( =riehumassa) :)

Voihan se olla että kun mies palasi eilen myöhään viikon reissulta ja aamulla töihin pitkäksi päiväksi että jotenkin siitäkin nyt tilanne eskaloitui. Mutta myönnän kyllä täysin olevani aika kuumakalle sielultani, että kiehahdan joskus ihan hetkessä. Vanhemmiten rauhoittunut kyllä mutta sitten välillä menee huutamiseksi :( perhana kun pitää kantapään kautta aina kokeilla asioita, nyt tuntuu ihan taas siltä että kieltää vaan että mitä siitä nyt tarvii flipata kun toinen raapii. Mutta kun se tilanne aina pääsee yllättämään. Kauankohan mä ruoskin itseäni tästä päivästä...

Täällä tulee ajoittain huudettua aikalailla kun jotenkin tuntuu että puhe ja nätisti pyytäminen menee kuuroille korville... oon kyllä sen jälkeen pyytänyt lapsilta anteeksi ja kertonut miksi äiti huutaa mutta sekin tuntuu menevän kuuroille korville:/ älä itseäsi ruoskin, meillä kaikilla on välillä huonoja päiviä ja jostain muistelisin lukeneeni että kun lapsi näkee vanhempienkin hermon menetykset niin se on ihan ok homma ja silläkin lapsi oppii hallitsemaan ja sanoiksi pukemaan omat tunteensa:)
Olihan homma saada Siiri vauva nukkumaan, ihan yliväsynyt raivotar... nyt suihkuun ja maate, öitä mamat:)

Onnea Jeminalle rouvistumisesta ja Warhearthille vanhenemisesta! :)

Minä hain kevään haussa sairaanhoitajakoulutukseen ja elokuun vika pv olisi nyt eka koulupäivä! Johan tässä on edellisestä tutkinnosta yli 13v ja työelämää takana. Luulin etten enää ikinä opiskelisi mutta oma ja pojan sairaala-aika pari vuotta sitten kypsytti pikkuhiljaa tähän ratkaisuun. Yritän tehdä töitä koulun ohessa, katsotaan pitääkö jossain kohtaa luovuttaa ja jättäytyä kokonaan opiskelijaksi.

Takaisin