Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kotimaiset mansikat tais olla tuplasti kalliimpia kuin saksalaiset joita me ostettiin. Saksalaiset oli prismassa 4,95e/500g.

Mä oon ostanut ruotsalaisia ja oliko ne 7€/L et kyllähän noi on hinnoissaan mut kovassa himossa menin ostamaan:p

Onnea rouvistumisesta jemina:) meillä raskaus alkanut 2-3 kk sisällä siitä kun alettu yrittää ja seksiä harrastettu jokatoinen päivä koko kierron ajan;) oviksia en oo bongaillu muuten kun kalenterista katsottuna... Pikaista tärppiä toivon teille! Eikun puksuttamaan:D

Onnea Jemina! :)

Meillä tämä viimeinen nappasi ennen ku virallisesti alettiin yrittää :D Joulukuista sai hetken duunailla ku oli keskeytynyt keskenmeno ja rypäleraskausepäily ennen sitä... Sitä aikaisemmat sit puolen vuoden sisään tärpänneet, keskenmeno myös tokaa muksua ennen.

Onnea rouvistumisesta! :) missäpäin vietitte häämatkan?

Meillä kans alkanut raskaudet nopeasti ja yrittämättä. Tosin no ehkäisyn jättäminen tavallaan on kyllä päätös yrittämisestä, että ihan yllätyksenä eivät raskaudet tulleet.
Ovulaation luulin ainakin tunnistavani, mutta vissiin en kuitenkaan kerta raskaana olen. (Oli siis tarkotus aloittaa seuraavan yritys nyt tulevana syksynä).

Jemina onnittelut! :)

Meillä tää pikku kakkonen sai alkunsa ensimmäisellä yrityskierrolla. Kannattaa tulla juttelemaan meidän joulukuisten Uusien toivojat ja odottajat - ketjuun nyt kun on ajankohtainen aihe. :)

Miten usein te harrastatte, että niin nopsaa alkaa ja seurasitteko ovista? (Tosin joulukuinen sikisi melkein pelkästä ajatuksesta jo meilläkin, kun vasta päätettiin, et saa tulla jos tulee :) ) Mut toista ei oo kuulunu vaikka ei nyt ihan aina kauheen tarkkoja olla oltu ihan viime aikoina ton ehkäisyn kanssa. Mut aika harvassa on huvitkin :/

Ja paljon onnea Jemina :) Oliko lapsi mukana häämatkalla?

Meillä normaalisti ehkä viidesti viikossa.. Nyt ollut vähän hiljasempaa kun aina meistä toinen nukkuu kun toinen hereillä :D Mä bongailin ovista tikulla ennen joulukuista, että tiesin ovuloivani, mut tärppi tuli ihan ihme aikaan kuukaudesta ku plussatestin tein joskus 3+0 kun alkoi pahoinvointi. Tästä maaliskuisesta vauvasta riitti yks kerta ilman ehkäisyä, että ei se niistä kerroista tai ajasta ole kiinni, arviolta viikko ennen ovulaatiota. Edelleen huvittaa se keskustelu ennen tätä kertaa kun maaliskuinen sai alkunsa :D

Minä en enää edes muista koska meillä on ollu seksiä o.O joskus ennen synnytystä? 2-3kk sitten? Ei vaan oo ollu jaksamista kummallakaan... normisti seksiä meillä 3-5kertaa viikossa... kyl tää tästä jahka yö heräämiset ja miehen työressi helpottaa, toivottavasti!

Vietettiin miehen kanssa pitkä vloppu tanskassa ihan kahdestaan! Oli jännittävää olla ilman taaperoa mutta ai että teki hyvää olla ihan kahdestaan. Sai shoppailla ja juoda skumppaa pitkin pvää :D mennään syksyllä sitten koko perhe vielä johkin. Ekalle perhelomalle. Mua vaa naurattaa kun nyt ollaan pari kertaa duunailtu ilman ehkäsyä ni heti tuntuu että olisi raskaana :D muka ihan turvonnu maha yms. Ei toisaalta olis mikää kiire raskautua kun miehen 30v bileetkin ensi kuussa. Mutta silti sitä jännittää niin kovin xD

Oi kun kuulostaa ihanalle teidän Häämatka:)
Mistäs sitä tietää josko se kerrasta nappais;) Jäämme innolla odottamaan + testiä;)

Eihän se raskaus onneks juhlimista estä, sehän ois upee 30v lahja! :) Mulla oli toissaviikolla kolmekymppiset ja sen kunniaksi tein itelleni kaks täytekakkua :'D Eipä sitä tissitakiaisen kans muuten juhlittu :)

Warheart myöhäset synttärionnittelut! :)

Meillä tää toukokuinen sai alkunsa vaikka seksiä oli tuolloin vain muutama kerta kuussa, kiitos miehen töiden... Että osuvaan aikaan oli mies kotona. :wink Nyt synnytyksen jälkeen peittoja heiluteltu joka päivä/jokatoinen päivä, välillä parikin kertaa päivässä. :)

Takaisin