Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onko kellään kokemusta angelsounds doppler JPD-100s ministä? Onko ihan lelu vai saako sillä jotain oikeesti kuuluviinkin? Olis ihanaa kun sais kotona kuunnella ääniä millon huvittaa ja nyt tässä harkitsenkin dopplerin ostoa. auttakaa tietämätöntä :)

Helot, mulla on tuo unbornheart doppleri, sillä sain tänään sydänäänet kuuluviin :) ja tykkään kun se näyttää sykkeen kännykän ruudulle. maksoi netistä tilattuna 50€
Timbe 10+1

Ei vitsit kun himottais ostaa joku. Pitää varmaan lueskella jotain arvosteluja ennen päätöstä, mutta laitetaan korvan taakse tuo unbornheart :)

Neppppsu, mulla äänet kuulu tosi alhaalta. Melkein sai häpykummun vierestä kuunnella.

Jepulis ihanaa!! Loistavia uutisia <3

Daddadadaaa täällä iski sitten kuume!!! Ja varmaankin sen takia olo ollut normaalia pahempi ja eka oksennuskin lentänyt koristamaan pöntön pohjaa! Huomenna ois kuitenkin soveltuvuuskokeeseen mentävä vaikka pää kainalossa, niin sais opiskelupaikan valmiiksi :)
Sori tämä omanapailu olo aika voimaton :/

MindiS 7+2

Voi ei mindis! :/ pidetään kuitenkin peukkuja, että kokeet menee vaikka pää kainalossa hyvin :)

Pikaista paranemista mindis ja onnea soveltuvuuskokeeseen :)
Niinhän sitä sanotaan että oma napa, paras napa ;b

Heippa kaikille! Täällä kurkkii myös yksi uusi Joulukuun tonttua odotteleva, josko mahtuisi mukaan :happy: Elikäs viikoilla 8+2 mennään ja laskettu aika olisi 19.12. Ensimmäinen neuvola on jo takana ja nyt odotellaan innoissaan ensimmäistä ultra aikaa. Esikoinen meille on tulossa ja on ollut todella ihanaa lukea tätä foorumia ja saada neuvoja ja vinkkejä, kun kaikki on niin uutta.
Alkuraskauden oireet on ollut siedettäviä, hieman pahoinvointia, väsymystä, huimausta ja no, mielialan
vaihtelut on olleet kaikkea muuta kun siedettäviä, ainakin ukon mielestä :joyful:
Elämäntavatkin ovat onneksi parantuneet. Tupakka loppui heti plussatestiin ja oikeastaan ollut melko helppoa, kun pelkkä hajukin yököttää :wtf: Jostain kumman syystä makea ei myöskään juuri putoa, vaikka normaalisti olen melkoinen sokerihiiri. Onko muille käynyt samaa?

Tuo oma doppleri kotiin kuulostaa mahtavalle, pitääkin heti käydä netissä tutkailemassa vaihtoehtoja.

Itseäkin himottaisi ostaa toi doppleri, joten pakko kysyä ootteko te joka kerta löytänyt ne vauvan sykkeet?
Tunnen itseni niin hyvin että mua pelottaa että jos sen ostan enkä löydä sykettä niin paniikki siitä tulee:)
Sama juttu kun jos ei potkuja kerkiä kuuntelemaan päivällä niin mulla iltaisin, lasten nukahdettua, iskee pakkomielle laskea potkut :)

Rv 10+1

Muokattu viimeksi:
Neppppsu, anteeksi ku kesti vastata. Mulla kohtu on häpyluun yläpuolella niin että ku pikkurillin ulkosyrjän laittaa häpyluun yläreunaan kiinni ja kämmenen vatsaa vasten niin siinä sormien alla on kohtu. Hankala selittää :D ja mulla minityyppi vaeltaa. Eilen oli ylävasemmalla ja tänään alaoikealla.

Sylikinkku 11+0

Onko kukaan siirtynyt jo mammahousuihin? Itseäni turvottaa niin saatanasti, että tässä mietin kehtaisko heittää jo kyseiset housut jalkaan :D rv 11+0

Neppppsu mulla ollut mamma housut kanssa jo pari viikkoa ja tukivyö jo viikon :) rv 10+1 siis menossa

Tervetuloa munkin puolesta AryA! :) mennään sun kanssa sit aika samaa tahtia. Täällä tänään 8+3 ja laskettu pysy siinä 19.12 eilisen ultrankin mukaan.

Mulla on mammahousut valmiina odottamassa sit ku niitä joskus tarviin. :) ja yks kaveri anto niitä paitojakin varmaan n.10 kpl. :D

Minä olen siirtynyt yhtä kokoa suurempiin farkkuihin, mutta en äitiyshousuihin vielä. Mulla on siis eri kokoja, kun on synnytysten jälkeen pitänyt sellaisia olla.

Raskausstressi. Mutta myös työstressi.

9+0

Takaisin