Ihan samalla tavalla itsestä välillä tuntuu hassulta lukea näitä palstoja kun näiden perusteella jokaisen naisen tulee kokea 1-3 keskenmenoa jollakin tavalla, olla keskimäärin 20-25 vuotias ja käydä vielä koulua.
Mutta minäpä en välitä, olen naimisissa, omakotitalon ja pankkilainan omaava, hyvässä työssä käyvä 30v ensisynnyttäjä, jolla elämänsä ensimmäinen plussa ja toistaiseksi kaikki näyttäisi menevän hyvin.
Pelkoja on maasta taivaisiin ja koska olen kokematon niin silti täällä roikun ja haen vertaistukea, olipa se vertaistuki sitten se 22v kolmatta odottava opiskelijaäiti tai sitten viisi vuotta esikoista kaikin keinoin yrittänyt avioeron partaalla oleva uraohjus.
Kirjoittelen tänne silloinkun siltä tuntuu, en odota vastauksia tai kommentteja ellen erityisesti laita kysymystä johon toivon vastauksia. Joskus tuntuu että se pelkka tänne kirjoittaminen on minulle se vertaistuki, vastasipa/tykkäsipä siitä kommentista nolla tai sata ihmistä.
Ja tosiaan, lähestulkoon kaikki kommentit luen tältä palstalta, mutta aina ei vaan viitti tai jaksa kommentoida, etenkin sillon jos itsellä ei ole mitään hajua asiasta niin ei kehtaa ruveta edes laittamaan mitään arvuuttellukommenttia.
Minun mielestä tämä palsta on meidän eri elämäntilanteissa olevien tulevien joulumammojen vertaistukiryhmä ja itse ainakin koen saavani täältä myös hyötyä, edes sen "päiväkirjan" muodossa mitä tänne aina raapustaa.
Rv 6+6