Makkarakeittoo yööök! Pelkkä ajatus saa melkein laatan lentämään!
Täällä mennään kans tuon ruuan kanssa vähän sen mukaan mikä hyvältä tuntuu, pitää aina hetken aikaa mutustella sitä ruuan ajatusta mielessä, sen mukaan sit mennään miten mieli rupeaa reagoimaan.
Munakasta, tai ylipäätänsä munaa missään muodossa ei kiitos! Samoin kaikki pitsat ja rasvaset ruuat.
Tällä hetkellä olo ihan ok, pahoinvointia on kyllä edelleen, menee aaltomaisesti.
Samoin mahatuntemuksia, sen oon huomannut että ei saa enää nojata vatsa mihinkään (aamulla meikatessa lavuaaria vasten yleensä nojailen ja töissä työpöytää vasten). Heti jos tulee jotai painon tunnetta vatsalle niin tulee huono olo. Onko muilla samaa (ja mistä johtuu?)
Ja nyt tietäävät töissäkin.. aamulla kahvilla rupesvat kyselee että mikä mulla on kun en oo pitkään aikaan nauranu töissä (hei olin viikon lomalla enkä työpaikalla nauramassa!!!) ja muutenkin oon kuulema ollut omituinen, niin oli sitten pakkko kertoa että tämä kestovitutus johtuu raskaudesta. Vannotin kyllä sitten olemaan kertomatta kellekkään... Mutta ehkä ihan hyvä että ne nyt tietää, varsinkin kun oon nyt jotenkin tällä viikolla ollut entistä itkupotkuraivari-herkempi. Tuntuu että ihan millon tahansa voisin purskahtaa joko järkyttävään itkuun tai sit päinvastoin räjähtää jonkun naamalle. Oikein tikittävä aikapommi.