Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinpä, mielipiteeseen on jokaisella oikeus, mutta aina sitä ei tarvitsisi sanoa ääneen. Uskon, että tuntuu pahalta :(

No huhhuh nepppsu, toi on kyl aika inhottavaa. Tsemppiä, toivottavasti siellä muuttuu ääni kellossa kunhan saa sulatella asiaa ja toivottavasti ymmärtää myös pahoitella....

Todella järkyttävää puhetta miehen isältä ollut!! Murr!! Kenelläkään ei ole oikeutta sanoa moista!

En usko, että hän pahoittelee. Koetellut mua jo siitä asti kun alettiin miehen kanssa seurustelemaan mistä on jo kohta 6 vuotta.. Onneksi asuu sen verran pitkällä, että ei kamalasti täydy olla tekemisissä.. Onneksi mulla on ihana mies ja muu hänen sekä oma perheeni <3

Makkarakeittoo yööök! Pelkkä ajatus saa melkein laatan lentämään! :sick006

Täällä mennään kans tuon ruuan kanssa vähän sen mukaan mikä hyvältä tuntuu, pitää aina hetken aikaa mutustella sitä ruuan ajatusta mielessä, sen mukaan sit mennään miten mieli rupeaa reagoimaan.

Munakasta, tai ylipäätänsä munaa missään muodossa ei kiitos! Samoin kaikki pitsat ja rasvaset ruuat.

Tällä hetkellä olo ihan ok, pahoinvointia on kyllä edelleen, menee aaltomaisesti.
Samoin mahatuntemuksia, sen oon huomannut että ei saa enää nojata vatsa mihinkään (aamulla meikatessa lavuaaria vasten yleensä nojailen ja töissä työpöytää vasten). Heti jos tulee jotai painon tunnetta vatsalle niin tulee huono olo. Onko muilla samaa (ja mistä johtuu?)

Ja nyt tietäävät töissäkin.. aamulla kahvilla rupesvat kyselee että mikä mulla on kun en oo pitkään aikaan nauranu töissä (hei olin viikon lomalla enkä työpaikalla nauramassa!!!) ja muutenkin oon kuulema ollut omituinen, niin oli sitten pakkko kertoa että tämä kestovitutus johtuu raskaudesta. Vannotin kyllä sitten olemaan kertomatta kellekkään... Mutta ehkä ihan hyvä että ne nyt tietää, varsinkin kun oon nyt jotenkin tällä viikolla ollut entistä itkupotkuraivari-herkempi. Tuntuu että ihan millon tahansa voisin purskahtaa joko järkyttävään itkuun tai sit päinvastoin räjähtää jonkun naamalle. Oikein tikittävä aikapommi.
:smiley-angelic008

Kaikki hyvin vauvalla!! !Vastasi täsmälleen viikkoja, ja siellä se rakas liikuskeli. Mutta. Mun limakalvoni ovat aivan karseassa kunnossa ja tulehtuneet - vuoto tuli siis siitä. Nyt sitten viikon antibioottikuuri. Mulla on tätä vaivaa ollut ennenkin, mutta nyt eka kerran raskaana. Onneksi siis menin lääkäriin. Nyt itkettää helpotuksesta.

Olette ihania naisia, kun tuette ja tsemppaatte!

8+3

Niin, ja sit mun typerä mies ei tajuu että mun tissit on eriparitissit! SE EI HUOMAA MITÄÄN! Minä heiluttelen tissejä nenän edessä että "Kato NYT kato NYT!" niin ei, kuulema on ihan samanlaiset. JA EI MUUTEN OOOO!

Kai nainen nyt omat tissinsä tuntee! Sekin vituttaa.:angry4

Ihanaa Lumikatriina, onneksi kaikki oli hyvin ja sait heti lääkityksen vaivoihisi! Näitä kivoja uutisia on niin kiva lukea, tulee itsellekin hyvä mieli :)

Eikiko, miehet vaan on tuollaisia! :D Paitsi omani, joka jo häiritsevän tarkasti muutokset minussa. Ihme kyttääjä! Nimim. Teki niin tai näin, aina väärinpäin :D

Lumikatriina hyvä että kaikki vaavilla hyvin ja sinä sait lääkkeet:)

Oireista mulla oireet loppunut aikapäiviä sitten enää vaan väsymys.

Mikään ruoka ei oikein maistu, kaikki haisee niin vahvalle ja muutenkin yök! Ainut mikä maistuu on vesi:) pakko vaan syödä pakon edessä että noi muksut ei ota huonoa vaikutusta multa, ne sentään syö mun "yök" kokkauksia suurella ruokahalulla:)

Rv 9+4

Äyriäinen mullakin mies huomas heti että tissit kasvanu ja että toinen tissi oli vähän alussa pienempi. Välillä ihan ärsyttää kun sen pitää tarkkailla etenki mun tissejä niin hirveenä :'D tajus mun tissien turpoomisen jo ennen ku itte älysin :'D ihme kyylä <3
Ja luojan kiitos että ees joku ruoka menee meille alas :D mun mies vaan ilmotti eilen että se ei ainakaan ala kahta viikkoa putkeen vetämään makkarakeittoo mutta nakkikeitto kuulema tuo välissä kaivattua vaihtelua :'D

Lumikatriina oi aivan ihanaa että pienellä kaikki hyvin <3 hyvä kun sait nyt tuon antibioottikuurin niin ei tulehdus enää pahemmaksi mene! :)

Kumma homma miten mulla tullut lisää 1,5 kg vaikka en mitään syö:) hassu juttu!
Hmm.. Nestettä? Mulla paino seikkailee +1-
Just silloin kun turvotaa ja tukala olo nii varakkain kerhoo sen :( muista juoda paljon, se nopeuttaa aineen vauhtia, mikä nyt on muutenkin hidas

Ottaen huomioon että toi maha on ihan lättänä normaalisti :)

Muokattu viimeksi:
Äippä vau!! Kyllä siellä vähintään kolme on :D ihana massu jo nyt!

Marabella mäkään en ehi töissä oikein juoda vettä niin illalla sit janottaa ihan koko aika! Sitten saakin yöllä juosta vessassa :'D

Pitiki mennä kehumaan ettei oo ollu pahaa oloa enään. Tänään sit ihan kunnolla oksensin, ensimmäisen kerran koko raskauden aikana, muulloin aina vaan etonu tai oon vähän kakonu...

Ja tää tietenkin tapahtu töis ja sit sain loppupäivän kärvistellä naamani kans. Koko naama ja kaula täynnä verenpurkaumia. :-(

Rv 7+6

Muokattu viimeksi:
Huhuh apua naiset... Kuinka ihmeessä jaksan kymppiin asti olla töissä ku pahaolo iskee. On muuten aikas paha tehhä töitä, pelkkä poraaminen tuntuu ylivoimasen raskaalta :D sit ku joudun menee ylös ja alas (siis kyykkimään) niin alaselkä huutaa hoosiannaa..

Takaisin