Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Henriikka onhan se aina kropalle rankempaa se kaksoisraskaus mutta sut varmasti otetaan nyt tiukempaan tarkkailuun raskauden ajan :) tuplasti onnea vielä!! :)

Hei onko teil tieto missä nyt kohtu sijaitsee? (Rv9+6)
Ja huomenna olis verikokeiden aikaa mut en yhtä muista pitikö olla syömättä.. Grrr..

Marabella, sijainti on myös yksilöllistä, mutta mulla se on nyt tuossa housunrajassa eli n. puolessa välissä häpyluuhusta napaan (rv 10+2) :)

Jo varmaan joku sellainen verikoe :) miten jotkut asiat voi unohtaa? Tämä on jo sentään 3 raskaus :)
Mul on tuntemuksia siin "kolmion" yläpuolella :) mut ei vieläkään häiritsee mitenkään mun esim. mahala maksamisen :)

Hei te keillä on jo kotidoppler, minkä laisia teillä on? Tuolla netin ihmeellisessä maailmassa kun on liikaa vaihtoehtoja :D
Rv 9+3

Mulla on sellainen angelsound doppler mallia perusperus :) Ihan toimiva :D Siihen ostin lisäksi sitä ultrageeliä kans että sykkeet saa kuulumaan paremmin ^^ Sillä ei näe sykettä että paljonko on ellei itse laske (ei siis ole mitään näyttöä laitteessa siihen). Kuulokkeilla/kaiuttimella voi kuunnella. Lisäksi voi nauhoittaa kun yhdistää tietokoneeseen. Ihan kätevä ja oli esikoista odotellessa kerran viikossa käytössä :)

Tuhina maistuis mullekin, vois olla aika hyvää suolakeksin välissä :)
Hitsiläinen mulla jo nyt kiinnarikipuja :/ ei kiva! Viikkoja siis 9+3.
Saa nähdä potkiiko tuplaonni täälläkin;)

Huomenna pitäis neuvolasta soitella noista labroista, jos niissä ei mitään niin kai pitää vähän liioitella jos vaikka sais lähetteen Jorviin :)
Labran tätsy kyseli multa että millä viikolla oon, kun vastasin että 9 se ei ollut uskoa, totesi vaan että on sulla sitten pelillinen pullia uunissa :D jännittää!!

Onnea Henriikka tuplista! Mulla tosiaan 3v10kk kaksostytöt ja ihanat kiltit tyttöset on. Suosittelen sulle sellasta foorumia kuin monikko-onnea. Sinne täytyy kirjoittaa ylläpitäjille omasta raskaudesta ennenkuin hyväksytään ryhmään, mutta vertaistuki on mahtavaa! Ainakin oma odotukseni sujui helpommin kun sai tukea samassa tilanteessa olevilta!

Henriikka meillä on z-linen sisarus/kaksos rattaat, ollaan tykätty. Ei me mitkään kovin nätit ole mutta tosi näppärät suomen talvessa:)
Plussana ne on suht edulliset, miinusta se että vauva matkustaa naama menosuuntaan, tämän honasin vasta kotona, blondi mikä blondi :D

Mulla on semmonen doppleri kun unbornheart ja puhelimeen voi lataa sovelluksen niin näkee sykkeen myös :)

Tää on ihan järkyttävää, niin kamala turvotus. Näyttää ulospäin, että kohta lähdetään synnyttämään vAikka viikkoja 10+2, onko muilla?? Miten tätä voi helpottaa,ihan hävettää tämä turvotus :D :D

Täällä kans rupee raskaus / turvotus näkyyn jo tosi selkeesti mahasta vaik viikkoja on vasta 7+5! Aiemmin on pien pömppis ollu, mut ny se on "kiinteytyny" ja muodostunut ihan selkeeksi raskausmahaksi :-) rupesin jo miettiin, et ei kai mullekki oo ne kaksoset tulossa :-D mun vanhemmat on silleen myös vitsailleet...

Mulla ei oo maanantain huippauspahoinvoinnin jälkeen ollu oikeen muuta oiretta ku hyvin hyvin herkkä hajuaisti, tissiherkkyys ja jatkuva väsymys (aamusta iltaan). Nyt vähän nykäs mahasta kun aivastin. :-P mut ehkäpä sieltä on poika tulossa nii oireita on vähemmän <3 ;-)

Ens keskiviikkona eka neuvola! Täytyy toivoo, et siel pääsis sydänäänet kuunteleen :)

Ihanaa! Tänään kuulin dopplerilla pikkusen sykkeet <3 <3 Vaikka onkin jo toinen raskaus niin kyllä toi ensi kerta on niin mahtava tunne kun kuulee että joku siellä oikeasti kasvaa <3 Tänään rv 8+0 :)

Onkohan ihan normaalia, että pahoinvointia oli vain noin viikko ja nyt se on tiessään?
Pelkään keskenmenoa kun aikoinaan ekassa raskaudessa kerkes tulemaan pahoinvointia ja se kesti kolme viikkoa. Pahoinvointi loppu ku seinään kun oli sikiö kuollut. Yosin niin loppu muutkin oireet.
Nyt on kuitenkin vielä tuo jäätävä turvotus ja närästys, väsymys ja tissit kipeet..

Takaisin