Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unettomuudesta joku kirjoitti ja kyllä on mulla ollu yks raskausoire molemmissa raskauksissa. Tytöltä oli eka oire. Tässä raskaudessa (kopkop) ei oo viel pahemmin ollu.. Alkuraskauden väsymys+unettomuus ei todellakaa oo kivaa.. Ja se unettomuus jatku mulla satunnaisena läpi raskauden. Noin kerran viikossa piti joku yö valvoo 2-4h..

Neppppsu, mulla sillon tällön tuikkaa taikka vähän niinku vihloo mut harvakseltaan. Kohtu ei enää oo tuolla alhaalla painamassa rakkoakaan niin on muutenkin helpompi olla. :)

Siis minä tyhmä oon koko ajan luullu että kohtu nousee häpyluun takaa vasta joskus rv 12 tms. Hittolainen, mulla kohdun yläreuna alkaa olla jo vyön alla. Eli työhousut on alkanu ahdistamaan varsinkin iltapäivällä kun turvottaa :woot:
Jännää, kohta on äitienpäivä ja pääsee uutisia kertomaan nyt kun ollaan minityypin syke kuultu :Heartred

Sylikinkku 10 + 2

Huomenta joulumammat!
Olen kyllä kaikkien viestit lukenut, mutta olen niin huono kirjoittamaan pitkiä viestejä, jossa erittelisin kaikki aiheet, joten sorry :P
Kaikille niille jotka elävät pelossa voimia! Se on ihan hirveä ja voimia vievä tunne :( mullahan oli alussa ihan varma tunne tuulimuna raskaudesta, itkin ja itkin ja raivosin, mutta lopulta ultrassa löytyi kuitenkin syke. Sitten ultrasta viikon päästä olin varma kkm, no ei sitäkään tullut kun toissa päivänä pikkurimpulan sydän jumputti toisessa ultrassa<3 Nyt tosiaan yritän olla stressaamatta ja alan piinaamaan itseäni kotidopplerilla ;) meillä on ollut niin kivinen tie tämän vauvan alulle saannin takia, niin sen takia en varmaan uskalla oikein vieläkään iloita kunnolla.
Sylikinkku, katselen aina kateellisena sun viikkoja kun oot jo noin "pitkällä", sit ku ite oon samoilla viikoilla niin en tajua sitä ollenkaan että minäkin oon :D
Tänään olis eka neuvola :) mies tulee mukaan, vaikka ei se siellä kai oikein mitään tee, mutta hänelle tämä on kuitenkin yhtä tärkeä asia <3
Maailman onnellisin timbe 9+4

Timbe, ihana :D sillon 4+ - 7+ välillä tuntu että aika matelee. Ja nyt ollaan jo viikolla 11 :)
Minäki oon pelänny millon keskenmenoa, millon keskeytynyttä keskenmenoa yms.

Nyt oon jo aikalailla täysin oireeton lukuunottamatta iltaisin ja aikaisin aamulla olevaa etovaa oloa. :) ja äärimmäisen herkkää hajuaistia :woot:

Tänään ois sit pitkästä aikaa töihin meno!!! Ihan kauhistuttaa valmiiksi 8.5tunnin työpäivä! Nyt on parina päivänä ollut niin kauhea olo että saas nähä kuinka selvitään :D

Mulla olis huomenna töihin meno ja hirvittää jo valmiiks. :D pahoinvointi on helpottanut onneks hiukan mut katotaan mihin tää olo taas menee ku otin keltarauhasen tyhjään mahaan.

Wildside mäkin kauhunsekasin tuntein meen töihin tekee pitkän päivän ja bussiahan en enää voi käyttää koska pahaolo iskee välillä ihan puskista ja bussissa mahdollisesti haisee :'D eli kyllä tuolla sateessa vissii on tunti töihin käveltävä :D mut tuleepa sitä hyötyliikuntaa ;)

Kyllä se meillä on nyt tainnut mennä kesken...hcg arvo oli niin olematon,kuulemma mahdollista myös että viikkoja olis vähemmän mutta tiedän kyllä millon on temput tehty ni en usko.maanantaina vielä tarkistus veri koe ja ti lääkärin aika.kysyin että mistä sitten tietää että kaikki on varmasti tullu pois ettei jää mitään ongelmia ni no ei 100% varmiudella mistään,jos alkaa vähän ajan päästä uudestaan kovat vuodot ni sit pitää mennä lääkäriin mutta myös kuulemma seuraavat menkat tulee n vko.n-2 päästä että mitenkään ei niitä voi erottaa toisistaan,pitäis ultrata mutta täälläpä ei suostuta laittaa lähetettä...aaaarrrgghhh! ! Just niin tätä ku asuu täällä hevon kuusessa.joo yksityiselle voi mennä mutta maksaa kivan paljon..se lääkäriki mihin meen ti on niin hönö että se nyt ei ainakaan tee mitään.no,ei kai se auta ku toivoa että kaikki on poistunu ja että joskus muulloin onnistuu.

Tän kaiken hormoonimyräkän keskellä päätin eilen varata varhaisultran, ja nyt juuri sinne lähdössä. Itkettää ja pelottaa, nälättää mutta mitään ei saa syötyy... Jos jotain pientä positiivista sais tähän päivään ultrasta.. No, se on 50/50 mitä sieltä tulee. Toivon parasta, sillä kaikki mennyt hyvin tähän asti. Tänään tasan 7+0. Mutta miksi koko ajan vaan itkettää.. Tää on ihan hullua... Hemmetin hormoonit.

Dreamer otan osaa menetykseen:( sano sille lääkärille että laittaa ultraan lähetteen että näkee että kaikki tullut pois:(
Sano että koskee ja haluat sen varmuuden! Voimia koko perheelle :(

Henriikalle onnea ultraan toivottavasti saat hyviä uutisia :)

Niin Henriikka täälläkin itkettää aivan kaikki... Eilen itketti pikku kakkonen kun siinä oli NIIN söpöjä koiranpentuja, kun toi meidän rontti on jo yli 5 v... Ei ole pentu enää :)ImageUploadedByVau Foorumi1430990234.196207.jpg

Äippäx3 ihana koira teillä!
Me oltiin tänään ekassa neuvolassa, mukava neuvolan täti oli! Ja täällä näämmä myös käytössä tuo "isien neuvola", mies ei oikein innostunut :D ens maanantaina ois verikokeita ja pissanäytteitä ja nt-ultra aika tulee postissa <3

Takaisin