Huomenta joulumammat!
Olen kyllä kaikkien viestit lukenut, mutta olen niin huono kirjoittamaan pitkiä viestejä, jossa erittelisin kaikki aiheet, joten sorry :P
Kaikille niille jotka elävät pelossa voimia! Se on ihan hirveä ja voimia vievä tunne
mullahan oli alussa ihan varma tunne tuulimuna raskaudesta, itkin ja itkin ja raivosin, mutta lopulta ultrassa löytyi kuitenkin syke. Sitten ultrasta viikon päästä olin varma kkm, no ei sitäkään tullut kun toissa päivänä pikkurimpulan sydän jumputti toisessa ultrassa
Nyt tosiaan yritän olla stressaamatta ja alan piinaamaan itseäni kotidopplerilla
meillä on ollut niin kivinen tie tämän vauvan alulle saannin takia, niin sen takia en varmaan uskalla oikein vieläkään iloita kunnolla.
Sylikinkku, katselen aina kateellisena sun viikkoja kun oot jo noin "pitkällä", sit ku ite oon samoilla viikoilla niin en tajua sitä ollenkaan että minäkin oon :D
Tänään olis eka neuvola :) mies tulee mukaan, vaikka ei se siellä kai oikein mitään tee, mutta hänelle tämä on kuitenkin yhtä tärkeä asia
Maailman onnellisin timbe 9+4