Nukkuminen on ollut hankalaa, nukun yleensä selälläni ja nyt olen "joutunut" opettelemaan hiljalleen kyljellään nukkumisen. Selällään minulla on aina tyyny polvien alla, ja nyt kyljellään pitää olla polvien alla ja vielä sylissä/kainalossa yksi, muuten puutuu kädet. Ja toki kyljellään ei käy enää normaali littana tyyny, jolla nukun selälläni vaan pitää olla muhkeampi ja tukevampi. Olen kokenut nuo useat tyynyt rasittaviksi ja hankaliksi sängyssä kunnes eilen löysin itselleni imetystyynyn! Semmosen toki vankan ja kovan ja tukevan. Sisältö on jotain polystyrolia, merkki taisi olla Alvi. Ja oli muuten hyvä! Hintaa oli joku 60-70€.
Tuntu hieman hassulta ostaa tässä vaiheessa imetystyyny, mutta oli niin ihana pelastus että meni tämä raskaus syteen tai saveen niin tuo tyyny tuli jäädäkseen! (Ne vois muuttaa sen nimen ihan vaan vaikka tukityynyksi tai vartalotyynyksi niin menisi varmasti enemmän kaupaksi).
Ja minä luulin pääseväni maanantaina ultraan kun menin sinne neuvolaan sitä edellisviikon pientä tuhrua selvittelemään niin vielä mitä, sano vaan että kerran tuli niin vähän ja ei oo kipuja niin ei tartte ultrata. Ei ees ottanu mitää pissa tai bakteerinäytteitä kun ei kuulema ole tarvetta. Olin vähän hölmistynyt, mutta ei auta kun ootella ensiviikon neuvolaan jossa sitten varataan se ultra aika.
Muutoin oireet on tällähetkellä pahoinvointia, etenkin aamusta on hankalaa, ja tissit on yön jäljiltä sika kipeet. Ja joku toinenkin (mindis?) täällä valitteli eripari tissejä, hieman salaa sille silloin naureskelin (anteeksi!) että miten ne nyt voi eripareina kasvaa, mutta kappas vaan! Eriparitissit täällä myös! Ihan selkeä kokoero, vasen on paljon isompi! Mutta kaippa ne siitä tasottuu..
Väsymystä kauheesti, ja nyt vissiin oon tainnun flunssan jostain saada, meinaa nenä vähän ruvet vuotamaan
Mie jään nauttimaa viimeisestä lomapäivästä, viikon loma takana ja huomenna takaisin työn touhuun. Pelottaa kyllä jo valmiiksi nää aamuolot ja sitten se nollasta sataan ketutus, onneks kotona ei oo kauheesti ollut noita ketutustekijöitö mutta itseasiassa juur nyt kun kirjoitan tästä vikasta lomapäivästä ja huomisesta töihin paluusta niin alkaa jo hiljalleen ketuttamaan.. :banghead:
Taidan siirtyä mahani kanssa pistämään porkkanaa ja hernettä maahan. Mansikat laitoin eilen
Ihana keskiviikkoa mammat
Toivo eriparitissi ja hän joka määrää tahdin rv 6+3