Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pauliina kokeileha niitä kiivejä! Niitä muistaakseni ois hyvä syyä tyhjään mahaan se pari niin pitäis alkaa suoli toimia :) kerrohan sit helpottiko?
Joo! Me ootetaan niin mun miehen kanssa että ku päästään heiluttelee peittoja!!! :P

Äippäx3: Vieläkö tuntuu siltä, että vois tuplat olla tuloillaan? Mulla tosiaan aikoinaan ainoa "oire" tuplista oli se, että ihmettelin kovasti miksi maha kasvaa niin eri vauhtia kuin ennen :wink Toivottavasti mahakipusi on ihan kohdun kasvusta johtuvaa!

Niin täällä yksi odottaja eteläisestä Lapista ja synnytyspaikkana LKS Rovaniemellä. Onko Muita lappilaisia? Hitaasti kuluu päivät... Eilen esikoinen kävi tutstumassa ekaluokkaan ja ylihuomenna kuopus täyttää 2v. Jestas kun nuo lapset kasvaa nopeaan...:)

Ihania ultrakuulumisia Cicado!

Kertokaahan joku mistä tähän omaan tekstiin saa lisättyä sellasen alaosion, joka tulee aina automaattisesti kun lähettää viestin ja jossa on vaikkapa oma historia: naimisiinmeno, edelliset lapset tms...?

Mukkis rv 5+6

En olekaan tänne vielä kauheasti uskaltanut kirjoitella kun en ole tästä raskaudesta uskaltanut vielä kauheasti iloita.. Eli täällä yksi joulukuinen odottaja etelä-savosta, nyt menossa rv 7+1 :) En ole vielä neuvolaakaan uskaltanut varata, koko ajan sellainen tunne/pelko että tämäkin menee kesken..:confused: Muutettiin viime viikolla uudelle paikkakunnalle ja lapselle varasin 1,5v neuvolan, mukavan oloisia ihmiset täällä, ja ihana kun hekin ovat onnellisia siitä että tänne tulee lisää lapsia kun täältä on moni lapsiperhe muuttanut pois töiden perässä. :)

Mies toi eilen tuoretta kalaa ja teki fileitä, voi että kun oksennus meinasi lentää, ja vielä aamullakin keittiöön menneessä haisi kala:wtf: väsyttää ihan kamalasti, voisin vain nukkua koko päivän:eek: ja himojakin on, sitruunavesi, voi nam:Heartred

Mukkis, kun painat siitä omasta nimimerkistä tuolla ylhäällä postilaatikon ja ilmoitusten vieressä, niin siellä on sellainen kohta kuin allekirjoitus mihin voi kirjoittaa :)

Varhaisultrassa käyty ja pienen pieni heppu 5,7 mm sieltä löytyi sykkeen kera <3 voiko ihminen onnellisempi olla!! Vastasi siis 6+2 eli muutaman päivän myöhemmin ilmeisesti hedelmöittynyt kun aluksi veikkailin. Kierto mulla ollutkin km jälkeen vaihdellen 26-36 kp ni hyvinkin mahdollista. Laskettu aika ois nyt sitten 28.12 ja ultraaja sanokin että saa nähdä kumman vuoden puolella syntyy. Mutta ultraaja sanoi pariinkin otteeseen, että kaikki on niinkuin pitääkin :) IHANAA!! Mieskin näki pienen sydämen läpätyksen <3

Mukkis yksi sana taitaa riittää kuvaamaan JOO!!!!!
Siis laitoin äiskälle pic mun mahasta. Soitti vaan perään että onpas se muhkea:)
Koskiko tai oliko sun maha hassumman tuntunen kun odotit kaksosia... Siis tällaista mulla ei ole ollut kertaakaan aikasemmin:)
No huomenna aamulla labraan, tulokset saan perjantaina ( tai ainakin pitäis saada) jos ne on puhtaat anelen itseni Jorviin ultraan :) sielätähän se vastaus saadaan!

Mindeli itte pelkäsin mun pikkuveljen reaktiota, mut se oli ihan innoissaan siitä että siitä tulee eno! Olin itte purskahtaa itkuun liikutuksesta kun tajusin miten onnellinen mun veli oli/on :)
Täällä tosin 6+4 eli mitä vaan voi valitettavasti vielä sattua.

Minkä ikäinen mindis sun veli on? :) tosiaan on kyllä itelläkin niin alussa, että en varmaan pariin viikkoon vielä viiti kertoa. Ehkä sitten jos parin viikon päästä neuvolan ultrassa on kaikki hyvin niin uskaltaudun kertomaan :) jotenkin vaan nyt on niin onnellinen olo, kun sen sykkeen näki, mitä viime raskaudessa jäi niin kovasti kaipaamaan! Silti en varmaan vielä osaa lopettaa täysin pelkäämistä ja murehtimista.

Anders tervetuloa :) mekin odotellaan esikoista täällä 6+4 vasta.

Mindeli mun pikkuveli on 25v :D että onhan sillä ikää jo mutta se on täysin eri elämänvaiheessa kun minä.
Itse kerroin veljelleni jo nyt koska ajattelin että vahingossa kuitenkin sen lipsautan jossain vaiheessa :)
Ihana kun teillä ei oo kauaa ultraan enää! Vain pari viikkoa! Uskon ja tiedän tuon pelon ja murehtimisen että onko siellä vatsassa mittään kaveria ja pysyykö kaveri matkassa loppuun asti. Meillä vasta eka neuvola kahden viikon päästä ja sitten joskus juhannuksen tienoilla varmaan vasta ultra! En tiiä mitenkä hulluksi saan ihteni ennen sitä :D

Sain uutiset lääkäriltä. Hcg oli vain 4595. Sanoi että on aika matala viikkoihin nähden. Kyseli onko vuotoja tai kipuja. No ei ole. Etova olo vaan. Pitäis muka odottaa ensi tiistain ultraa että selviää mitä sieltä löytyy. Miten mä kestän? Mä vaan purskahdin itkuun lastenkin nähden töissä. Pitäis yrittää tsempata ja jatkaa vielä loppupäivä. Pystyyköhän mitään kautta pääsemään sinne ultraan?? Ja tänään siis 6+2. Eilen 6+1 kun kävin labroissa. Olisko kellään tietoa noista arvoista. Mulla on joku taulukko jonka mukaan4 viikkoa hedelmöityksestä niin arvon pitäisi olla 1080-56000.

Muokattu viimeksi:
Muumimamma, jos soitat ja kysyt että pääsetkö jo aikaisemmin? Millä viikolla olet nyt?

Todellakin pitäiskö sun muumimamma soittaa ja vaatia että pääset aiemmin ultraan?! Tuohan on ihan kauheeta tuo epätietoisuus! Haleja <3

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Mä oksensin ensimmäisestä viikolta 8 aina viikolle 20... Ja yötä päivää. Nyt on selvinny pelkällä kuvotuksella, mutta vasta viikko 7 taputeltu... Eli mun pahin painajainen on se, että tasan viikon päästä alkaa laatta lentää 24/7 ja seuraavat 3kk! :D että semmosta...

Takaisin