Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sofi_S, täällä uusioperhe. Mulla on kaks lasta ennestään (4- ja 7-vuotiaat) ja miehelle tämä lapsi on ensimmäinen. Pelottaa lähinnä että muuttuuko miehen käytös mun lapsia kohtaan kun saa oman. Mun 7-vuotias on tyttö ja se rakastaa pikkusia ja on aina niitä hoitamassa joten en epäile hetkeekää etteikö hän tätä vaavia hyväksyisi..

Hui että, tänään oli varhaisultra naistentautien polilla. Yks jännittävimmistä hetkistä ikinä. Niin vaan siellä oli pieni sintti kohdillaan ja syke näkyi normaalisti. Nyt on hirmusen hömelö olo, eikä oikeen pysty töihin keskittymään.

2719414fd1973081d4c12420433e75ef

Tässä siis rv 6+5

Mulla ois huomenna aamupäivästä varhaisultra yksityisellä, viikkoja pitäis olla seitsemän pintaan :) jännittää niin pirusti että näkyykö siellä ketään elollista asukasta vai ei!

Sain tänään ihania uutisia kun meidän naapurin emäntä, joka on myös yks mun parhaista kavereista, kertoi että odottaa myös :) melkeinpä samoilla viikoilla vielä, taitavat tulla naapurissa vaan 1-2 viikkoa jäljessä ;) mukava saada sitten samanikäinen leikkikaveri pienelle, kun täällä maalla meilläpäin ei muita pieniä tällähetkellä asusta :) kyseisen kaverin kanssa koettiin keskenmenotkin peräjälkeen toisiamme tukien niin toivottavasti päästään tällä kertaa jakamaan onnistuneiden raskauksien riemutkin yhdessä :)

Minulla seuraava ultra helatorstain jälkeen perjantaina, eli 15. päivä.

On tuntunut vähän paremmalta, kun olen uppoutunut työhommiin urakalla. Isot deadlinet painavat päälle, mutta pysyvätpä keskenmenokauhut ainakin hieman loitommalla, kun on pakko paukuttaa tekstiä tulemaan (olen siis toimittaja, ja lehti, jossa olen päätoimittajana, ilmestyy taas pian). Eilen tuli hyvä mieli lehtipalaverissa. On niin ihania kollegoja ja sai muuta ajateltavaa kuin tämä raskaus.

Synnytyssairaalaa kyseltiin. Minulla se on OYS, ja olen siis ihan oululainen.

8+0

Täällä vielä ultraan pitkä aika olis vasta 28.5 :( ihan perus np-ultra. Vanhin likka toi tänään kerhosta äitienpäivä lahjan kotiin, itkuhan siinä sitten tuli. Kysy raukka multa että etkö sinä äiti tykkää tästä :( soperra siinä sitten että äitiä itkettää kun on niin onnellinen kun 3 noin ihanaa tyttöä <3
Mies vaan totes jälkeen päin että oot vissiin vähän herkillä, senkin pikku hormooni hirviöni :)

Mulla eka ultra yksityisellä reilun viikon päästä 15.5. Sitten kai hyvinkin åitäs jo jotain näkyä. Eka neuvola sitten 19.5. Joten vielä pitää vähän jännätä:)

Rv 6+6

Takaisin