Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! Jospa nyt miäkin itteni tänne paljastaisin kun oon muutaman päivän käynyt tääl lueskelee teiän juttuja :)

Ehkä kenties tänne joulukuisiin kuulun, ihan ei oo itellä kykyjä tarkkaa pv kertoa. 28.1 ollu vikat menkat, 8.3 tein negatiivisen testin ja nyt pe aamuna sit positiivisen. Tossa välissä en siis oo tehnyt yhtään testiä. (jotenki aina kun koski mahaa niin ajattelin et nyt ne menkat alkaa... Vikan viikon ajan heräsin joka yö jäätävään kipuun vasemmalla puolella ja ajattelin ke että nyt on tehtävä testi ni saan ehkä jotain selvyyttä ja lopputulos on että täällä ollaan :D kaikki yöiset kivut myös loppui heti seuraavana yönä, nyt on tilalla vaan jäätävä väsymys...)

Helmikuussa - maaliskuussa oli siis elämässä aika paljon stressiä niin ajattelin menkkojen häviämisen selittyvän sillä. Pillerien lopettamisen jälkeen kierto ollut vähän epäsäännöllinen muutenkin.

Huomenna jos soittais neuvolaan ja kyselis miten lähdetään selvittelee tätä tarkemmin :D

Eka raskaus mulla kyseessä ja kaikki vielä vähän ihmettelyä. Nyt pohdin tota muille kertomis asiaa, oon perheyrityksessä töissä niin kauheen kauaa tuskin pystyn vanhemmilta ainakaan salailemaan.

Kiitos! Joo ihana ylläri tää oli, jotenki ton maaliskuisen testin (testien, parina eri pvnä) jälkeen oottelin vaan niitä menkkoja alkaviks ja sit ns "päähänpistona"ostin torstaina kauppareissulla ton testin.

Mutta nyt kun tää "vaiva" selvisi ni oonkin jo ruennu stressaa että onhan siellä nyt varmasti kaikki hyvin... Kyllä ihmismieli osaa olla hankala :D

Laitoin saman kysymyksen myös tuonne Joulukuisten listaa- ketjuun. Eli voisiko joku perustaa uuden ketjun ja jatkaa sitä listaa minkä aloitin.

Minut saa myös poistaa sieltä. :( Tämä oli tässä, ei ole tulossa jouluvauvaa meille. Kaikille muille ihanaa odotusta, toivottavasti teillä menee hyvin loppuun asti. <3

Alamaha ollut kipee nyt iltapäivän välillä tuntuu siltä et joku työntäis puukkoo kylkee.. :( mä en jaksa jos tämäkin menee kesken! Tuntuis pikkuhiljaa et riittää. :(

Mua pelottaa kans, ku loppu kaikki oireet kun seinään! Ei ole ollut mitään oireilua moneen päivään. :(
Ehkä nuo vatsan vihlasut on jotain liitoskipuja..? :(

Voimia Esma :Heartred

Mä varovasti tuun joukkoon mukaan. Sain viime kuussa keskenmenon ja marraskuussa ois ollu laskettu aika. Nyt viime viikolla tuli kuitenkin raskausoireita, vaikka 23.3 oli kohtu tyhjä ultrassa. Viisi testiä tehty ja kaikki näytti kahta viivaa ja digi 1-2viikkoa. Neuvolasta tulee ultra-aika, jahka terkkari saa lääkärin kiinni. Laskettu aika olis 17.12, mutta sektio tulossa ja varmaan viikkoa ennen. Ja niin, neljäs mulle, miehelle toinen.:Heartpink

Mie tein 5+0 tuon digitestin ja näytti 2-3 viikkoa..
jokohan nyt alkaisi näyttää 3+.. nyt menossa 5+3.. varmaan täytyy käydä ostaa testi vielä..

Pahoitteluni Esma! :( on se niin väärin!!!

Nyt päätin sitten minäkin liittyä mukaan. Tein viime viikolla raskaustestin, ja nyt on varmaan rv 5+5. Neuvola on varattuna kuun lopussa. Mieli on aika luottavainen kun on vahvat raskausoireet, mutta katsellaan miten käy. Yksi keskenmeno ja yksi onnistunut raskaus jo takana.

Takaisin