Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Metsäläinen mietin tässä kyllä että jos ottais jotai imeskeltäviä mynthoneita ja limpparia ja keksejä mukaan ni vois koko aika syyä jotain niin jos pahoinvointi pysyis poissa. Niin ja jos ostais sen pahoinvointi rannekkeen! Riittäis jos se toimis ees sen yhen päivän eli soveltuvuuskoe päivän :D kyllä tämä kaikki öllötys ja muukin on sen arvosta että sais joulukuussa/tammikuun alussa pienen nyytin syliin <3

Wildside kokeileppa jotai karkkeja joita voi imeskellä tai sit esim paussi keksejä? Hunaja pähkinä paussikeksit on aika hyviä :)

Johkuliini et sä mittää häirihe <3

Mikä tilanne dreamer sulla oli. Huomennako ottivat ne labrat?

Mulla on huomenna verikokeessa käynti. Toivon ja uskon että HCG (raskaushormoni) arvo on noussut nyt normaalisti. Viikko sitten se oli 1054 niin nyt kai sen pitäisi olla kaksinkertaistunut joka päivä... Saa nähdä. Ainakin tämä ällöolo on ihan päivittäistä. Niin erilainen kuin esikoisen odotus, jolloin mulla ei ollut pahoinvointia ollenkaan kuin ehkä yhtenä päivänä kun unohdin syödä. :) Silloin mulla oli vaivana streprokokkibakteeri joka aiheutti supistuksen kaltaisia kipuja kävellessä jo puolessa välissä raskautta. Söin pari antibioottikuuria siihen. Toivottavasti ei tuu tällä kertaa. Enää ei kuulemma anneta antibioottia siihen?! Nythän mulla on päällä antibioottikuuri kun värkistä löytyi kolibakteeri. Ilmeisesti aiheutti sen verenvuodon alkuraskaudessa. Ei kyllä mitään tietoa miten se on tullut. Mies olis halunnut lähteä eilen uimaan mutta en mä uskaltanut jos se pöpö saattaa tarttua uidessa.

Kaikkea sitä. :)

Johkuliini (ja miks ei tietty muutkin) täällä vaan joudutaan odottamaan odottamaan ja odottamaan...aaaarrrgghhh! ! Tänään soitin neuvolaan siis ja käski mennä ke verikokeisiin ja to saan tulokset.jotenkin koko ajan tuntuu siltä et kyllä tää on varmaanki kesken menny,mut sit taas toisaalta ku maha kipu kesti vaan sen päivän ja veren vuoto on tänää loppunu eli vuoti to-su,ja eilen alko vähän etomaan monesti ja tissit tuntuu olevan räjähtämässä,ni tuntuu toisaalta sit siltä että ehkä tää kuitenki jatkuu...mutta tästä odottamisesta ja epätietoisuudesta saa ihan varmasti kohta keskenmenon jos ei oo jo tullu.... :(

Dreamer jospa se vuoto ja maha kipuilu oli vaan joku ihme raskausoire! Nyt kun sulla on tuolleen nuo raskaus pahoinvointi ja tissi kupu jatkunut niin kyllä mä haluan uskoa että siellä joku pieni takiainen on kiinni <3 kauheaa vaan tuo kun joutuu olemaan epätietoisuudessa :( tsemppiä!

Mun on pakko ilmottaa teille, että mä oon aika levollinen tän raskauden kanssa tällä hetkellä vaikka oireet ovatkin loppuneet. To ultrassa kaikki oli hyvin ja silloin jo oireet oli poistuneet. Edelleen satunnaisesti sähkötupakkaa käytän, mikä aiheuttaa harmaita hiuksia, mutta olen päättänyt sen muutaman viikon sisällä lopettaa ja nikotiini määrät on tällä hetkellä minimaaliset.

Monta viikkoa menikin hermoillen onko pikkuisella kaikki hyvin, mutta eiköhän jos niin on meille suotu <3 hyvää yötä toverit!

Mindis,kiitti tsemppauksesta :) terkkari sanoi kyllä että joillekki tulee ns vale menkat vaik on raskaana,kun sanoin että toi kipu ja vuoto meni just niinku menkoissa.ja voi muustakin syystä vuotaa.että toki on mahdollista sekin..tänään olin ratsastamassa ja sen jälkeen maha oli hetken vähän kipee,sit loppu,ja nyt tuntuu kyllä taas pientä juilintaa..että ei voi tietää taas mitään ... on niin raastavaa mutta pitää nyt vaan sinnitellä pari päivää vielä.

Meillä on ekan ja tokan ikäero 1v2kk ja ei ollu minkäänlaista mustasukkasuutta.. Isoveli on vähän kovakouranen mutta kyllä se siitä.. Saa nähä miten sit nyt ku tulee 1,5v ja vajaa 3v ikäeroksi..
Oonko mää ainoo kuka on yhestä plussatestistä uskonu et raskaana ollaan.. Oon elämäni aikana tehny kolme positiivista testiä, jokaiselle muksulle yhen :)
Mä en edelleenkään tiiä viikkojani ja välillä epäilen et oo pitemmällä mitä luulis mut saa nähä koska sen näkee..
Muut mitä aioin kirjottaa nii unohtu jo :D
Paitsi joka ilta ja aamu oon sitämieltä et lopetan imetyksen ku neiti vetää tissimaratoneja ja imetys sattuu.. Vois vaikka yövierottaa ton lapsen..

Nii noista piikkikengistä piti sannoo et oon ollu kaks viime talvee raskaana ja pystyssä oon pysyny et enköhän mä ens talvenki.. Ja Oulun kuppeessa asustelen, täällä oli muitaki kellä oli OYS synnärinä, ite en kyl siel synnytä mut silti :)

Kyllä mä yhdestä testistä oon uskonut :) tällä kertaa tein tosin kaksi kun paketissa kerran tuli. Ekasta tuli ihan vähän kontrolliviivaa haaleampi viiva kuin mihin olen tottunut, joten testasin parin päivän päästä josko viiva tummuisi. Ei tummentunut, mutta plussahan se on vähän haaleampikin :)

Marlau 8+1

Mä oon tehny kans vaan yhen testin esikoisesta ja nyt kans vaan yhen.musta se on kyllä vähän jännää että sitä ei mitenkään varmisteta neuvolassa ku vasta sit ultrassa ku on kuitenki oltu jo 3kk raskaana...

Mä tilasin kolmen testin paketin mut aattelin säästellä ne loput myöhempää käyttöö varten. Nyt tein viel iltapissasta testin vaikka muullon oon tehny aamupissistä..

Mä tein 3 mut kyl jo ensimmäisestä jo "uskoin" mutta kun se ensimmäinen oli niin haamu (just mikä mun kuvassa on) nii piti miehel "todista" ett kyl se plussa on eli tein toka ja kolmas oli viikkotesti kun niin halusin tehdä sellainen ja tietenkin oli kiva saada tietä miss mennä ;) muuten mul on aina se 1 testi riittänyt :D

Takaisin