Pakko kommentoida omaa jälkitarkastusta, oli siis jo vajaa kuukausi sitten. Lääkäri tsekkas vaan alapään, ei mitään muuta, Sain kapselin samalla kertaa ja vast myöhemmin mulle selvisi, et siin on "painosuositus" ja et yli 70kg niin teho heikkenee jo kahen vuoden jälkeen... Eli tääkin asia ois ollu kiva kuulla lääkäriltä eikä lukea netistä :D eikä siis otettu paineita, punnittu tai mitään muutakaan... nyt on jo myöhästä murehtia, ja tällä hetkellä oon kyllä niin kettuuntunut tähän kapselivaihtoehtoon ehkäsynä. Naama kukkii, hiukset rasvottuu, tiputtelee... ja oikeesti oli tossa nyt ekat menkatkin, jotka kesti 1,5 vkoa ja vuosin enemmän ku synnytyksen jälkeen... huoh. Mä niin toivon, et tää täst tasaantuu.
Meilläkin nukutaan perhepedissä, jotenkin tuntuu niin karulta heittää pieni yksin pinnikseen (mut ymmärrän kyllä, että monet eivät osaa nukkua kun vauva äheltää yms). Esikoinen siirty siinä puolvuotiaana omaan sänkyyn, joka on kyllä vieläkin tossa sivuvaununa... pian kunhan tässä arki tasaantuu (tai et energiaa riittää) niin aletaan siirtyy omaan huoneeseen ja isojen poikien sänkyyn ja tyttö siirtyy sit pinnikseen :)
Ja bussiin nouseminen on ihan lasten leikkiä. Eikä sitä muuta kun pysäkille niin kyllä sä osaat, Nuppu_1. Et usko, kuinka paljon ite stressasin tota julkisten kaa kulkemista...