Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua mä ainakin join eilen simaa ihan hyvällä omalla tunnolla! Ja ajattelin myös tänään juoda.. En mä oo oikein osannu ajatella et siitä ois jotai haittaa!

Hahah Wildside se tulikin suoraan sydämestä, on meinaan semmone olo et sitä miettii vaan koko ajan et sais helpotusta :D

Timbe 'kiva' kuulla etten oo ainoa! Pitäis varmaan itsekin hommaa jotain levolacia tai vastaavaa. Hahah joo pierut on täälläkin semmosta luokkaa et huhhu, sima myös pahensi hyvin asiaa eilen :D

Ja täällä myös paino noussut jo melkein kolme kiloa, tai kai se nyt nouseekin kun mitään ei tuu pihallekkaan :D

Onpas tullut pitkästi juttua, oon ollut täällä vähä taka-alalla.

Joku puhu vaunu jutuista itse en lähde vielä edes miettimään asiaa ehkä joskus rv 25.
Täällä täällä juotiin kyllä simaa. Ja naposteltiin koko ilta kun oli niin pahaolo:/
Ja tää aamu aivan kauhee olo!

Soiton neuvolaan eka aika ois 22.5 <3 ja nyt onkin jo rv 7+2 ja La muuttu 16.12.15 <3
Maha näyttää jo pieneltä pallolta, apua! Tullut 1,5 kiloo painoo lisää..

Vaimomamma rv 7+2

Juu äiteen tekemää simaa ja munkkeja on vedetty. Ja paikallisen mehiläiskasvattajan hunajaa maisteltu... tulin vapun viettoon vanhempieni luokse pohjanmaalle. On tänään väsyttäny ihan kauheesti. Onneks isäntäväkikin tykkää ottaa päikkärei! Mulla kans maha ihan ähkysä ja närästää ja etoo... kivaa. Kunnon paska olis poikaa. Tosin mulla tänään taas aamul maha toimikin. Viikllla oli vähän hiljasta kakkirintamalla.. navan korkeudella mulla on pelastusrengas/pieni kupu. Huhhuh.

Hyvää vappua mammat!
6+2

Simaan en osaa sanoa mitään, kun en koko simaa juo :) Kuitenkin eikös simoissa ole alkoholi pitoisuus todella pieni (jos sitä edes on). Ja juohan jotkut oluen/viinilasillisen sillontällön vaikka olisivat raskaana. :O Alkoholista tulee mieleen myös kesällä terassit, joilla olis kiva tulevanakin kesänä juoda siideriä lasillinen tai pari :D taidan kuitenkin tänä kesänä tyytyä limppariin ;) tulevina kesinä sitten jotain muuta.

Turvotus on kyllä välillä kamala eikä siihen eiliset sipsit ja limpparit auttaneet asiaan :confused: Vaalla en edes uskalla käydä paitsi ens keskiviikkona pakko, koska eka neuvola. Ihan jännittää mitä sanoo...

Niin ja siitäkin oli ollut puhetta, että kuka yleensä herää lasten kanssa aamuisin. Meillä se on yleensä minä ja yölläkin, kun pienempi herää kerran yössä. Onneksi kuitenkin sen jälkeen kun kakkonen syntyi on esikoinen alkanut käydä aamulla isiä herättelemässä :laughing014 Ei välttämättä isi nouse ylös, mutta saapa osansa ;) Onneksi on joskus niitäkin aamuja, kun saan nukkua :)

Lapsetkin juovat simaa eivätkä siitä humalaan mene. Alkoholittomassa viinissä on myös saman verran prosentteja, ja sitä saa juoda. Ja tosiaan vauvalle ei tapahtuisi mitään, vaikka joskus ruoan kanssa lasillisen ottaisikin. Äitipolin lääkärini on kuulemma ollut näitä naisia :happy:.

Mäkin oon ollu taka-alalla pari päivää väsymyksen ja huonon olon takia :(
Mun mies "risti" masuasukin "pikku-päälliköksi", koska se sanelee pitkälti tällä hetkellä millaiseksi päivät muodostuu meillä. Tuntuu hassulta ku tyyppi on vasta masussa ja muutaman sentin kokonen. Sen aiheuttamien olojen mukaan mennää päivä kerrallaan, syödään sitä mitä sille tahtoo sopia juuri sillä hetkellä ja nukutaan ku se käskee :D vaikka ajoittain on hankalaa olla oman turvonneen ja kuvottavan olon kanssa nii ei tota pientä kehittyvää ihmistä voi ku rakastaa ❤️

Oon vähä herkällä päällä ja tosi tunteellinen tällä hetkellä, niin onnellinen vaikka väsyttää ja oksettaa!

Krissse ja pikkupäällikkö rv 7+1

Ja joo ihan kaupan simaa 0,8% oon muutaman lasin juonu ja munkkeja niin monta etten pysy laskuissa :shy:

Onko neuvolassa millaiset sykkeen kuuntelulaitteet, suostuuko ne kuuntelee vielä ku eka neuvola rv 7+6?

Eivät kuuntele vielä 7-viikolla kun ei kuulu. +12-viikolla alkavat kuunteleen vasta. Mulla on molemmissa suostunu 9+5-9+5 kuunteleen ku oon luvannu olla huolestumatta jos ei kuulu. Tokassa raskaudessa kuulu sillon jo, ekasta en muista..

Oorait niin vähä epäilinkin, halusin varmistaa :)

Kuitenki koti-doplerilla on jotkut mammat saanu näkymään siinä kännykkä sovelluksessa jo 7+ viikoilla?

Krisse rv 7+1

Krissse mulla katsottiin ekassa neuvolassa eilen ultralla kun kysyin :) sanoi ettei dopplerilla vielä kuulu mutta ultralla voidaan kokeilla vatsapeitteiden päältä :) rv8+3

Mietin vain että simaahan on käynyttä? Ehkä mä yhden kupin uskallan ottaa..

Empä oo asiaa aiemmin oikeastaan aatellu, nyt vaan putkahti mieleen. :D
Mä meinasin ostaa aitoa simaa, mut niis on alkoholia, joten sinne jäi :sorry:
litkin sitte jotain alkoholitonta "simaa", jolla ei oo mitään tekemistä Siman kanssa.

Mitäs fb sääntöjä täällä on nyt rikottu? o_O

Mun vitutus jatkuu niin, ettei viiti ees kummosempia näpytellä :sad001 itkettää kokoajan :sad010

Takaisin