Johkuliini
Vauhtiin päässyt keskustelija
Saman kuuloista kuin meillä usen. Ukko kääntää tyytyväisenä kylkeä ja jatkaa unien maailmassa. Ihme juttu, et aina automaattisesti se oon minä, joka nousee lapsen kanssa. Tai sitten saa oikein erikseen sopia, että "huomen aamulla minä nukun". Ja silti herään aina, kun lapsi saa kuitenkin aikansa vinkua ja touhuta naaman eessä, kunnes ukko suvaitsee nousta. Rakas rakas aviomieheniTäällä alkoi aamu näin:
Esikoinen herää klo 6.30 (omassa sängyssä joka kiinni meidän sängyssä) -ääääääääää äiiiitiii äääääää (itkua)
- äiti on tässä ihan vieressä, tulehan meidän viereen (yritän nostaa viekkuun)
-äääääää äääitiiii ääääää (menee itkun kanssa karkuun kun yritän nostaa)
Yritän silitellä ja ottaa syliin, pelkkää huutoa kurkku suorana. Lopulta päättää nousta ylös kun aikani maanittelen että tulisiko viereen vai mennäänkö aamupuuhiin.
Olohuoneessa sama huuto aamutoimissa. Ruokapöydässä sama virsi jatkuu... huh huh x) Ja mies vain kääntää kylkeä sängyssä tyytyväisenä xD Huomenna se olen kyllä minä joka jää rentoilemaan :D
Itselle kerkesi taas tulla pahoinvointi x/ Onneksi joka aamu ei ole tällainen
Emme ole eroamassa, jos sen käsityksen sai. Mitä oon muita kuunnellut, niin tää meininki jo aikalailla sama joka perheessä.
Nukuttiin tuossa ekan heräämisen jälkeen tytsyn kanssa tunti ja yhä väsyttä ihan sairaan paljon että tillin tallin tömpsis vaan.