Joulukuun juttelut

Kiitos :) joo ihmettelin itsekin, mut tuskinpa kun lokakuussa alettiin vasta yrittämään (ei kyl mitään kummempaa ehkäisyä ollut aiemmin) ja kuun alussa oli tullut menkat normaalisti.
 
Tänään on nt-ultra ja jännittää onko kaikki hyvin. Vaikka varhaisultrassa kuultiin syke ja oireitakin on, niin silti jännittää... Tänään 11+3.
 
Täällä menossa kans kidutus tunti.. Oon iha hermona ja lamaantunut.. 10.40 uä... Aika matelee.. 5 minuuttia tuntunu puolelta tunnilta
 
Mites muuten noi verikokeet, oon kohta menossa, en saanu mitään ohjeita liittyen syömättömyyteen tai juomattomuuteen?
 
Kaikki oli hyvin! Vipeltäjä löyty! :love7 Tasan viikon päästä nt! Nyt sano, että saavat Niskaturvotukseks 0, jotai helposti :love7 kysy myös, että oonko tuntenut liikkeitä. Oonha mie mut en oo uskonut! :Heartbigred istukka takana ja potkii etuseinämään :Heartred kolmas kerta toden sanoo ja kannatti :Heartred
 
Kiitos :love2 Iha uskomaton tunne. Kerrankin päästiin ultrasta hyvien uutisten kera:love2 Lähetettiin miun porukoille videoo ultrasta. Kuulemma miul selittämistä, kun syntyy pupu  :laughing002 :love7

Vinkkinä muillekin, että kannattaa ennen ultraa syyä niin se saa energiaa pomppia ja esittäytyä :) Kysy nimittäin oonko just syöny, kun liikkuu ja pomppii tosi paljon. Ni sano, että teepä nt ultraan mennessä sama, että syö ennen ultraa :p
 
Jänniä hajumuistoja, tai mitä lie, kun tänään kylpytouhuissa naperon kanssa yhtäkkiä haistoin sen jälkivuodon, mitä sektion jälkeen tuli! :D Ja verta ei tullu oikeasti mistään :D Ai ku ihanaa...
 
Mitäs suunnitelmia muilla on uudenvuoden aatoksi?

Me ammutaan raketteja ja korkataan skumpat (itse tietysti alkoholittoman) :) Tinat ois kiva valaa. Viime vuonna oli eka, kun ei valettu. Saunassakin pitää käyä.

Oon innoissani, kun uusi vuosi alkaa!
 
Takaisin
Top