Joulukuun jupinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miko_84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jep,me saatii ennakkoo joululahjaks 100e lahjakortti...mies sitte meni ja osti sillä äidillee.sisaruksillee ja niien lapsille joululahjoja...arvaatte vissii et vähän vit*ttaa??sanohan se et se ostaa ne sillä mut jotenkii pienessä päässä kuvittelin et se jättää siitä meillekkii,no ei jättäny.oli taas eilen sit hyvä syy olla suuttunu.juu ja pms:sähän se joka tässä kaiken saa taas kaiken päälaellee,alko ne kirotut menkatkii eilen(?).

Pännis muakin Icecream.

Suviille tsemppiä. Minusta myös kummallista, että vanhemmat eivät saa olla lapsensa tukena, imetti tai ei imettänyt lastaan. Toki voi ymmärtää, jos on tilasta puutetta ja sen vuoksi ei olisi mahdollista ottaa ketään, mutta säännöt pitäisi olla samat kaikille. Tämän ikäiset lapsetkin voivat reagoida uuteen ympäristööb. Aika ihme, lukisiko siellä sairaalan nettisivulla jotain käytännöistä ?

IceCream, mäkin olisin suuttunut sun tilanteessa. Mun äiti on aina sanonu, että toisilta saamia lahjoja ei saa antaa pois. Ei siis myöskään lahjaks saamalla lahjakortilla sais ostaa muille vaan juttuja, kun lahjan antaja on tarkoittanut, että ostatte sillä jotain itsellenne.

oishan sillä ollu käyttöö itelleekii,ois pitäny ostaa kunnollisia veitsiä,meillä kun on vaa niitä ns.voiveitsiä.ja joulualesta ois varmasti löytyny kaikkee muutakii tarpeellista.

Niin no mä oon ollut puolet meidän pojan elämästä toisessa paikassa yötä. Aina sama juttu: "Et imetä täysin, ei oo tilaa." No en kai voinutkaan koskaan täysin imettää, kun heti ensimmäisen kuuden tunnin jälkeen lapsi lähti teholle ja eleli sielläkin ties kuinka kauan. Mut Helsinki oli eri juttu, siellä luotin henkilökuntaan. Oli jotenkin niin paljon mukavampia ja yritti aina tehdä kaikkensa, että meidän pojalla olis hyvä olla. Nyt täällä tayssin asiakkaana tuntuu ettei ole edes asiakas, vaan jotain ihan muuta. Revitään joka paikkaan monta kertaa viikossa, eikä hoideta kerralla kaikkia asioita. Kukaan ei edes kysy, että jaksetaanko me itse tätä kaikkea! Meilläkin kumminkin tunnin ajomatka suuntaansa ja se on aika paljon, jos joutuu esim. 8 kertaa viikossa ramppaamaan tota väliä. :sad001 Mäkin luulin jo, että meillä rauhottuis tämä tilanne, kun sydämen osalta käydään enää kerran kuukaudessa kontrollissa + osastolla aina sillon tällön. Nyt sitten päälle tää allergia...

On varmasti suviii rankkaa tommonen eestaas ajaminen.ootteko saanu minkääälaista tukea sieltä sairaalasta tai sit muilta perheiltä?olettais ainakii et ois joku vertaisryhmä noihin maitoallergioihin liittyen.

Mullakin rasvoittuu ja nyt kun imetyskin on hiipunut niin alkanut tuo hiustenlähtökin.. Onneksi lähtötilanne ollut itsellä se että aika paksut hiukset ollut muuten niin toivon ettei tässä ihan kaljuunnu kummiskaan :) mutta merkittävästi on ponnari ohentunut

Mulla käyny juur päinvastoin, nyt on hiukset kun hevosen jouhet ja jouduin jo kertaalleen käymään kampaajalla kerrostaan hiuksia, jotta niitä on helpompi hoidella :o

Mulla myös ruvennut parin päivän sisällä hiuksia irtoilemaan selvästi normaalia enemmän, mutta onneks myös mulle niitä on ihan mukavasti siunaantunut, eli vielä ei ole hätäpäivää.....

IceCream: Noi miehet ei kans välillä ajattele yhtään mitään muuta, ku itteensä. Mut tuli vaan mieleen, et mitä jos se onki ostanu ylläriks sulle jotain, vaikka teidän ei pitänytkään ostaa toisillenne mitään…? :wink Aina sopii toivoa ja jos näin ei ole, niin saa kyllä hyvittää tekonsa, vaikka just hieronnoilla. :p

Meillä on nyt muutama tuttu "mäkki"talosta, joilla on sydänlapsia ja heidän kanssaan pidetään yhteyttä. Se auttaa tämän asian käsittelemisessä ja jaksamisessa. Maitoallergia tuli niin puskista perjantaina, että tässä menee nyt hetki sulatellessa asiaa. Pojalla kun ei oo ollut mitään oireita, paitsi että sitä verta tulee kakan mukana. Kukaan ei olisi ikänä osannut arvata, että kyse on maitoallergiasta. Meillä nuo lääkkeetkin voivat vaikuttaa vatsaan ja suolistoon. Huomenna soitan uudelleen lääkärille ja purnaan meille helpomman maitojauheen, kun niitä kerran on olemassa. En ymmärrä miks jo vaikeasta elämästä tehdään vielä vaikeampaa, kun voisi tehdä helpomminkin asiat. :confused005

Hei hoi! Ompas ollut vilinää ja vilskettä :D
Meillä kävi joulupukki, eikä poika ollut moksiskaan pukin sylissä ollessaan :) Kasa vaatteita ja muutama vauvalelu sieltä paketeista ilmesty..

Mites muiden jouluaatto meni?

aatto meni syödessä ja lahjoja avatessa.tyttö sai samanlaiset nalle puh-yöasut mitkä itekkii ostin sille sillo aijemmin,nyt niitä on sitte kahet parit niitä.aika pajon se sai vaatetta,ei kyllä haittaa yhtää.

Mukavasti meni jouluaatto. Oli jännittävää seurata miten vauva reagoi joulunviettoon. Hän tykkäsi repiä lahjapaperia, kun vähän autettiin alkuun ja oli innoissaan ihmisistä ympärillään, innostui jopa esittämään hassuja ilmeitä ja elkeitä ja innostui vain lisää, kun mekin innostuimme :) Lopulta pikkuinen tonttu nukahti sitteriin kesken lahjojen aukaisun vaikka kovasti taisteli unta vastaan :)

Mä kävin tänään alennusmyynneissä. Ostin molemmille tyttösille ison kasan vaatteita -50 ja -70 %. Tosi tyytyväinen olin kun pusseineni kotiuduin ;)

Takaisin