Huh, aika samankaltaisia kokemuksia joillain edellisistä parisuhteista, kun mulla.

Aloin seurustella vakavasti yläasteella edellisen mieheni kanssa ja siinä sitten oltiin semmonen vähän päälle kolme vuotta yhdessä. Pari vuotta meni oikeesti tosi hyvin ja oltiin NIIN rakastuneita. Sen jälkeen mulla alkoi tulla semmosia ajatuksia päähän, että hän pettää mua ja olin oikeassa. Hänen kaverit soitteli mulle, että nyt taas mennään jonkun muun likan matkassa jne. Viimesenä ehtoona veteli mua turpaan, kun ei ollut tyytyväinen siihen, että juhlistin kaverin synttäreitä pienessä hiprakassa. Kerkesin oleen sinkku reilun kuukauden ja nyt tämän lapsen isän kanssa oltu myös yhdessä reilu kolme vuotta, eikä kyllä ole mitään ongelmia. :)
Mut me ollaan nuoria, joten kerkeehän tässä tapahtua vaikka ja mitä. Mutta toivon koko sydämestäni, että hän olis se oikea ja pysyttäis yhdessä aina. Olispa kurjaa lapsenkin takia erota... Silti jos suhde menee ihan päin mäntyjä, niin en tosiaankaan rupee myöskään lapsen/lapsien takia olemaan yhdessä. Järki täytyy pitää päässä.
Tänään sain itteni ehkäsyneuvolaan ja lääkäriltä sain reseptin ehkäisyimplantaattiin. Laitto menee tammikuun lopulle, joka ärsyttää kovasti. Kumi ei tällä hetkellä sovi yhtään, kun tuntuu niin pirun kuivalta, vaikka olis liukastetta. Täytyy varmaan vielä sit elää selibaatissa siihen asti.

Tuntuu kumminkin aika hurjalta maksaa joku 200 euroa ehkäisystä, kun ei osaa varmaksi sanoa, että olisko se sen kolme vuotta vai vaikka vaan puoli vuotta. Mut mennään nyt tämän hetken fiiliksien pohjalta ja kadutaan sitten, jos tilanne muuttuu.
Me oltiin taas koko alkuviikko osastolla pojan kanssa. Lisälääkettä suoraan suoneen ja suolen tähystys, kun kakan mukana on tullut verta jo kaksi kuukautta. On se jännä, kun olen siitä itse sanonut koko ajan ja jopa käynyt päivystyksessä pojan kanssa, mutta kukaan ei ole noteerannut mitenkään asiaa. Nyt sitten ennen joulua kamala hätä, että pakko tutkia jne. Noh, tässä nyt sitten jännätään, että mitä koepaloista näkyy ja ollaanko joulukin osastolla. Toivottavasti ei !!