Voimia Kirppulille. :(
Tyhmänä tässä kyselen, että mennäänkö noihin varhaisultriin aina yksityiselle? Paljonko sellanen maksaal, keskimäärin? Mä pahoin pelkään, että oman ekan ultrani kanssa käy köpelösti ja venähtää ensi vuodelle (täällä on ruuhkaa ja ne vielä sanovat, etteivät suomalaiset lisäänny!) enkä kyllä jaksa odotella. 12 viikkoa tulee siis täyteen omien laskujen mukaan jo tän vuoden puolella (nyt menossa 10. viikko, 9+1) joten johan sinne ultraankin vois lampsia. Ei malta odottaa, että sen tyypin näkee!
Mä eka luulin, että kuvittelen, mutta mieskin kokeili ja kyllä vaan tuo alavatsa (siis ihan siitä häpyluun yläpuolelta) on muuttunut kovaksi. Joko se tässä vaiheessa voi tuollaseksi mennä? Luulin sen olevan vaan turvotusta (joka taas vaivaa, iltaisin koko vatsa on kuin ilmapallo) mutta tää tuntuu sillonkin kun muu vatsa on ihan normaali. Outoa.
Muuten olo on mainio, syömisellä pysyy oksennus poissa. Mitä nyt se pahoinvointi on nyt siirtynyt iltaan, kerran kävin kesken unien oksentamassa. Nyt se oikeanpuoleinen pistely on loppunut ja juilii ihan vaan "normaalisti" koko alavatsaa, mutta ei enää niin usein kuin aikasemmin.
Kauhea nälkä vaivaa, annoskoko kasvaa ja tuntiakaan ei mene kun on syömisen jälkeen taas nälkä. Aina kaikki varoittelee niistä kiloista, mutta minkäs teet jos on nälkä? Terveellisesti yritän syödä, onneksi mikään kovin rasvanen ei kyllä maistukaan.
Mä tein tollasen lilypie-jutun, mutta eihän sitä saa tänne mihinkään laitettua enää. Hemmetin uudistus!