Joulukuun jorinat

En kyllä yhtään ihmettele et pisti ärsyttämään annel. On se vaan niin et itse haluu kertoa noinki isosta uutisesta. Meillä meni niin et kun anopille kerrottiin niin se sano et ollaan nyt vielä hissukseen kun voi sattua jotain ikävää näin alussa ja sit kun seuraavan kerran mentiin käymään ni se sano että kertokaahan nyt jo tulevalle vaarille ettei saa kuulla viimesenä. No me sit siihen että eihän tästä tiedä vielä melkein kukaan, mihin anoppi vastas että no itseasiassa, mainitsin asiasta kyllä jo veljilleni, äidilleni, äitipuolelleni, äidin äidille jne. Kaikista huvittavinta oli että viimeisenä listassa oli Siwan kassa :D että se siitä salaisuudesta..
 
MadDee, uskon, että harmittaa tuollainen kommentti. Me vietettiin miehen kanssa joulu minun vanhempien tykönä ja kyllähän isä kysyi, että olenko raskaana. Mitään en myöntänyt, koska ei olla päästy itsekään vielä käymään ultrassa katsomassa, että onko kaikki ok, mutta veikkaan, että äitini reaktio tulee olemaan aika kielteinen, kun se kertomisen aika tulee. Hän itse haluaisi vielä yhden lapsen, mutta tuskin tulee enää sellaista hankkimaan ja varmaan vihoittelee omalla tavallaan siitä minulle, vaikka samalla toivookin lapsenlapsia. Mutta me ollaan päätetty, että käydään ensin siellä ultrassa ensi viikolla ja sen jälkeen kerrotaan.

Omaa napaa, eli joulu meni meillä melko kivasti. Mainitsinkin tuossa jo, että isä kyseli olenko raskaana eli on varmasti huomannut vatsan pömpöttävän, vaikka yritin pitää isokokoisia paitoja jne. Varsinkin iltaisin turvottaa niin paljon, että voisi kuvitella minun olevan ainakin kuukauden pidemmällä kuin mitä todellisuudessa olen. Huomenna ajattelin lähteä käymään alennusmyynneissä ja saa nähdä tuleeko sitten hankittua jotain jo tulevalle vauvallekin. :)

Kaele ja rv 10+5
 
siniri ISO voimahali...

Täällä eka kunnallinen ultra takana ja siellä kaikki vaikutti olevan hyvin. Mulla kanssa vatsa alkaa näkyä jo ja on iltaisin oikein kunnon pallo! :D Mä aattelin kans vielä hetken sinnitellä ilman äitiyshousuja, jos ei sitten niin monia tarttis hankkia. Kun tosiaan mulla painoa tuli viimeks tasaisesti ihan koko kroppaan, ei pelkästään mahaan. Niin ekat housut oli loppuraskaudessa aivan liian pieniä... Eli "tavallisilla" housuilla yritetään mennä niin pitkään kun mahdollista. Ja toi ponnarivinkki oli muuten hyvä. :) Kivaa uudenvuodenaaton odotusta kaikille.

Mulla muuten iski vasta ton ekan kunnallisen ultran jälkeen, että MEILLE IHAN OIKEASTI TULEE TOINEN VAUVA!!!!! :) Ja nyt oon ihan innoissani ja onnessani. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka. :)
 
Miten musta tuntuu, etten mä pääse millään sisälle näihin juttuihin täällä... Plääh.
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Joulu tuli vietettyä ja suuri salaisuus jaettua vanhempien ja miehen vanhempien kanssa, ja kyllä oli iloa ilmassa!!! Söpöä, kun saatiin annettua niin iloinen "joululahja"...
Äippähousuista täällä on ollu puhe. Mä ostin jo ennen joulua ekat ja tyytyväisenä oon käyttäny ku ei purista. Mullakin tuntuu olevan isonlainen maha (eikä toisaalta paljon mitään mahaa etukäteen) joten eron huomaa jo selvästi. Mutta uskoisin, että on vielä turvotusta suureks osaks, mut hauskahan se on sitä silitellä. Löysin H&M:stä siis sellaset farkkuhousut, joista ei (vielä ainakaan) parhaalla tahdollakaan uskois löysän paidan kanssa, et on äitiyskamaa päälllä..
Tuosta kertomisesta sukulaisille kun ainakin MadDee kirjoitti. Mekin yritettiin vannottaa, ettei muille vielä kerrottais, mut saa nähdä sit mikä on totuus emoticon 
Meillä on siis vasta joskus tammikuun puolenvälin tienoilla 1. kolmannes ohi ja NP-ultra, joten jos sinne asti malttaisi olla julistamatta aivan kaikille, niin hyvä....
Soli kurjaa, jos tuntuu ulkopuoliselta! Ei kun vaan kommentteja ja omaa napaa kehiin, niin kyllä se siitä....

Iloista uutta vuotta kaikille!!!
ElliX
PS.Vielä on kertomatta osalle kavereista, joten uusi vuosi menee kätevästi kuskina :)
 
Hei kaikille!
Kävin katsomassa jo joidenkin heinäkuisten laittamia masukuvia tällä foorumilla. Nyt on sitten tullut yhä enemmän katsottua omaa napaansa.. Turvotusta kyllä löytyy, mutta siltikin vatsani on vielä niin pieni. Huomenna alkaa 15. viikko ja odotan jo vatsani kunnolla näkyvän. Tosin olen jo alkanut käyttämään kunnallisen ultran jälkeen (13.12.) ostamiani äitiyshousuja, koska istuessa entiset housuni ovat hieman kiristäneet vatsani ollessa turvonnut. Kai se vatsa on siis jonkin verran kasvanut, vaikka aika laihalta näytän peilistä katsottuna yhä. Olen kyllä sanonut itselleni, että neuvolan tätinikin epäili vatsani näkyvän vasta pidemmän ajan jälkeen, lantioni on valmiiksi jo aika leveän mallinen ja sitten odotan esikoistani. Sitten kohtukin voi olla lähempänä selkärankaa, ettei raskaus ala näkymään niin nopeasti.
Eli äitiyshousuja olen jo käyttänyt ja turvotusta on ollut, mutta väsymys on selvästi helpottunut. :) Kahvi ei kyllä vieläkään maistu, mutta se on melkein ollut se ainoa merkki siitä, että olen raskaana.. En tiedä, miksi minun on niin vaikea uskoa raskauttani. Toisaalta nautinkin siitä, että olo tuntuu niin normaalilta. En kyllä vain osaa ajatella itseäni oikein kunnolla raskaaksi, mikä on itsestänikin tosi kummalliselta. Olen niin kuin ennen raskauttani. Silti vatsassani asuu pieni vauveli, joka kulkee mukanani niin huomaamattomasti. Ehkä vauvan potkut ovat niitä, jotka saavat vauvelin olemassa olon tehtyä vielä konkreettisemmaksi. Niitä tosin saan luultavasti odottaa vielä kuukauden tai enemmänkin.. 
Miten muilla on lähtenyt toinen kolmannes käyntiin? Pitäisikö meidän aloittaa asiasta uusi viestiketju, kun joulukuun jorinoista siirrytään Uuden vuoden juttusiin? :)
Hyvää uutta vuotta 2011 kaikille heinäkuisille ja tietty muillekin, jotka sattuvat foorumilla käymään! :D
 
Takaisin
Top