Joulukuun Jodlaukset

Heeeiiii!!

Ihan kamalaa kun ei ole tukiverkko täällä omalla paikallaan!!!!!!
emoticon

Mulla lähtee tukka!!! Ihan urakalla!
piti leikata uus otsatukka kun edellinen alkoi näyttää ihan piiskalta.
niisk*
Lueskelin kuukkelista että juurikin tässä 2-3kk synnytyksestä se on pahimmillaan.
KUINKA TEILLÄ MUILLA???!!!
Voi kun tämä nyt alkais toimimaan niin voisitte taas läppästä tätä härkästä, kohta olen kalju ylä ja alapäästä jo teidän ihanaisten ihmisten ikävästä!!!

No se on taas teetä mentävä keittämään... jos vaikka sais sieltä sympatiaa sivussa.

JA NÄÄKIN emoticon ????
On hymiöillä kuumempi meiniki kuin mulla makkarissa...

Muoks* hahhaaa sain ladattua tuollaisen "imetys sucks" kuvan.
Tuohon kun lisäätte 15kg ja punasen tukan nin voila son mää!!!
 
Lhr_86: me alotettiin soseet ja velli jo ennen kolmen kuukauden ikää. Keskosten kasvu oli niin nopsaa, että aattelin et nyt loppuu pelkkä maidon litkiminen. Ja hyvinhän toi alko, söivät heti niinku olisivat aina syönyt lusikasta eikä mitään mahaongelmia. Mut luumua syödään joka päivä, ettei mitään ummetuksia tuliskaan. Neuvolatätikään ei ollut moksiskaan. Sano vaan että käytä omaa järkeäs, tää uusi 4 kk raja johtuu ihan vain eu:n säädöksistä.

Mepä matkustetaan lasten kanssa jouluks Turkkiin :D oon niin ilonen, kun en viime vuonna päässyt lomalle lainkaan, vaikka ei siellä nyt niin lämmin ole, että uimaan menisin. Mutta kuitenkin, kiva päästä vähän pois näistä joka päiväsistä samoista rutiineista.
Katotaan miten lentäminen ja etenkin se kolmen tunnin koneenvaihto Istanbulissa sujuu, vai onko yhtä -> emoticon Onneks vaunut saa koneesta ulos vaihdon ajaksi, niin ei tarvii sylissä lapsia kanneskella.

Lomaa odotellessa emoticon




 
PÄ: Täällä ei vielä ole alkanut tukka tippumaan.

Tiko: Voi, ihanaa- lomaaaaaaaaa!!
Maistuis mullekkin.

Omaa:
Voihan väsymys!
Mua väsyttää niin maan perkuleesti! Varmaan osansa tuo menkat, jotka alkoivat eilen .
Kyllä taas vuotaa- ei kiva- mä kun haluiaisin ens kevään opinnot saada hyvälle mallille ennen seuraavan yritystä. 
Alkaa meinaan toi ehkäisyrengas polttelemaan( , että sais vuodon pienemmäksi,) sen verran paljon, jotta enpä imetä enempää kuin sen puoli vuotta.. (en kyllä ollu suunnitellukkaan pidempään...) 

Mutta nyt esikoista koulutielle patistamaan ja sitten vauvan viereen torkkumaan.



 
Jo on sivut muuttuneet, ei meinannut edes sisälle päästä, ei tunnistanut mun salasanaa.
Vanessa on jo kolmekuukautta. Jo on alkanut kovasti juttelemaan ja hymyilee kaikille, jotka viitsivät seurustella.
Edelleen tämä vauva viihtyy vain sylissä, ei sitterissä ole hyvä, eikä lattialla. Joka paikkaan pitää kannella mukanaan. onneksi alkaa jo tulemaann aika hyvin tietynlainen päivärutiini. Nukkuu kahdet parin tunnin päiväunet, että saa välillä tehtyäkin jotain.
Välillä täytyy kyllä käydä ulkona lenkillä, jotta saa unen päästä kiinni. No nyt alkaa taas kutsu käymään!
 
Jepjep, kaksmielisiä hymiöitä ovat! Tai sit me mammat ollaa vaa todella kaksmielisiä

Edithillä riittää tota juttua.. hirvee jokellus käynnissä heti ku saa aamulla silmänsä auki..

Vierotusoireista: Juu, löytyy täältäki! Oon päässy kirjautuu sisään, mutten oo päässy lukemaa yhtää mitää mistään!

Mietin tossa tänään, ku kaupassa kävin, et miks ihmeessä kaupunki ei palkkaa noita pakolaiskeskuksien asukkaita luomaan lunta? Maksaisivat tyylii vaikka 50e päivästä tai jotain.. Ois varmaa nimittäi tarpeeks porukkaa pitämää kadut puhtaana, ku niitä keskuksia on ainaki Helsingissä vissii 3?

Maanantaina Edith saa ihan ikioman tilinsä Soitin pankkiin tänää ja varasin meille käynnin. Sit saa suku muistaa tyttöä rahallisesti, eikä niihin rahoihin kosketa


 
Nonni..Nyt vihdoin pääsin lukemaan kaikkien juttuja ja lukemista olikin.Sivut lataili ja lataili, mut sisälle ei päässyt.. Heh, huippuja nuo hymiöt :)
Kohta oliskin jo joulu ja päästään miehen vanhempien luo Eestiin:)

Tukan tippumisesta: Ei oo viel ainakaan näkyvästi lähtenyt..Vielä:)

Jeps, pikakäynti vaan ja nyt kaupoille kattelee viel lahjoja..Pitäs keksii mitä tuolle ukolle ostas, mut ei hajuakaan, huooh..

Palataan ja koitanpa useammin kirjotella, kun tänne näköjään nyt pääsee.
 
Jopas jotakin. Nyt sivut pelittää...

Voi teitin hymiöitäemoticon

Voisiko joku ystävällisesti laittaa mulle sinne facebookin sivustolle kutsun?

Hymiöistä tuli mieleen että mitähän tässäkin hymiös on ajateltu: emoticon

Neiti on nukkunut nyt vain semmoisia pätkiä päivisin ja nyt nukkuu mun sylissä.
Lunta on vieläkin mukavasti ja eilen kaivoin meidän auton lumihaudasta ja kyl oli aikalailla mitta täynnä. Siis ihan tuossa meidän pihalla oli auto, mut silti oli niinku haudassa.

Pakko hehkuttaa: Meillä onnistui esikoisen pukeminen tänä aamunaemoticon Meillä kun on ollut vaikeuksia tuon suhteen. Tarhasta lähtiessä olikin sitten hankalampaa taas.

PÄ: Täällä ei oo vielä tukka alkanut tippumaan.

Tikolle ihanaa ja rentouduttavaa matkaaemoticon

Hittolainen kun vieläkin toi rakkula vaivaa suussa, niin ei oikein tee mieli mitää syödä ja juomatkin pitää vetää pillillä.
Palaillaan myöhemmin rakkaat mammat, kun poika pyytää mua pelaamaan


 
Jee! Tosiaan taas pääsee lukemaan teidän juttuja. En nyt kaikkia ehdi lukaista ja nimimerkikin menin vaihtamaan.

Eli Vanha HANIMAMI On nyt= THILDUSKA

Hiustenlähtö: tippuu tippuu ja on jo ohut piiska. Kohta tarvii pätkästä, kun ei oo enää niin ihanan paksu ku raskausaikana.

Purri: eilen kävin avaamassa meidän pienelle tilin. Sai sen 40, kun lapsilisä tulee kyseiseen pankkiin. Nyt on sitten jo ensimmäinen talletus ja hieno säästöpossu pikkuisellaemoticon

Anoppi lähtee viikonloppu takaisin kotiin ja sitten voikin alkaa keskittymään jouluun vähitellen. Joululahjat on jo melkein ostettu, vielä puuttuu miehen isälle joku paketti, mihin kerään kahvia, pikkuleipiä, hilloa...

Eilen aloitin ensimmäisen kirjan sitten synnytyksen, kyllä on rentouttavaa välillä lukeakin ja viikonloppuna ensimmäistä kertaa vaan makasin ja katsoin telkkaria, kun on synnytyksen jälkeen ollut muutot, ristiäiset ja muuten vain häslingit. Ihanaa, kun vähitellen pystyy tekemään niitä normaalejakin juttuja. Thilda on tosin nukkunut tämän viikon vaan 1h pätkissä päivällä, mutta yöt onneksi hyvin.

Nyt taitaa taasen olla ruoka-aika... Ihana, että taas pääsi lukeen ja kirjoittaan, vaikka oma napaista tulikin..
 
Nopeesti minäkin piipahtamassa.

Onpas ollu päivä- tytteli ei ole nukkunut kertaakaan yli tuntia ja on raivonnu tissillä...

Vihdoin annoin velliä päivällä ja sitten yli tunti sitten suostui rinnalle> nyt nukkuu verannalla.
Että näin tämmöinen päivä.

Yöt onneksi menee hyvin.

Mutta tää äippä on nyt ihan superloppu ja väsy, joten valtaanpa sohvan ja otan rennosti.

 
Tere!

Hiustenlähtö. Lähtee kiitettävästi ja kohta revin loput ite... emoticon  Siis mä en tajuu jotta miks oun paino junnaa samassa....oon nyt vetäny tunnin lenkkiä vetäen pulkkaa peräs ja parina päivänä polkenu vielä lisäks kuntopyörää...en syö mitään "ylimäärästä"....itku tulee ku haluun jo jotain muutosta tähän kroppaani...ja mistä perkuleesta sitä motivaatioo saa kun edes puntarin viisari ei värähdä alaspäin. (vähä väärä topici mut tuli nyt vuodatettua tänne) jotain teen väärin mut en tiiä mitä....soppakuuri ja vettä kehiin jos se siitä.

Imetys: aina vaan koen välillä itteni epäonnistuneeksi asian suhteen kun tuttavat ympärillä imettää mukulansa ilman ongelmia ja maitoa tulee ylitarpeiden. Ja muutamassa paikassa kun ollaan oltu ja poika kiukunnu niin tuntemattomat on tullu sanoo et tissiä se tarvii ku huuutaa noin, ensin tulee kiukku ja tekis mieli sanoo pari valittua sanaa ja myöhemmin pääsee itku. Miks tämäkin on mulle näin vaikeeta.. emoticon

odotan tammikuuta kuin kuuta nousevaa jotta perhekerho/kahvila taas alkais jotta pääsisin ton tyttären kans niihin, nyt syksyllä niissä ei olla käyty kun pojan rytmit on vähän vielä hakusessa ollut. Mulla loppuu ideat jotta miten tuota tyttöä viihdytän päivisin ja illat onkin sitten jo itkua ja huutoa kun ollaan niin turhautuneita. Mietin jo jotta jos hakisin hoitopaikkaa mutta toisaalta en haluaisi hoitoon toista laittaa kun kuitenkin ite kotona oon..

Tänään on hernekeitto-päivä kun eilen kaappia siivotessa löysin mummulta saadut herneet ja tuolla ne nyt likoaa ja odottaa keittämistä emoticon





 
Voi Kirsikka- kurjaa, että nyt takkuaa.
Onko tyttö ollu jo tarhassa ennen uutta tulokasta?


Kun luin sinun viestisi, ajattelin, että josko jonkun stressiaiheen pudottaisit pois, kun tuntuu, että sinulla on nyt aika paljon kaikkea, kun on vauva ja pieni lapsi, imetyssurutyö tekemättä...jos vaikka laihduttamisen unohtaisit nyt; syöt nälkään terveellisesti ja unohdat vaa'an ihan kokonaan kuukaudeksi?

Kamalasti jaksamista sinulle! 

Omaa:

Ei mitään uutta länsirintamalla- tyttö nukkunut läpi yön ja söi 6:30 ja nukkuu edelleen ja menkat ovat massiiviset.
Perushärdellipäivä, kun on kauppajutut, toisen pojan treenit, ruokahommia, vauvahommia  ja kotihommia...

Tulkaahan nyt pulisemaan!





 
Voi morjens että on meinnannu mennä hermot tän foorumin kanssa.. !! Nyt jotenkuten kuiten pelittää, jee emoticon

Hyi hitto tota emmerdalea.. :'(((( aivan itku tuli itellekki. mutta onneks se oli vaan tv-ohjelma. ei pikku-daniel oikiasti kuollut. pakko oli ottaa oma mussukka syliin ja pusutella, heti tuli parempi mieli <3

Meillä ei ole kakkaa kuulunu siten lauantai-illan...emoticon pieruja jonkun verran kuulunu, mutta ei kakkasta mitään havaintoa, ei etes pientä pieruviivaa vaipassa. Tiedän, että pitkä kakkausväli on ihan normaalia, mutta silti vähän ihmetyttää, sillä aikaisemmin kakka tuli päivittäin (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ja lähes tulkoon joka vaipassa oli ns. pieruviiva.. odotellaan,odotellaan..

Pikkumies tuossa leikkimatolla yrittää kovasti kääntyä selältä massulleen.. kohta taittapi hermostua kun ei onnistu.. :)  Noihin roikkuviin leluihin alkanu myös kovasti tarttumaan ja kiskoo niitä minkä jaksaa..muutenkin viihtyminen leikkimatolla on lisääntänyt, hyvä niin emoticon

Nonni, nyt se sitten hermostu.Palataan taas. emoticon
 
Päevöö päevöö

Käytii aamusella Tuomaan markkinoilla tuolla Espalla Muori innostu sit ostamaa Edithille ja Räpälle iiiiiihanat mokkatossut Myyjä oli ihana, semmonen about 25-27v ja oikeesti ties mitä myi ja oli hirmusen kärsivällinen ku mä siinä pähkäilin ja mietiskelin väriä

Tosta hiustenlähdöstä mun piti sanoa, ettei multa kauheesti oo lähteny, mut ei ne kyl tosiaankaa niin paksut enää oo ku mitä kesällä oli

Kirsikka: Tuli mieleeni, että onks sun painos nyt jossai semmosessa kohdassa, missä oot ennen ollu pidemmän aikaa? Ku painohan saattaa välillä jumahtaa sellasiin lukuihin, missä se on ennen ollu pidempään? Ittelläni tuntuu olee mahdotonta päästä tän nykysen luvun alle, ku oon melkee 10v ollu saman painonen

 
Teree!!!

Noi topikit ei muuten juoksekkaan sillain kuin edellisessä eli lukemattomia ei erikseen näy (ainakan mulla)... no mut syyslasten neukkula osastolta löytyy meidän tuoreimmat uutiset :)

Tänään jouluostoksille :)
Sinapintekotarpeet ja suklaa karkkien tekotarpeet.
Huominen on pyhitetty (paitsi lapselle niin myös..) sinapin ja makeisten teolle sekä korttien askartelulle.
Ukko lähtee illaksi mieroon tielle ja isopoika menee mummolaan yökylään.

Esikolle tapahtui pieni vahinko viimeyönä joten on patja pesussa,
senkin kannalta hyvä että yöpyy mummolassa. Jos on patja vielä märkä tullessa niin rakennetaan hiano maja hänelle nin tulee kiva mieli.

Kirsikka Voi kurjuus! Mä vähän komppaan Kaikaa nyt. Jotain voisit harteiltasi saada pois, mites jos sellanen osa-aikanen paikka löytyis esikoiselle, vaikka parina päivänä viikossa? Hän pääsis leikkimään ikätovereiden kanssa ja sinä hetken hengähtämään.
Ja painoa ei kannata miettiä (helpommin tietty sanottua) Kun vasta sitten kun siihen on aikaa, sitä ennen antaa mennä vaan löysinrantein, Meillä on koko elämä aikaa päästä takasin mittoihin :) Ja entäs sitten jos junnaakin, sittenkun elämäntilanne antaa enemmän tilaa painonhallinnalle niin se vaan humpsahtaa pois, trust me!!!

Maru
onneksi en katsonut emmerdalea jos siellä on tuommoisia kauheuksia!!! Kaksi viimeisintä Beck leffaa on olleet niin kamalia etten melkein öisin ole unta saanut! Miksi noille vauvoille tarttee tehdä niin pal pahaa leffoissa ja sarjoissa, häh???

Oih! "U Know who" is calling!!
Tuun takas...
 
katotaan osaanko mää tänne mitään kirjottaakaanemoticon  eilen kävin jo jotain yrittämässä mutta ei se suostunu sitä teille asti välittämään. Sitä vaan että hengissä ollaan!emoticon

Mulla on ollunna taas vaihteeksi hermo kireellä tuon miehen kanssa, pelottelin sitä jo hulluksi tulemisella ja psykoosilla kun tuntuu että ihan on laiska paska koko jaakoppi emoticon

On muuten ihme hymiöitä..... mää tuun tänne uudelleen paremmalla aikaa :) jos tämä nyt suostus vaikka pelittämään....
 
Heipäti hei taas!

Tulenpa tänne ku ei ny huvita vielä alkaa ruokahommiin.

Tääkään ei kyllä pysty noita "lapsille tapahtuu kamalia"- juttuja katsomaan/lukemaan. Toistaiseksi.

Kävin miehen kanssa lounaalla ja meni niiiiin sairaan hyvä katkarapumunakas hujauksessa, että vissiin on tällä äidillä nälkä jatkuvaa. Musta tuntuu, että mulla on ihan kamala nälkä kokoajan- mistä lie johtuu, että taas tullu takas.

Mutta pakko saada hehkuttaa, että mulla meni sellaiset farkut, jotka on istunu viimeksi 3 v sitten, jalkaan ja kiinni.
Pieniä juttuja ihmiskunnalle, mutta mulle tuli hyvä mieli.

On viime päivinä ollu aika tahmeeta meininkiä ja esikoinen aiheuttanut (taas) harmaita hiuksia. Kovasti tuntuu poika koettelevan rajoja (rauhallisesti istuminen koulussa) ja seuraamukset, joita tulee rajojen rikkomisesta, kiinnostaa ilmeisen paljon.
Hankala tilanne, kun tyyppi kuitenkin tuo koko ajan testejä ja kokeita, joista saanut täydet pisteet, kotiin...
Laitoin opelle viestiä, josko pikkasen haastavampia tehtäviä antais pojalle, ni josko rauhattomuus loppuisi nimenomaan äidinkielen tunneilla...onhan se tylsää, jos on tylsää...
Mä odotan kauhulla nuoremman pojan ensimmäistä kouluvuotta, kun tää oppi lukemaan ja laskemaan jo 5 vuotiaana..nyt 6 vuotiaana menee jo helpohkot jakolaskut- KÄÄK!

Ja loppuun pieni avautuminen menkoista- ei näy laantuvan vuoto- viime yönäkin meni kaksi sellaista sidettä, joita sai synnytyslaitoksella synnytyksen jälkeen (joo- otin paketin kotiin. tuhma minä).

Mutta nyt ei käy selittelyt- pitää alkaa lihapullataikinan tekoon.

Moro!


EDIT: nii tuossa kun olet syyskuun aiheissa, niin klikkaamalla nuolia jotka ovat Viimeisin viesti jälkeen , saa aikajärjestykseen viestit.


 
Heissan!

Pikaisesti tulin huhuilemaan, että onko kukaan kuullut Celinasta mitään pitkään aikaan?
 
emoticon

Eipä oo tosiaan Celinasta kuulunut hetkeen. Ja monesta muustakin "vakituisesta" kirjoittelijasta olisi kiva kuulla.

Vauvauinti: Kuin moni on aatellut mennä? Joko ootte ilmoittautuneet?

Aattelin ilmoittautua paikallisen työväenopiston afro-baby-tanssikurssille, jos vaan mahdun mukaan. Saa siinä samalla vähän liikuntaakin sitten.

Huomenna haen kiitoskortti/joulukortit postista ja samalla saan valokuvia pikkuisen ristiäisistä.

Ensi viikon tapaamisesta, tuun jos ehdin/pystyn. Miehellä on kontrolli aamupäivällä ja toivottavasti saadaan hyviä uutisia hänen sairauteen liittyen, jos ei saada hyviä uutisia, niin sitten en varmaan pysty tuleen.

Pikkuisen rokotuksesta: eipä tunnu hirveesti vaivaavan. Ihanan energinen oma itsensä oli, vaikka neuvolassa vähän itkettikin. Reipas pikkuinen oli kuitenkin.

Neuvolantäti sanoi, että jos vielä viikon on repaleiset yöt (2 edellistä syöty 2h välein) niin sitten pitäisi aloittaa maissivellin antaminen. Saatanpa kohta kokeilla sitä muutenkin.

Iltapalalle ja sitten itekin unten maille. Saas nähdä kuinka monta minuuttia sitä saa tällä kertaa nukkua.
emoticon
 
Täähän on ihan oudoksi mennyt...

Yritin muokata tuolla pirpanoiden nimiä ja ne meni ihan hujan hajan.. emoticon
 
Mies on pitäny mut kiireisenä, se on nakittanu mulle firmansa joulukortit, lahjahankinnat, niiden postitukset... jne.. Ite tänäänkin meni duuniin klo 7 ja tuli tallista klo 19.. Mä hoidan kahta kakaraa ja firman Prää ja pyykit ja ruuat ja sit se jumalauta ilmoittaa klo 10 mulle et on niin väsynyt et vois mennä maate.. Totesin et jumalauta nyt sä oot lapses kanssa ni mä voin hetken istua kans ja hengähtää..

Täällä kanssa menkat oli 2 viikkoa sitten, nyt oli viikko väliä ja nyt ma lurahti taas.. sen jälkeen ei oo kyl näkyny mut jotenkin hirmu ryytynyt olo :/
Onni on velliä kanssa fyönyt jo parisen viikkoa, nykyisin öisin riittää yksi syöttö. Muuten pärjätään välihuhuilut tutilla.
Kovasti meillä vaan raavitaan naamaa ja päätä, mä en tiedä et kuinka lyhyeksi noi tenavan kynnet pitää leikata ettei oo lapsi ihan vekeillä. Pienesti on karstaa päässä, mut ei mitään keltaista vaan enemmänkin kuivaa. Oon yrittänyt sitä rasvata ja öljytä ja tänäkin aamuna huomasin että taas oli yöllä raapastu pari ihan verinaarmua kupoliin... PItäiskö mun laittaa pojalle pipo, tai hanskat.. hanskat ei kyl pysy 2 sekunttia pidempään

Eilen tajuttiin ihan kunnolla että miten masulta käännytään selälteen. Se oli äidin mielestä mahtava suoritus :)

OH.. taas alko huuto.. gotta go..
 
Heipparallaa,

eipä ole tullu kirjoiteltuu tänne hetkeen.. en ole oikein jaksanu netteillä ja silloin kun olen yrittänyt tänne tulla kirjoittelemaan niin ei ole päässy ollenkaan keskustelu osioon.
Tää uus systeemi ainakin vielä näin tuoreena ei oikein luista enkä meinannu tajuta miten tänne kirjoitetaan emoticon

Tällä viikolla on aika mennyt ihan hujauksessa ja viikonloppu on taas edessä. Ma, ti ja ke on saanu tehdä hiki hatussa lumi hommia (n.3h per päivä). Ilmeisesti huomenna joutuu taas rehkimään ja hieman mietityttää mihin seuraavaks kolais lunta. Keskiviikkona oli lihakset jo niin kipeet että kun piti viedä esikoinen toimintaterapiaan niin hyvä että kykenin Joonaa kantaa sen kantokopassa.

Viime viikonloppuna oli askartelua oikein urakalla. Verhot ja tyynyliinat on nyt ommeltu, kartongista tehty lyhtyjä (ostin niihin ledi tuikut), ikkunoihin kuuset ym. leivottiin pipareita, koristeltiin ne ja myös syötiin kaikki jo emoticon . Oli muuten todella hyviä ne piparit jotka dippasin sulatettuun valkosuklaaseen NAM NAM.

Täällä nukutaan yöt aikas kivasti ja herätään vain kerran yössä edelleenkin siitäkin huolimatta että tänne kirjotin siitä.

Olin viikonloppuna yötä espoossa ja kun palasin kotiin niin miesoli hommannut uuden lieden ja tiskikoneen. Kyllä tuo induktioliesi on aikas vikkelä, huono oli vain se että kattiloita joutu uusimaan on meinaan aika hintavia. Vanhoja kattiloita voi käyttää tuolla puuliedellä eli eivät turhiksi jääneet.

Juu kauheesti noita kauheita leffoja missä vauvoille tapahtuu jotain ja tää mamma on samantien vollottamassa tai ahdistumassa. Mulle on ikuisesti jäänyt mieleen kun viikko esikoisen syntymästä katselin illalla kakkosta ja sieltä tuli jo pedofiileihin liittyvä englantilainen sarja hyi helvetti se oli kamala ja tällä kertaa oli sitten se Beckin pedo osa.

Vauvan kanssa olisi kyllä kiva ruveta jotain "harrastamaa" ja tuo afrotanssi kuulostaa kivalta. Harmi että täällä meidän kunnalla ei oikein ole kamalasti vaihtoehtoja. Sipoon MLL kyllä järjesti vauva tanssia mutta senki bongasin liian myöhään.

Pitäis ruveta ostelee joululahjoja. En ole saanut ostettua kuin siskolleni BAD HAIR DAY pipon. Miehelle olin ajatellut ostaa kylpytakin ja no esikoiselle autoradan tai lego atlantic sarjaa tai tai.... mutta sit olis viel äiti ja toinen sisko. Joonalle en taida mitään kummempia ostella kun ei se viellä noista lahjoista tajua ja tällä hetkellä ei oikein mitään edes puutu, siispä Nania ja vaippoja vauvelille. 

Pitänee mennä nukkumaan että jaksaa taas huomenna kuskata lunta
 
Takaisin
Top